Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kennedy Space Center

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Kennedy Space Center

Bericht door Marcel87 »

Vorige week hebben mijn vriend en ik een weekje Miami geboekt in Juli , en een bezoekje aan het Kennedy Space Center wil ik natuurlijk niet missen..

Vandaar een aantal vragen :

Waar kan ik het goedkoopste tickets krijgen? Op de site van KSC staat dat ze 38 dollar per persoon kosten. Kan ik bijvoorbeeld in het hotel goedkopere tickets krijgen?

Kan je alles zien in 1 dag? Omdat de tickets geloof ik 2 dagen lang geldig zijn.. Maar om nou in de buurt een hotel te gaan boeken voor 1 nacht vinden we iets te ver gaan!

Wat is er ongeveer te zien? Wat zijn jullie ervaringen?
Beter gezegd : Wat kan ik verwachten :mrgreen:

Had nog meer vragen maar ben ze effe kwijt!
Harry-Carla
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Kennedy Space Center

Bericht door Harry-Carla »

Wij zijn in de 80er en 90er jaren een aantal malen naar FLA geweest en elke keer ook een tour gemaakt in het KSC.
Ze werden met de jaren beter en interessanter. Maar je hebt echt geluk als je een oud medewerker op de bus treft die tijdens de Apollo vluchten aan het werk is geweest.
Je kunt er gewoon een dag voor uittrekken, maar zorg wel dat je vroeg bent (dan is het iets minder druk).
Om prijzen van de tickets (KSC) hebben wij ons nooit druk gemaakt.

O ja, we hebben zelfs een keer met de eigen huurauto op de landingsbaan van de Space Shuttle gereden! (lang geleden :wink: )
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,

Harry & Carla

2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
Sijbring
Amerika-ontdekker

Re: Kennedy Space Center

Bericht door Sijbring »

Waar kan ik het goedkoopste tickets krijgen? Op de site van KSC staat dat ze 38 dollar per persoon kosten. Kan ik bijvoorbeeld in het hotel goedkopere tickets krijgen?
Wij hebben de tickets gewoon aan het loket gekocht. Ik heb zelf niet verder gekeken of er ergens nog goedkopere tickets waren.
Kan je alles zien in 1 dag? Omdat de tickets geloof ik 2 dagen lang geldig zijn.. Maar om nou in de buurt een hotel te gaan boeken voor 1 nacht vinden we iets te ver gaan!
Ja 1 dag is genoeg, wij hebben alles op ons gemakje bekeken.
Wat is er ongeveer te zien? Wat zijn jullie ervaringen?
Beter gezegd : Wat kan ik verwachten
Ik vond het erg interresant park. Veel te zien en te bekijken! Kijk op mijn web-log bij dag 7 voor een uitgebreid verslag met veel foto's van ons dagje naar Kennedy space center http://marloesenronnyopvakantie.web-log.nl/

Groetjes Marloes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer