Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Schelpen / Sanibel Island
Schelpen / Sanibel Island
Waar kan je het beste mooie schelpen zoeken?
Is Sanibel Island inmiddels weer goed toegankelijk?
Heeft iemand nog tips voor mooie (privé) huizen met zwembad of park met zwembad aan de linker kan met een mooi strand? Moet ook leuk zijn voor kinderen van 4 en 7.
Thanks!
Is Sanibel Island inmiddels weer goed toegankelijk?
Heeft iemand nog tips voor mooie (privé) huizen met zwembad of park met zwembad aan de linker kan met een mooi strand? Moet ook leuk zijn voor kinderen van 4 en 7.
Thanks!
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Schelpen / Sanibel Island
Heel lang geleden, in 2001, zijn we ook op Sanibel Island geweest, maar ik heb daar geen mooie schelpen gevonden toen.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Wij zijn ook al vaker op de stranden aan de Gulf side van Sanibel geweest. Helaas ook nooit echt mooie schelpen gevonden. Lees wel dat je de mooiste bij eb kunt vinden.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Bowman’s beach, we hebben daar gezien dat er gigantische schelpen gevonden werden in de zee. We hadden achteraf spijt dat we ons zwemgerief niet bij hadden. Op het strand zelf ook veel te vinden. Geen idee of sanibel hersteld is na de orkaan.
1984: LA
1993: Boston
2005: Utah-Arizona-Californië
2017: eclipsreis: Colorado-Wyoming-Idaho-Oregon
2019: Florida
2022: Colorado-Utah-Arizona
2023: Florida
2024: New York
1993: Boston
2005: Utah-Arizona-Californië
2017: eclipsreis: Colorado-Wyoming-Idaho-Oregon
2019: Florida
2022: Colorado-Utah-Arizona
2023: Florida
2024: New York
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Vorig jaar op sanibel geweest, was nog enorm aangetast en zelfs een tweede storm geweest vorig jaar. Was ook enorm rustig. Wel alsnog best veel mooie schelpen gevonden. Geen idee hoe het dit jaar is, je zou youtube eens kunnen checken.
2019: Roadtrip zuid-west | 2022: Roadtrip zuid-west | 2023: Roadtrip Florida | 2025: Roadtrip Montana&Wyoming
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Schelpen zoeken is leuk, maar wat doen jullie ermee? Volgens mij mag je ze niet mee naar NL nemen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij zijn afgelopen januari geweest. Vanaf Naples naartoe gereden , konden zonder problemen komen. Houd je rekening mee dat nog een of meerdere orkanen kunnen komen dit jaar? Dan kan de situatie zomaar anders worden...
We hadden een paar leuke schelpen gevonden , op de foto gezet en daar achtergelaten. Naar Nederland meenemen mag zeker niet!
Ook veel zeesterren gezien.
We hadden een paar leuke schelpen gevonden , op de foto gezet en daar achtergelaten. Naar Nederland meenemen mag zeker niet!
Ook veel zeesterren gezien.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 4418 Weergaves
-
Laatste bericht door Ingrid1958
-