Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

villa aan kust

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
wendy1
Amerika-ontdekker

villa aan kust

Bericht door wendy1 »

We willen een villa gaan huren om met 6 personen voor een strandvakantie. In orlando zijn genoeg villa's maar daar verblijven we al als we naar disney gaan.

Wat is een mooi gebied aan de kust (dus mooie stranden voor strandvakantie) om een villa te boeken?

Gr,
Wendy
chuck
Amerika-ontdekker

Re: villa aan kust

Bericht door chuck »

ik denk dat de hele westkust mooie stranden genoeg heeft.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wij hebben vorige zomer in Indian Rocks Beach gelogeerd in een huurhuis (met zijn vijven) vlak aan het strand. Het was super!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
wendy1
Amerika-ontdekker

Bericht door wendy1 »

Hoi,

Heb je een linkje van de villa? Of waar heb je hem gehuurd?

We hebben trouwens de tickets al geboekt :21/5 tm 9/6 2009:-)
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

WIj hebben een week gelogeerd in een appartement aan het strand van Siesta Key, vlakbij Sarasota. Wij vonden dat een mooie plek, met veel bezienswaardigheden in de buurt, zoals het Ringling Estate in Sarasota, Myakka River State Park en de afstand naar Tampa voor bijvoorbeeld Busch Gardens is ook goed te doen. Naar het zuiden kun je een dagje naar Sanibel Island, of Fort Myers voor het Ford/Edison house.

Wij hebben het appartement hier gehuurd, de lokatie is prachtig! Het appartement had 2 badkamers, 2 slaapkamers, een goed uitgeruste keuken, en een laundry op de verdieping van het gebouw. Er was een mooi balkon, met prachtig uitzicht op de zonsondergang, en 's nachts hoorde je alleen het ruisen van de zee. Verder was er ook een gezamenlijk zwembad en een parkeerplaats.

Enkele foto's:

Afbeelding
Het uitzicht

Afbeelding
Het gebouw aan de waterzijde, met het privé strand

Afbeelding
Het bruggetje vanaf het strand naar het water

Afbeelding
Het gebouw aan de achterzijde

Afbeelding
Het gebouw ligt aan 2 kanten aan het water, dit gebouw lag aan de overzijde van het water (aan de parkeerplaats)

Afbeelding
Zonsondergang

Afbeelding
De zonsondergang aan het privé-strand
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wow, ik heb niet zo'n gevoel dat ik ooit een keer naar Florida moet, maar dit zijn wel hele mooie plaatjes.
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

nieuwenoord schreef:Wow, ik heb niet zo'n gevoel dat ik ooit een keer naar Florida moet, maar dit zijn wel hele mooie plaatjes.
Florida is echt heel mooi, de natuur is niet zo spectaculair als b.v. het zuid westen of noord oosten, maar 'rustig' mooi. De zonsop- en ondergangen zijn fantastisch. Deze staat heeft veel meer te bieden dan de parken. Je kunt hier op je gemak touren, het leven is relaxed, goede restaurants, vooral veel lekkere visgerechten.
Je komt hier ook prima tot rust.
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Wij gaan nu voor de 2e keer naar een huisje in Naples.
Vinden het daar echt heerlijk.
Het huisje staat in het Lely Resort en die subdivision heeft een golfbaan en main pool en tennisbanen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Naples Beach

Afbeelding
Sunset Naples Beach

Afbeelding

Geboekt via http://www.naplesusa.net. Perfecte en correcte service.
Eigenaar is Engels en beheert aantal huizen van Engelsen die verhuurd worden.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

helena schreef:
nieuwenoord schreef:Wow, ik heb niet zo'n gevoel dat ik ooit een keer naar Florida moet, maar dit zijn wel hele mooie plaatjes.
Florida is echt heel mooi, de natuur is niet zo spectaculair als b.v. het zuid westen of noord oosten, maar 'rustig' mooi. De zonsop- en ondergangen zijn fantastisch. Deze staat heeft veel meer te bieden dan de parken. Je kunt hier op je gemak touren, het leven is relaxed, goede restaurants, vooral veel lekkere visgerechten.
Misschien is dat het wel hoor, die parken dat hoeft voor ons helemaal niet en daar associeer je Florida toch al snel mee. Plus met vochtige warmte en dat is voor Alberts gezondheid funest. Wie weet, ooit, in de winter ...
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

nieuwenoord schreef:
helena schreef: Florida is echt heel mooi, de natuur is niet zo spectaculair als b.v. het zuid westen of noord oosten, maar 'rustig' mooi. De zonsop- en ondergangen zijn fantastisch. Deze staat heeft veel meer te bieden dan de parken. Je kunt hier op je gemak touren, het leven is relaxed, goede restaurants, vooral veel lekkere visgerechten.
Misschien is dat het wel hoor, die parken dat hoeft voor ons helemaal niet en daar associeer je Florida toch al snel mee. Plus met vochtige warmte en dat is voor Alberts gezondheid funest. Wie weet, ooit, in de winter ...
Wij gaan altijd in de winter, de zomerse vochtige hitte vinden we ook niet prettig, in de winter is het weer in Florida (meestal) heel aangenaam en zijn er veel minder toeristen.
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer