Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wasmachines op Miami Beach
Wasmachines op Miami Beach
Hallo,
Tja, het is niet mijn favoriete bezigheid tijdens een vakantie, maar ik zal er niet aan ontkomen… wassen.
Wij vertrekken volgende zondag naar Miami, waar we naar Homestead rijden voor 1 overnachting, vervolgens naar Key West voor 2 overnachtingen en dan naar Miami Beach voor 3 overnachtingen. Daarna zullen we een week gaan cruisen door het Caribisch gebied.
Op Miami Beach zal ik dus moeten wassen. Nou ja moeten… het is voor iedereen beter lijkt mij, haha.
Alleen hoe werkt dat? Ik vind het prima om het gewoon zelf te doen. Ik hoef niet naar een speciale die het ook nog eens voor je opvouwt. Hebben bepaalde grote supermarkten wasmachines? Of tankstations? Of zit het bij wijze van bijna op elke hoek?
Wij verblijven trouwen op de kruising van 8th st en Collins Ave.
Tja, het is niet mijn favoriete bezigheid tijdens een vakantie, maar ik zal er niet aan ontkomen… wassen.
Wij vertrekken volgende zondag naar Miami, waar we naar Homestead rijden voor 1 overnachting, vervolgens naar Key West voor 2 overnachtingen en dan naar Miami Beach voor 3 overnachtingen. Daarna zullen we een week gaan cruisen door het Caribisch gebied.
Op Miami Beach zal ik dus moeten wassen. Nou ja moeten… het is voor iedereen beter lijkt mij, haha.
Alleen hoe werkt dat? Ik vind het prima om het gewoon zelf te doen. Ik hoef niet naar een speciale die het ook nog eens voor je opvouwt. Hebben bepaalde grote supermarkten wasmachines? Of tankstations? Of zit het bij wijze van bijna op elke hoek?
Wij verblijven trouwen op de kruising van 8th st en Collins Ave.
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Re: Wasmachines op Miami Beach
Veel hotels hebben wasmachines voor hun gasten om te gebruiken.
Je kan het zelfs als voorkeur vermelden bij expedia of tripadvisor.
Hopelijk heb je nog geen hotels geboekt of net een hotel geboekt die wasmachines hebben?
Je kan het zelfs als voorkeur vermelden bij expedia of tripadvisor.
Hopelijk heb je nog geen hotels geboekt of net een hotel geboekt die wasmachines hebben?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
@Leaze Kijk ook even op Google maps, er zit een laundry redelijk vlakbij
Ik betwijfel of je wasmachines in supermarkten of tankstations vindt. Er zijn hotels waar je kleding kan wassen. Kijk op de hotelwebsites. Of inderdaad typ Laundry in op Google Maps.
Of zoek naar een laundromat (wasserette).
Kijk wel even van te voren of je met een cc kunt betalen. Anders al je quarters sparen tijdens de reis…
Kijk wel even van te voren of je met een cc kunt betalen. Anders al je quarters sparen tijdens de reis…

Laatst gewijzigd door tanteto op 09 sep 2025, 08:11, 3 keer totaal gewijzigd.
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
Met welke cruisemaatschappij/schip ga je?
Er zijn nog maatschappijen die zelfbediening laundromats aan boord hebben.
Er zijn nog maatschappijen die zelfbediening laundromats aan boord hebben.
Bedankt allemaal!
Ik denk dat ik er eentje heb gevonden waarbij ik zelf kan wassen.
Wij varen met MSC cruises. Zij hebben wel een wasservice, maar die is belachelijk duur.
Ik denk dat ik er eentje heb gevonden waarbij ik zelf kan wassen.
Wij varen met MSC cruises. Zij hebben wel een wasservice, maar die is belachelijk duur.
Wij wassen meestal in de hotels, als dat een keer niet kan vragen we vaak ook wel in het hotel naar de dichtstbijzijnde laundromat. Daar kun je gewoon zelf de wasmachines en drogers gebruiken. Volgens mij zijn die overal in de VS wel te vinden, want het is hier veel normaler om zelf geen wasmachine te hebben.
Terug in Texas!
Ik moest wel even grinniken om de titel. Ik zag al een lange rij van wasmachines op het strand 

Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht