Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Themeparks in Florida - alles wat je moet weten voor je gaat (samenvatting in 1e post).

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
nwolf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Themeparks in Florida - alles wat je moet weten voor je gaat (samenvatting in 1e post).

Bericht door nwolf »

oh maar er zat ook geen waardeoordeel aan vast ;).
Zelf ben ik niet zo van het parkhoppen tenzij het in het verlengde ligt van elkaar. bv bij Universal voelt het als 1 park als je hopt tussen de 2.
Wat we wel regelmatig deden is bv eerst een waterpark (Blizzard beach/Typhoon Lagoon) en dan nog een pretpark in, of net andersom.
Maar is en blijft natuurlijk persoonlijk wat je fijn vindt.

Ben het wel eens dat als je Animal Kingdom niet meeneemt het een stuk eenvoudiger is ;)
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Roning
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Themeparks in Florida - alles wat je moet weten voor je gaat (samenvatting in 1e post).

Bericht door Roning »

Er gaan geruchten dat Universal niet verder te boeken is dan 9 april omdat ze 10 april Epic Univers misschien willen openen. Maar dat is pure speculatie.
nwolf
Amerikakenner

Bericht door nwolf »

Ik hoop het met je mee, ik heb expres dit jaar niet geboekt maar we willen volgend jaar gaan zodat we dit mee kunnen pikken.

Maar eerlijk:

Als dit de laatste status is van het park, zou ik mijn geld niet op het voorjaar zetten (binnen nu en 6 maanden dus).
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel heel erg twijfel of ik daar wil zijn in de eerste weken na de opening. Het zal vast chaos zijn. En als ze inderdaad alleen maar combi tickets gaan verkopen met de andere 2 Universal parken zoals nu gespeculeerd wordt zal het ook daar erg druk zijn. Maar het voelt ook als ontzettend zonde om het niet te doen als het zo uitkomt. Dilemma!
nwolf
Amerikakenner

Bericht door nwolf »

Als je je er overheen kunt zetten dat je niet alle attracties kunt doen in een dag zul je het zeker naar je zin hebben :lol:

Doet me denken aan 2016 toen frozen open ging, stonden gewoon dikke rijen tot aan halverwege het park. stond zelfs in de middag iemand aan het einde van de rij om aan te geven dat je er niet meer in kon als je in de rij zou gaan staan, en dat terwijl het park laat in de avond dicht gaat :D.

Nee, dan wacht ik liever een jaartje eerlijk gezegd :D
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Er is een openingsdatum bekend gemaakt!

Universal Orlando announced on Thursday that Epic Universe, its newest theme park, will officially open on May 22, 2025.

Select multi-day tickets and packages will go on sale October 22.
BruceS
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door BruceS »

Via Disneyholidays.ie toch e300,- minder betaald dan bij Disneyworld voor een 7-day parkhopper plus.
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

oh wat goed, ik zag nog weinig aanbiedingen voorbij komen. Ik kom helaas niet op die website, word steeds terug geleid naar .com.
Hopelijk straks rond de feestdagen nog wat leuke aanbiedingen.
nwolf
Amerikakenner

Bericht door nwolf »

Wel jammer voor de mensen die in de voorjaarsvakantie gaan, net te laat dus.
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Ik ga ook in de voorjaarsvakantie. Ik merk dat ik het wel prima vind. Nu hoef ik me niet in die gekte te gooien. :wink:

Nu kunnen we gewoon rustig de andere 2 Universal parken doen en Epic komt dan over een paar jaar wel. Ik hoop stiekem dat het ook wat minder druk zal zijn omdat misschien veel mensen een paar weken wachten tot Epic wel open is.
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Hi!

Heeft er iemand al een goede Black Friday aanbieding gezien voor Universal of Disney voor eind April 2025??

