Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mooie plaats
Mooie plaats
Hoi,
Wie kan mij een leuke plaats in florida vertellen.
Het moet aan devolgende eisen voldoen:
1. Geen aligators e.d.
2. Heel weinig last van tornado's
3. mooi weer, niet zoveel neerslag
4. populaire plaats (zeg maar een middelmatige stad)
Ik heb gehoord dat Tampa wel mooi en leuk is, is er niet toevallig iemand op dit forum die ervaringen met Tampa heeft?
Ik wacht op je antwoord.
Groet,
Patrick
Wie kan mij een leuke plaats in florida vertellen.
Het moet aan devolgende eisen voldoen:
1. Geen aligators e.d.
2. Heel weinig last van tornado's
3. mooi weer, niet zoveel neerslag
4. populaire plaats (zeg maar een middelmatige stad)
Ik heb gehoord dat Tampa wel mooi en leuk is, is er niet toevallig iemand op dit forum die ervaringen met Tampa heeft?
Ik wacht op je antwoord.
Groet,
Patrick
-
- Amerika-expert
Wij vonden Naples prachtig. Ligt aan de golf van Mexico met prachtige stranden en een relaxed sfeertje!
Echt een aanrader.
Hier een link naar Napels
Ook Sanibel eiland is super. Al is dit meer een natuur gebied dan een stad. Maar wij vonden het er erg mooi. Weet niet hoe het met de aligator populatie is in dat gebied trouwens
Hier de link naar Sanibel Eiland
Echt een aanrader.
Hier een link naar Napels
Ook Sanibel eiland is super. Al is dit meer een natuur gebied dan een stad. Maar wij vonden het er erg mooi. Weet niet hoe het met de aligator populatie is in dat gebied trouwens

Hier de link naar Sanibel Eiland
Ha Patrick,
Je vraagt om een mooie plaats, maar je bedoelt eigenlijk stranden met mooie babes in bikini's als ik het goed begrijp toch??
Heb ik in Florida toch een betere aanrader: Miami! De alligator populatie is daar in ieder geval zeer bescheiden, zeker op het strand......
Oke.....serieus......veel plaatsen aan de Golf van Mexico zijn mooi, maar ook aan de Oostkust heb je gezellige plaatsen met een mooie omgeving, Daytona Beach (http://www.daytonabeach.com/) bijvoorbeeld, of West Palm Beach (http://www.cityofwpb.com/).
Veel succes en plezier!
Je vraagt om een mooie plaats, maar je bedoelt eigenlijk stranden met mooie babes in bikini's als ik het goed begrijp toch??

Heb ik in Florida toch een betere aanrader: Miami! De alligator populatie is daar in ieder geval zeer bescheiden, zeker op het strand......

Oke.....serieus......veel plaatsen aan de Golf van Mexico zijn mooi, maar ook aan de Oostkust heb je gezellige plaatsen met een mooie omgeving, Daytona Beach (http://www.daytonabeach.com/) bijvoorbeeld, of West Palm Beach (http://www.cityofwpb.com/).
Veel succes en plezier!
There's two ways to take what this life's gonna throw at you: You can choose to win or lose, it's all about attitude.
jammer genoeg inderdaad "IN" bikini'sppil schreef:klinkt gezellig, waar mooie stranden zijn zijn de babes in bikinies

Wij gaan altijd naar de "panhandel" Panama city beach, destin, pensacola, etc.. overal is het goed vertoeven aan het strand.
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Maar daar ga je toch niet voor naar Amerika?ppil schreef:nou ik zie het gewoon zo: lekker op het strand liggen.
enja de babes zijn de bonus
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
'We gaan naar Zandvoort al aan de zee, we nemen koekjes en koffie mee'Ik wou net zeggen.. die heb je in Nederland toch ook ; )

De babes zullen hier ook wel te vinden zijn, maar de entourage van de stranden van Florida, daar vallen de Nederlandse stranden toch bij in het niet. Beter klimaat, palmboompjes en minder Duisters(voor diegene die een hekel heeft aan Duitsers).
Als ik dan toch mocht kiezen tussen de stranden, zou ik zeker naar de VS gaan voor het strand.
Tsja kustlijn of middenland( ik weet niet precies welke staten je daarmee bedoelt). Ik zou toch eerst al het mooie natuurschoon en de cultuur in de VS gaan bezichtigen. Een bezoek aan de VS is een unieke kans om dit alles mee te maken. Stranden zijn overal, dus...

But, it's your choice!
Gr. KW
"Toto... I have a feeling we're not in Kansas anymore."
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 905 Weergaves
-