Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ticket Animal Kingdom

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
suusmars
Amerika-ontdekker

Ticket Animal Kingdom

Bericht door suusmars »

Dag,

We gaan eind april een dag naar het pretpark Animal Kingdom met 2 volw + 2 kids van 3 en 4 jaar.
Wat is de beste en goedkoopste manier om aan kaartjes te komen? Van te voren via internet kopen of ergens in Orlando?
Ik weet niet hoe druk het dan is, ik heb nl geen zin om lang in de rij voor de kassa te gaan staan, omdat we er maar 1 dag zijn.
Wie kan me helpen?

Groetjes Susu :lol:
6foot6
Amerika-expert

Re: Ticket Animal Kingdom

Bericht door 6foot6 »

Voor een 1-dags ticket zul je geen voordelige aanbieding vinden tenzij....
je een presentatie over timesharering wilt bijwonen
of
je het risico wilt lopen met de rest van andermans 4(5-6-7)dags ticket.

Wachttijden kun je enigzins beperken door ieder in een andere kassarij te gaan staan en degeen die het eerst a/d beurt is de tickets te laten kopen, wel elkaar in de gaten houden natuurlijk
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Ticket Animal Kingdom

Bericht door Marjol »

Ik heb vorig jaar nergens lange rijen gezien voor de kassa's van de parken... omdat de meeste mensen hun kaartjes al vooraf bestellen.

1-dag tickets kun je alleen aan de kassa of via de website van Disney zelf bestellen. Dan betaal je alleen $10 aan verzendkosten extra, maar dat is met de huidige koers nog geen 7 euro.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer