Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel in Miami
Hotel in Miami
Heeft iemand misschien een tip voor een hotel in Miami. We zijn met zijn tweeen en hebben niet zo'n behoefte aan luxe. Liever een goedkoop hotel, we zijn tenslotte Nederlanders. De locatie: Ocean drive.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Hotel in Miami
Wij hebben bij The Raleighgelogeerd. Zeer zeker aan te raden, maar niet goedkoop. Ik vraag me af of Ocean Drive en goedkoop elkaar niet tegenspreken
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hallo,
Wij hebben in 2006 in het Rui gelogeerd en dat was echt super.
Het ontbijtbuffet was echt geweldig en de mensen die daar werkte waren reuze aardig en zag er allemaal goed en verzorgt en schoon uit.
Je moet het Rui niet vegelijken met die grote mega hotel kettens in Europa want die zijn vele malen luxer dan die in Miami.
Het hotel ligt aan Collins Road, gelijk aan het strand met zwembad.
Gr. Monique
Wij hebben in 2006 in het Rui gelogeerd en dat was echt super.
Het ontbijtbuffet was echt geweldig en de mensen die daar werkte waren reuze aardig en zag er allemaal goed en verzorgt en schoon uit.
Je moet het Rui niet vegelijken met die grote mega hotel kettens in Europa want die zijn vele malen luxer dan die in Miami.
Het hotel ligt aan Collins Road, gelijk aan het strand met zwembad.
Gr. Monique

2006-Florida 2007- Florida -2008-Oregon/Washington-2010-New York.
- Dutch-Conch
- Amerika-ontdekker
Zoals Petra ook al aangeeft, Ocean Dr en goedkoop gaat niet op, ik zou ook kijken naar Collins Ave, daar vind je vaak wel goedkopere accomodaties, ik zit persoonlijk graag op het 1700 T/m 1900 gedeelte, omdat je zo naar Lincoln loopt en ook redelijk dicht bij Ocean DR zit.
Pas dus goed op dat Collins helemaal doorloopt tot in North Beach.
Pas dus goed op dat Collins helemaal doorloopt tot in North Beach.
Wij hebben in juli 2006 voor 95 USD per nacht overnacht in het Park central hotel. Geboekt via bookings.net
Super locatie midden op Ocean Drive. Ik weet niet hoeveel het nu kost maar toen was het werkelijk een koopje.
Super locatie midden op Ocean Drive. Ik weet niet hoeveel het nu kost maar toen was het werkelijk een koopje.
http://www.dezerhotels.com/dezerland/
Hotel was op het strand...en met de auto binnen 5/10 min in South Beach. Geen luxe, maar ik vond het prima
Hotel was op het strand...en met de auto binnen 5/10 min in South Beach. Geen luxe, maar ik vond het prima
een goedkoop hotel (gezien de ideale ligging) en toch meer dan genoeg comfort is het art deco hotel 'marseille'.
Wij gaan in juli ook naar Miami. De 1e paar nachten verblijven we in Dorchester (http://www.hoteldorchester.com/) en na een rondreis door florida verblijven we de laatste nachten in Howard Johnson Dezerland (http://www.dezerhotels.com/dezerland/)
Bij deze hotels zijn wij gekomen omdat wij ook niet al te duur wouden verblijven en toch dicht bij ocean drive wouden zitten.
Bij deze hotels zijn wij gekomen omdat wij ook niet al te duur wouden verblijven en toch dicht bij ocean drive wouden zitten.
- gert & peggy
- Amerika-ontdekker
Teunie,
ik hoop dat je nog eens kunt nadenken over Dezerland. We hebben daar gelogeerd van 20 juni 2008 tot en met 22 juni 2008...
Hotel is dringend aan renovatie toe, zwembad werd niet onderhouden, ontbijt is 10 dollar per persoon (buffet) waar volgens de kaart de gratuity inbegrepen is maar op onze laatste dag stond er een kaartje op tafel dat de gratuities niet inbegrepen waren. Een koppel dat niets achterliet op de tafel kreeg van de dienster een luide 'de nada' te horen...
Sorry, ik wil jullie vakantie niet slecht doen beginnen, maar dit is onze eerlijke recente mening...
En om eerlijk te zijn : Ocean Drive is een stukje naar het zuiden. Jullie zitten in Dezerland ter hoogte van 87th street, zo'n 80 blocks van Ocean Drive...
ik hoop dat je nog eens kunt nadenken over Dezerland. We hebben daar gelogeerd van 20 juni 2008 tot en met 22 juni 2008...
Hotel is dringend aan renovatie toe, zwembad werd niet onderhouden, ontbijt is 10 dollar per persoon (buffet) waar volgens de kaart de gratuity inbegrepen is maar op onze laatste dag stond er een kaartje op tafel dat de gratuities niet inbegrepen waren. Een koppel dat niets achterliet op de tafel kreeg van de dienster een luide 'de nada' te horen...
Sorry, ik wil jullie vakantie niet slecht doen beginnen, maar dit is onze eerlijke recente mening...
En om eerlijk te zijn : Ocean Drive is een stukje naar het zuiden. Jullie zitten in Dezerland ter hoogte van 87th street, zo'n 80 blocks van Ocean Drive...
Hallogert & peggy schreef:Teunie,
Hotel is dringend aan renovatie toe, zwembad werd niet onderhouden,
Wij hebben daar vorig jaar in augustus gezeten toen waren ze druk aan het renoveren.
Prettige vakantie
-
- Amerikafan
wij hebben deze geboekt via hun website:
The Park Central
http://www.tripadvisor.com/ShowUserRevi ... orida.html
The Park Central
http://www.tripadvisor.com/ShowUserRevi ... orida.html
Ik ben in 1995 in de Dezerland geweest, volgens mij was het hotel toen ook al aan renovatie toe...gert & peggy schreef:Teunie,

Wat wel leuk was, toen we er melding van maakten dat we op huwelijkreis waren kregen we een gratis kamer-upgrade naar een soort van suite op de bovenste verdieping, met een onvergetelijk uitzicht!

Tramps like us, baby we were Born to Run!
- gert & peggy
- Amerika-ontdekker
Ben eigenlijk benieuwd naar de indruk die Teunie van het hotel had...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1201 Weergaves
-
Laatste bericht door PSVwally
-
- 8 Reacties