Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fun in the Sun Ticket
Fun in the Sun Ticket
Wij gaan eind juni 2 weken naar Florida, waarvan één week naar Orlando.
We overwegen nu de bovenstaande pas te kopen. Deze kost € 258,- en geeft toegang tot:
-Magic Kingdom
-Epcot
-MGM Studio's
-Animal Kingdom
-Kennedy space centre
-Disney's Blizzard Water Park
-Disney's Typhoon Lagoon Water Park
-Disney's Pleasure Island
Is dit waard voor je geld, ik denk namelijk dat het onmogelijk is om zoveel binnen een week te doen. Wat kan ik cverwachten voor de toegangsprijzen voor de individuele parken? En kan ik 1 park per dag bezoeken of zijn er parken waar ik meer dagen kan doorbrengen?
We overwegen nu de bovenstaande pas te kopen. Deze kost € 258,- en geeft toegang tot:
-Magic Kingdom
-Epcot
-MGM Studio's
-Animal Kingdom
-Kennedy space centre
-Disney's Blizzard Water Park
-Disney's Typhoon Lagoon Water Park
-Disney's Pleasure Island
Is dit waard voor je geld, ik denk namelijk dat het onmogelijk is om zoveel binnen een week te doen. Wat kan ik cverwachten voor de toegangsprijzen voor de individuele parken? En kan ik 1 park per dag bezoeken of zijn er parken waar ik meer dagen kan doorbrengen?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Fun in the Sun Ticket
het is zeker waar voor je geld.. Alleen is hij niet meer te koop!nikki79 schreef:Wij gaan eind juni 2 weken naar Florida, waarvan één week naar Orlando.
We overwegen nu de bovenstaande pas te kopen. Deze kost € 258,- en
<--knip-->
Is dit waard voor je geld,
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Nikki,
De parken die je noemt zijn allemaal van Disney, m.u.v. Kennedy Space Center. De eerste 4 parken op je lijstje, zijn de pretparken die behoren tot Disney World. Magic Kingdom is vergelijkbaar mer Disneyland in Parijs, Epcot is een park gebaseerd op de toekomst (veel kijken, minder doen, maar wel mooi), MGM studios is gebaseerd op de films in het Disney empirium (daar vind je een paar spectaculaire attracties, maar ook heel veel shows) en Animal Kingdom is een park gebaseerd op de dierenwereld. Animal Kingdom en Epcot zijn eigenlijk het meest uniek, want dat vind je niet in Parijs en ook niet in Californië. De andere parken zijn ook beslist erg mooi, maar een aantal van de attracties hier vind je ook in Parijs. Als je alle parken helemaal wil bezichtigen, heb je beslist een hele dag nodig. Je schrijft ook dat jullie eind juni gaan, en dan zal het ook wel al heel druk zijn, want dan zijn de schoolvakanties in Amerika begonnen.
Van de waterparken van Disney op je lijstje (Blizzard Beach en Typhoon Lagoon) is Blizzard Beach de meest spectaculaire. Is het zeker een heel leuk park, en ook wel een leuke afwisseling in een week van pretparken. Maar ik denk niet dat je eraan toe komt om ze allebei te doen. Een week is nu eenmaal kort........
Disney's Pleasure Island is het gebied van Disney waar je kunt winkelen en kunt uitgaan. Het is leuk om hier zeker een avond naar toe te gaan, maar overdag is er niet zo veel te beleven. Ik vraag me wel af waarom dat op je lijstje staat, want volgens mij is Pleasure Island voor iedereen toegankelijk, en heb je er geen toegangskaartje voor nodig (dat was in elk geval in 1999 nog zo!).
Kennedy SPace Center is erg de moeite waard van een bezoek. OOk hier heb je zeker een hele dag nodig.
Of dit ticket het geld waard is, weet ik niet echt. Ik weet niet wat de prijzen van de parken zijn als je de kaartjes los koopt voor een dag. Die prijzen vind je vast wel op de website. Ik zou dus kijken welke parken van het lijstje ik zeker zou bezoeken, en dan uitrekenen wat het goedkoopst is.
Ik weet niet of jullie al eerder in Orlando zijn geweest? En waar houden jullie van? De Disney parken zijn beslist erg mooi, maar het is wel steeds hetzelfde sfeertje. Je hebt nog zoveel andere dingen in en rond Orlando.
Als ik nog eens zou gaan, en ik had maar een week de tijd, zou ik kiezen voor variatie. Ik zou dan zeker Universal Studios in mijn lijstje opnemen, want dat zijn echt geweldig mooie parken. Je vind hier heel bijzondere attracties, die echt geweldig zijn. Vooral Island of Adventure, het meest nieuwe park van Universal Studios, vonden wij toen geweldig. Het staat bij ons heel hoog in de top 10! Ook Seaworld is een leuk park om te bezoeken. Hier kun je een lekker dagje relaxen met shows kijken, en de dolfijnen voeren. Zelfs hier vind je een heel mooie waterattractie en een acthbaan! Maar ook Busch Gardens in Tampa is een geweldig park. Nergens anders ter wereld vind je een pretpark gecombineerd met een safaripark en dierentuin. Terwijl je van de ene achtbaan naar de andere loopt, komt je de dieren tegen. Het park is heel mooi van opzet, en de attracties zijn ook zeker de moeite waard.
Dus mijn voorstel zou zijn:
1 dag Island of Adventure (van Universal Studios)
1 dag Busch Gardens
1 dag Kennedy Space Center
1 dag Seaworld
2 dagen Disney (maak een keuze uit de 4 pretparken)
1 dag waterpark (Blizzard Beach van Disney, of Wet 'n Wild op de International Drive)
Je hebt dan van alles wat!
Groetjes,
Jacqueline
De parken die je noemt zijn allemaal van Disney, m.u.v. Kennedy Space Center. De eerste 4 parken op je lijstje, zijn de pretparken die behoren tot Disney World. Magic Kingdom is vergelijkbaar mer Disneyland in Parijs, Epcot is een park gebaseerd op de toekomst (veel kijken, minder doen, maar wel mooi), MGM studios is gebaseerd op de films in het Disney empirium (daar vind je een paar spectaculaire attracties, maar ook heel veel shows) en Animal Kingdom is een park gebaseerd op de dierenwereld. Animal Kingdom en Epcot zijn eigenlijk het meest uniek, want dat vind je niet in Parijs en ook niet in Californië. De andere parken zijn ook beslist erg mooi, maar een aantal van de attracties hier vind je ook in Parijs. Als je alle parken helemaal wil bezichtigen, heb je beslist een hele dag nodig. Je schrijft ook dat jullie eind juni gaan, en dan zal het ook wel al heel druk zijn, want dan zijn de schoolvakanties in Amerika begonnen.
Van de waterparken van Disney op je lijstje (Blizzard Beach en Typhoon Lagoon) is Blizzard Beach de meest spectaculaire. Is het zeker een heel leuk park, en ook wel een leuke afwisseling in een week van pretparken. Maar ik denk niet dat je eraan toe komt om ze allebei te doen. Een week is nu eenmaal kort........
Disney's Pleasure Island is het gebied van Disney waar je kunt winkelen en kunt uitgaan. Het is leuk om hier zeker een avond naar toe te gaan, maar overdag is er niet zo veel te beleven. Ik vraag me wel af waarom dat op je lijstje staat, want volgens mij is Pleasure Island voor iedereen toegankelijk, en heb je er geen toegangskaartje voor nodig (dat was in elk geval in 1999 nog zo!).
Kennedy SPace Center is erg de moeite waard van een bezoek. OOk hier heb je zeker een hele dag nodig.
Of dit ticket het geld waard is, weet ik niet echt. Ik weet niet wat de prijzen van de parken zijn als je de kaartjes los koopt voor een dag. Die prijzen vind je vast wel op de website. Ik zou dus kijken welke parken van het lijstje ik zeker zou bezoeken, en dan uitrekenen wat het goedkoopst is.
Ik weet niet of jullie al eerder in Orlando zijn geweest? En waar houden jullie van? De Disney parken zijn beslist erg mooi, maar het is wel steeds hetzelfde sfeertje. Je hebt nog zoveel andere dingen in en rond Orlando.
Als ik nog eens zou gaan, en ik had maar een week de tijd, zou ik kiezen voor variatie. Ik zou dan zeker Universal Studios in mijn lijstje opnemen, want dat zijn echt geweldig mooie parken. Je vind hier heel bijzondere attracties, die echt geweldig zijn. Vooral Island of Adventure, het meest nieuwe park van Universal Studios, vonden wij toen geweldig. Het staat bij ons heel hoog in de top 10! Ook Seaworld is een leuk park om te bezoeken. Hier kun je een lekker dagje relaxen met shows kijken, en de dolfijnen voeren. Zelfs hier vind je een heel mooie waterattractie en een acthbaan! Maar ook Busch Gardens in Tampa is een geweldig park. Nergens anders ter wereld vind je een pretpark gecombineerd met een safaripark en dierentuin. Terwijl je van de ene achtbaan naar de andere loopt, komt je de dieren tegen. Het park is heel mooi van opzet, en de attracties zijn ook zeker de moeite waard.
Dus mijn voorstel zou zijn:
1 dag Island of Adventure (van Universal Studios)
1 dag Busch Gardens
1 dag Kennedy Space Center
1 dag Seaworld
2 dagen Disney (maak een keuze uit de 4 pretparken)
1 dag waterpark (Blizzard Beach van Disney, of Wet 'n Wild op de International Drive)
Je hebt dan van alles wat!
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Jasmino, bedankt voor je uitgebreide reactie.
Ik ga me er zeker meer in verdiepen. In de prijs zit overigens ook:
-Salvador Dali museum
-Edison/Ford Winter Estates
-Miami Seaquarium
-Everglades Safari Park
Dus ook in de buurt van Miami wat dingen te doen.
De pas wordt aangeboden door ons reisbureau hier in Nederland (schoonbroertje werkt daar) dus het zou vreemd zijn dat die niet bestaat. ik weet wel dat de pas in Amerika niet te krijgen is.
Ik ga me er zeker meer in verdiepen. In de prijs zit overigens ook:
-Salvador Dali museum
-Edison/Ford Winter Estates
-Miami Seaquarium
-Everglades Safari Park
Dus ook in de buurt van Miami wat dingen te doen.
De pas wordt aangeboden door ons reisbureau hier in Nederland (schoonbroertje werkt daar) dus het zou vreemd zijn dat die niet bestaat. ik weet wel dat de pas in Amerika niet te krijgen is.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
het lijkt me knap als het je lukt. American Estates en Keith Prowse (beide DE voormalige Fun-In-The-Sun leveranciers van nederland) kunnen hem niet meer leveren sinds december vorig jaar. Er was tot voor een paar weken terug nog de mogelijkheid om het via duitsland te bestellen maar die mogelijkheid is er ook niet meer...nikki79 schreef: De pas wordt aangeboden door ons reisbureau hier in Nederland (schoonbroertje werkt daar) dus het zou vreemd zijn dat die niet bestaat. ik weet wel dat de pas in Amerika niet te krijgen is.
Ik zou dus graag weten bij welk reisburo je schoonbroertje werkt

ps, de pas is nooit in Amerika verkrijgbaar geweest.. het was puur voor de europese markt bedoeld..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Als je tot januari dit jaar bij American Estates of Keith Prowse de FITS gekocht zou hebben, zou deze pas nog maar geldig zijn geweest tot en met 30 april 2005.Njit schreef: het lijkt me knap als het je lukt. American Estates en Keith Prowse (beide DE voormalige Fun-In-The-Sun leveranciers van nederland) kunnen hem niet meer leveren sinds december vorig jaar. Er was tot voor een paar weken terug nog de mogelijkheid om het via duitsland te bestellen maar die mogelijkheid is er ook niet meer...
Tot 1 februari dit jaar was de FITS nog te bestellen bij FTI in Duitsland en zou deze pas tot 1 oktober 2005 geldig zijn.
Helaas, de mooie tijd van de Fun in the Sun zit er niet meer in

Ik zou eigenlijk ook wel willen weten waar je zwager werkt. Als hij ze nog kan leveren met een geldigheid in de zomer... dan zijn er heel veel mensen op het Orlandoforum erg blij!!nikki79 schreef:De pas wordt aangeboden door ons reisbureau hier in Nederland (schoonbroertje werkt daar) dus het zou vreemd zijn dat die niet bestaat.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Op het Orlandoforum (van Ben) is het al vaak ter discussie geweest.pienewien schreef:fti.com en een mailtje sturen. Moet je wel heel snel zijn! Misschien kan het nog nèt.
* Als je de passen in Nederland had gekocht, wel of niet geldig na een inleverdatum van 30 april? (antwoord, helaas)
* Als je de passen in Duitsland had gekocht, wel of niet geldig in de zomer? (antwoord, jazeker wel).
Deze passen werden bij FTI tot 1 februari verkocht. Maar net las ik op het Orlandoforum dat er iemand een mailtje naar FTI had gestuurd. Op hun website wordt de FITS-pas namelijk nog steeds aangeboden. Ze kreeg geen antwoord op haar mail terug en heeft vandaag gebeld. Mét resultaat dus, ze heeft gewoon 4 passen kunnen bestellen

Ze noemen het alleen op hun website geen Fun in the Sun, maar het staat ergens tussen de regeltjes door bij de "Park Hopper Plus Ticket Orlando, USA". (bij 'Virtuelle Kataloge en dan nummer 34 "USA - Kanada Sommer 2005", paginanummer 187).
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
-
- Amerika-newbie
ultimate ticket
in de U.K. verkopen ze het ultimate ticket voor 14 of 21 dagen. zoveel hoppen als je wilt bij Disney voor 14 of 21 dagen.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Even het stof van deze thread afblazen.....
Zijn er op dit moment nog kortingspassen voor de Disney parken in Orlando.
Het enige dat ik momenteel kan vinden is de Orlando Flexticket (gevonden via http://www.florida2004.tk van Spaceace en Njit. Echter van Disney krijg ik via google toch wel enige tegenstrijdige informatie. Wie weet er hoe het momenteel zit?
M.a.w. is er al een alternatief geboren voor de FITS???

Zijn er op dit moment nog kortingspassen voor de Disney parken in Orlando.
Het enige dat ik momenteel kan vinden is de Orlando Flexticket (gevonden via http://www.florida2004.tk van Spaceace en Njit. Echter van Disney krijg ik via google toch wel enige tegenstrijdige informatie. Wie weet er hoe het momenteel zit?
M.a.w. is er al een alternatief geboren voor de FITS???
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij hebben bij American vacations een disney ultimate pass voor 14 dagen gekocht a EUR 268 per volwassene. Deze passen zijn officieel alleen voor engelsen en ieren maar ik weet dat ik ergesn op het orlandotips forum had gelezen dat Theo van american vacations bezig was met de states om deze pas ook hier te kunnen verkopen. Wij hebben ze in iedergeval besteld en betaald. Daarmee kun je 14 dagen lang in de volgende parken (ook hoppen)
De 14 daagse ultimate pass houdt het volgende in:
Disney's Ultimate Ticket
Entitles you to 14 or 21 days of unlimited admission (hopping allowed) to:
Magic Kingdom®
Epcot®
Disney-MGM Studios
Disney's Animal Kingdom®
Blizzard Beach
Typhoon Lagoon
Downtown Disney & Pleasure Island
Disney's Wide World of Sports® Complex
DisneyQuest® Indoor Interactive Theme Park
(you could visit all the parks, every day for 14 consecutive days!)
Omdat wij volgend jaar weer zullen gaan doen we dan de Universal studios enz.
Dit jaar alleen Disney en Seaworld.
succes met het uitkiezen van een ticket.
Disney's Ultimate Ticket
Magic Kingdom®
Epcot®
Disney-MGM Studios
Disney's Animal Kingdom®
Blizzard Beach
Typhoon Lagoon
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi,
Antwoord is duidelijk....... Al vind ik het wel erg vaag dat passen er voor bepaalde Europeanen wel is en voor anderen niet. :dunno:
Ik zou toch enige uniformiteit verwachten, zoals je dat bij de Flexticket bijvoorbeeld wel ziet. Sterker... Een concern als Disney heeft er toch baat bij zo veel mogelijk mensen te bereiken en niet een select groepje met mensen??
Antwoord is duidelijk....... Al vind ik het wel erg vaag dat passen er voor bepaalde Europeanen wel is en voor anderen niet. :dunno:
Ik zou toch enige uniformiteit verwachten, zoals je dat bij de Flexticket bijvoorbeeld wel ziet. Sterker... Een concern als Disney heeft er toch baat bij zo veel mogelijk mensen te bereiken en niet een select groepje met mensen??
Wat een verhaal...raygwencaith schreef:Wij hebben bij American vacations een disney ultimate pass voor 14 dagen gekocht a EUR 268 per volwassene. Deze passen zijn officieel alleen voor engelsen en ieren maar ik weet dat ik ergesn op het orlandotips forum had gelezen dat Theo van american vacations bezig was met de states om deze pas ook hier te kunnen verkopen. Wij hebben ze in iedergeval besteld en betaald. Daarmee kun je 14 dagen lang in de volgende parken (ook hoppen)
Disney's Ultimate Ticket
Magic Kingdom®
Epcot®
Disney-MGM Studios
Disney's Animal Kingdom®
Blizzard Beach
Typhoon Lagoon
Dacht je dan AV belangrijk was voor Disney, die is maar een hele kleine broker voor hun...
Bovendien kun je ze gewoon kopen bij http://www.undercovertourist.com... daar zijn ze ook nog eens een keer het goedkoopst ook...
Columbus... Sinds 1492
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Moron,Moron schreef:
Wat een verhaal...
Dacht je dan AV belangrijk was voor Disney, die is maar een hele kleine broker voor hun...
Bovendien kun je ze gewoon kopen bij http://www.undercovertourist.com... daar zijn ze ook nog eens een keer het goedkoopst ook...
Als je al eens eerder berichten over undercovertourist had gelezen had je kunnen weten dat zij dit 14 en/of 21 daagse Ultimate ticket niet aan Nederlanders verkopen.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik wil nog even terugkomen op mijn vorige reactie.
Op het Orlandoforum zijn hier ook topics over geweest. Iemand is toen best boos geworden op Undercovertourist, heeft contact opgenomen met Disney, die weer met Undercover.
Dit berichtje is zojuist op het orlandoforum geplaatst:
Zo ik heb gister naar Undercovertourist een aanmelding gedaan voor de 21 dagen pas. En natuurlijk vandaag een e-mailtje terug ontvangen dat ze deze alleen naar de UK en ierland kunnen verzenden.
Ik was zo bijdehand om een mailtje terug te sturen, dat ik disney had gesproken en dat we de kaartjes konden bestellen. (Een beetje gepikt van Spocky!!! Sorry)
Maar ik kreeg een mailtje terug dat ze iemand van disney had gesproken en dat het in orde was en ik krijg de tickets binnen 10 dagen in huis.
Tip !!! een beetje bijdehand zijn helpt dus wel.
Op het Orlandoforum zijn hier ook topics over geweest. Iemand is toen best boos geworden op Undercovertourist, heeft contact opgenomen met Disney, die weer met Undercover.
Dit berichtje is zojuist op het orlandoforum geplaatst:
Zo ik heb gister naar Undercovertourist een aanmelding gedaan voor de 21 dagen pas. En natuurlijk vandaag een e-mailtje terug ontvangen dat ze deze alleen naar de UK en ierland kunnen verzenden.
Ik was zo bijdehand om een mailtje terug te sturen, dat ik disney had gesproken en dat we de kaartjes konden bestellen. (Een beetje gepikt van Spocky!!! Sorry)
Maar ik kreeg een mailtje terug dat ze iemand van disney had gesproken en dat het in orde was en ik krijg de tickets binnen 10 dagen in huis.
Tip !!! een beetje bijdehand zijn helpt dus wel.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Wij bestellen elk jaar de Annual Pass voor Disney en heeft het voordeel dat je overal in kunt en net zo veel kunt hoppen als je wilt en je hebt het voordeel dat je ook nog korting kunt krijgen in bepaalde winkels.
Oook het gratis parkeren zit in deze pass.
moet je wel een paar dagen te besteden hebben maar wij zitten er een maand dus hij kan ruimschoots uit.
Hiervoor maakten wij ook gebruik van de fun in the sun pass en dat werkte ook prima.
Groetjes Erika
Oook het gratis parkeren zit in deze pass.
moet je wel een paar dagen te besteden hebben maar wij zitten er een maand dus hij kan ruimschoots uit.
Hiervoor maakten wij ook gebruik van de fun in the sun pass en dat werkte ook prima.
Groetjes Erika
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 40 Reacties
- 9240 Weergaves
-
Laatste bericht door bedeve
-