Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fly2Florida
Fly2Florida
In april ben ik met mijn vriend van plan om naar Florida af te reizen, aangezien we allebei 22 zijn en nog weinig zelfstandige reiservaring hebben, willen we toch graag met een organisatie gaan. Nu is het zo dat we fly2florida/fly2californie heben gevonden en willen we graag weten of dit een betrouwbare organisatie is (ze zijn niet aangesloten bij ANVR/SGR) en of er mensen zijn die ervaring hebben met dit bedrijf.
We hopen dat we snel iets horen van alle actieve mensen in het forum hier!
We hopen dat we snel iets horen van alle actieve mensen in het forum hier!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Heb even de Search knop gebruikt en deze vraag is vaker gesteld maar niemand die het kent.
De wat bekendere (bij Florida gangers tenminste) reisburo's:
* ::American Estates::
* ::American Vacations::
Beide staan als betrouwbaar bekend..
De wat bekendere (bij Florida gangers tenminste) reisburo's:
* ::American Estates::
* ::American Vacations::
Beide staan als betrouwbaar bekend..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik las eens een advertentie van hen in de krant en daarom bezocht ik hun website. Die vond ik er al behoorlijk knullig uitzien. Daarna zag ik dat ze inderdaad niet bij de ANVR of de SGR aangesloten zijn. Meteen die site verlaten. Alle ellende die je wel eens hoort over reisbureau's is altijd over bureau's die daar niet bij aangesloten zijn. Niet doen zou mijn advies zijn.
Ondanks dat je dan weinig zelfstandige reiservaring hebt zou ik je toch aanraden om zelfstandig te gaan. Amerika is daar bij uitstek geschikt voor. Stel anders eens je vragen op dit forum over wat je wilt doen enzo, dan kunnen we vast wel advies geven.
Ondanks dat je dan weinig zelfstandige reiservaring hebt zou ik je toch aanraden om zelfstandig te gaan. Amerika is daar bij uitstek geschikt voor. Stel anders eens je vragen op dit forum over wat je wilt doen enzo, dan kunnen we vast wel advies geven.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
website ziet er op zich wel ok uit hoor .. Die van ::American Vactions:: ziet er een stuk knulliger uitAïda schreef:Ik las eens een advertentie van hen in de krant en daarom bezocht ik hun website. Die vond ik er al behoorlijk knullig uitzien. Daarna zag ik dat ze inderdaad niet bij de ANVR of de SGR aangesloten zijn. Meteen die site verlaten. Alle ellende die je wel eens hoort over reisbureau's is altijd over bureau's die daar niet bij aangesloten zijn. Niet doen zou mijn advies zijn.

Maae ANVR/SGR is toch wel erg handig als ze daar bij aangesloten zijn..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Inderdaad, I stand corrected, ze zullen inmiddels wel een andere website hebben denk ik want wat ik eerder zag was werkelijk niet om aan te zien.website ziet er op zich wel ok uit hoor .. Die van ::American Vactions:: ziet er een stuk knulliger uit
Die van American Vacations is werkelijk gruwelijk. Ik ben zelf webmaster bij het bedrijf waar ik werk dus ik kijk altijd met een meer dan normale belangstelling hiernaar

Maar over American Vacations hoor ik altijd goeie dingen dus een slechte site wil niet zeggen dat het een slechte service is natuurlijk.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
De site van American Vacations verdient misschien geen schoonheidsprijs, maar......... als reisbureau is Am. Vacations echt toppyyoppy. Wij hebben diverse malen geboekt bij Am. Vacations en wij hebben de service in alle opzichten ervaren als GEWELDIG!!! Echt een aanrader!! Inmiddels zijn ze aangesloten bij de SGR!
Groetje van Henky en RuudB
Groetje van Henky en RuudB

Laatst gewijzigd door henky op 30 jan 2005, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
http://breedijkies1.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
-
- Amerika-ontdekker
Ik ben afgelopen kerst met mijn vriend via Fly2Florida naar Florida geweest en aangezien ik zelf in de reiswereld gewerkt heb, heb ik totaal niks te klagen over ze. Wij hebben de route moeten omgooien ivm de hoge prijzen tijdens de kerst en aangezien ik wat op en aanmerkingen had op hun alternatieve programma hebben we netjes via de telefoon alles doorgenomen en veranderd waar wij dat wilden. 3 weken voor vertrek lag er een super dikke envelop met alles er in op de mat. Dik boek met alle info over de route (incl. beschrijvingen), motels met websiteslinks, bezienswaardigheden etc. Verder een goede routemap, en aanvullende flyers, tickets, vouchers motels/hotels, autohuur e.d. Bij thuiskomst lag er zelfs een kaartje met Welkom terug en wij hopen dat jullie genoten hebben, met de hand ondertekend door alle medewerkers daar! Erg attent!
Groetjes Babette
Groetjes Babette