Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stage bij disney
Stage bij disney
Zoals al te zien is in het topic waar ik me voorstelde, ga ik vanaf eind augustus stage lopen bij World Disney resorts, ik loop daar stage in de afdeling hospitality ( Front-office ).... Aan de stage zitten vele leuke extratjes ( gratis toegang bij alle parken van disney, korting voor je familie etc. ) Tevens woon ik in een speciaal complex waar alle cast members van disney wonen, ik ben dus al best op de hoogte van wat er allemaal gata gebeuren. Toch vroeg ik me af of er mensen zijn die ook stage hebben gelopen/ gaan lopen, en verder vroeg ik me af of er plekjes zijn in de buurt van Orlando die ik zeker moet gaan bezoeken ( ik heb ook heel wat dagen vrij en dus de mogelijkheid om dingen te gaan bezoeken).
Ik hoor graag van jullie
Ik hoor graag van jullie
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Lijkt me enorm leuk, zo'n stage! We zijn net weer een dagje in Epcot geweest. Wat dingen zien betreft, beschik je over een auto? Op dit moment rijden wij door Florida en het is een flink grote staat!
Zowel aan de westkust (waar wij net een week hebben doorgebracht, zie mijn blog) als aan de oostkust zijn er leuke te doen en zien. Maar zonder auto wordt het moeilijk.
Zowel aan de westkust (waar wij net een week hebben doorgebracht, zie mijn blog) als aan de oostkust zijn er leuke te doen en zien. Maar zonder auto wordt het moeilijk.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hee,
Hoelang blijf je daar nog? Ik kom rond november als AuPair naar Titusville, vlakbij Orlando.
Misschien kunnen we wat mailen/msn'en en wie weet daar afspreken als je er tegen die tijd nog bent.
Liefs, jitske.
jitsketje@hotmail.com
Hoelang blijf je daar nog? Ik kom rond november als AuPair naar Titusville, vlakbij Orlando.
Misschien kunnen we wat mailen/msn'en en wie weet daar afspreken als je er tegen die tijd nog bent.
Liefs, jitske.
jitsketje@hotmail.com
Hoi,
Ik ben van plan om rond mei voor 4 weken een TaalCursus in Amerika te gaan doen. San Diego spreekt me tot nu toe het meeste aan!
Liefs, Jitske.
Ik ben van plan om rond mei voor 4 weken een TaalCursus in Amerika te gaan doen. San Diego spreekt me tot nu toe het meeste aan!
Liefs, Jitske.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je Disney stage. Hartstikke goed.
Er zijn zoveel dingen te zien en doen in Orlando en Florida. Ik weet niet of je een auto hebt of er public transportation in de buurt is, maar ik kan je zeker SeaWorld aanraden en Universal Studios (beide Universal parken)En maak uiteraard even flink gebruik van je Disney park privileges LOL.
Verder is de kust (aan beide kanten) erg mooi. Ik ben zelf een keer meegegaan op een Dolfijn boot trip in Clearwater en heb veel speelse dolfijnen gezien. Dat was echt mooi. Ook dat kan ik je zeker aanraden.
Veel plezier alvast.
Er zijn zoveel dingen te zien en doen in Orlando en Florida. Ik weet niet of je een auto hebt of er public transportation in de buurt is, maar ik kan je zeker SeaWorld aanraden en Universal Studios (beide Universal parken)En maak uiteraard even flink gebruik van je Disney park privileges LOL.
Verder is de kust (aan beide kanten) erg mooi. Ik ben zelf een keer meegegaan op een Dolfijn boot trip in Clearwater en heb veel speelse dolfijnen gezien. Dat was echt mooi. Ook dat kan ik je zeker aanraden.
Veel plezier alvast.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Gladys,
ik ga ook vanaf eind augstus stage lopen in Orlando, Florida.
Ben ook zeer zeker van plan om een jaarpas voor Disney aan te schaffen.
Ik kom al vanaf mijn 7e ieder jaar in Orlando, dus heb nog zeker leuke tips voor je om te bezoeken tijdens je verblijf!
Misschien een leuk idee om een keer samen naar een Disney park te gaan??
Groetjes,
Melissa
ik ga ook vanaf eind augstus stage lopen in Orlando, Florida.
Ben ook zeer zeker van plan om een jaarpas voor Disney aan te schaffen.
Ik kom al vanaf mijn 7e ieder jaar in Orlando, dus heb nog zeker leuke tips voor je om te bezoeken tijdens je verblijf!
Misschien een leuk idee om een keer samen naar een Disney park te gaan??
Groetjes,
Melissa
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1862 Weergaves
-
Laatste bericht door Meniles