Ik kom niet verder dan "adult tickets at kid's prices" en 10 dollar korting per ticket maar dat helpt niet zo heel veel bij 8 personen :P .
En volgens mij hanteren ze hetzelfde trucje als de Mediamarkt want vorige maand kwam ik voor 2 days/3 park Universal nog op 3.023,-- en nu op 3.182,--. Incl korting dus ongeveer het zelfde, zo niet duurder.

Op de website van USA today stond dit alleen ik kan die aanbieding nog niet vinden op de website van Universal.
Here are the specials available on Black Friday: 5 days for the price of 3 for one-park-a-day tickets.
Of zou dat echt alleen op de dag van BF zijn?

Huidige aanbieding zoals 3 days + 2 days maar door tot 16 april.
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Pascal »

via attractiontickets.com en neem de Ierse site.

Ik vind steeds het 14 dagen ticket voor de huidige 3 parken een prima deal. Nu met 15% korting voor je aangegeven periode en komt dan mss wel €13pp duurder uit dan die 3023, je kan wél 14 dagen lang genieten van de parken ipv 2 dagen.
Vrouw Bloem
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Vrouw Bloem »

Zijn dit soort (BF) aanbiedingen er ook wanneer je Universal of Disney maar 1 dag bezoekt? Of geldt het enkel voor de meerdaagse tickets?
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Pascal »

Op de Duitstalige site van bovenvermelde aanbieder kan je wel dag tickets vinden. Maar die zijn zeker niet zo interessant (1 dag is dat prijstechnisch nooit) en bovendien is de BF aanbieding slechts 5%.
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Pascal schreef:
13 nov 2024, 11:45
via attractiontickets.com en neem de Ierse site.
Dank je! Ja deze had ik ook gezien. Het is inderdaad geen verkeerde prijs voor 14 dagen maar wij zijn er na 2 dagen ook wel klaar mee :lol: dus dan vind ik het ook zonde.
.ie 15% lijkt interessant maar de prijzen op de .ie site liggen veel hoger dan op de andere dus dat komt bijna op hetzelfde neer. Blijf het lastig vinden met zulke hoge prijzen.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Op undercovertourist staan mooie Black Friday combi aanbiedingen voor Discovery cove-Seaword-Bush Gardens en Aquatica.
Helaas staat erbij dat het alleen voor Amerikaanse en Canadese staatsburgers is :cry:
Vorig jaar kon ik deze aanbieding wel kopen.

Edit: ff een chat gehad met Undercovertourist en ze bevestigen dat het dit jaar geen internationale actie is. Das nou balen!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Dat is jammer ja. Ik zag op Orlando attractions ook een goede aanbieding voor Discovery Cove. Ik zie daar nergens staan dat het alleen voor US is.
https://www.orlandoattractions.com/tick ... ial-offers

Ik heb hier nog over getwijfeld want DC lijkt me supergaaf maar de pretparken lijken me minder leuk. Hoe vind jij ze? Wij houden echt van de aankleding en sfeer bij Disney en Universal. Maar het scheelt wel veel geld.
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Ik vind Discovery Cove het leukst en ga dan alleen voor de Day pass. Met Dolfijnen zwemmen wil ik niet. SW vorig jaar geweest en hoef ik ook niet meer heen.
Die aanbieding van jou ook bekeken, maar haalt het helaas ook niet bij de actie van vorig jaar. Toen betaalde ik $124 voor 1 dag DC en 14 dagen SW en BG+gratis parkeren.
Vroeg me af hoe ze bij die Black Friday aanbieding van Undercovertourist controleren of je echte een inwoner van US of Canada bent.
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Nou ook dat. Seaworld heb ik sowieso al moeite mee vanwege de orca's en dolfijnen die kunstjes moeten doen. Dolfinarium kom ik ook niet. Ik zou ook niet met dolfijnen gaan zwemmen in DC. ZIjn er ook wel eens aanbiedingen voor een dag DC?

Hoe ze dat controleren weet ik niet. Zouden ze echt om je paspoort vragen bij de entree? Maar ik zou dat dus niet durven gokken :(
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Er zijn nu ook 1 dag aanbiedingen voor DC maar is nog steeds $150
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer