Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Willen jullie mij helpen met mijn enquete?
Willen jullie mij helpen met mijn enquete?
Hallo amerika liefhebbers!
Mijn naam is Elise en ik ben bezig met het schrijven van mijn scriptie voor de opleiding Toerisme.
Ik doe onderzoek naar de accommodatiekeuze van de Nederlandse toerist met betrekking tot Florida. Zouden jullie mij please willen helpen?
De enquete is te vinden op de onderstaande link:
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes!
**** Note Mod (Roland): Link weggehaald, 1x plaatsen op het forum is genoeg. Hier gaat het slotje op.
Mijn naam is Elise en ik ben bezig met het schrijven van mijn scriptie voor de opleiding Toerisme.
Ik doe onderzoek naar de accommodatiekeuze van de Nederlandse toerist met betrekking tot Florida. Zouden jullie mij please willen helpen?
De enquete is te vinden op de onderstaande link:
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes!
**** Note Mod (Roland): Link weggehaald, 1x plaatsen op het forum is genoeg. Hier gaat het slotje op.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je hebt nu 3x hetzelfde bericht geplaatst. Meestal is 1x wel genoeg hoor 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht