Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tampa
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Tampa
Ik ben in februari in Tampa, en zou graag naar een ijshockey wedstrijd willen. Deze vinden plaats in het St. Pete Times Forum in Tampa (401 Channelside Drive). Nu vroeg ik me af of er iets te doen is in de buurt van het stadion (of in het stadion zelf), bijvoorbeeld qua eten voordat de wedstrijd begint o.i.d. Kan iemand me op weg helpen?
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Tampa
Hi,
In de buurt van dit complex heb je "Channelside" waar je veel bars/restaurants/ IMAX theatre hebt. Er is ook een Hooters bvb.
Er is zelfs een mogelijkheid om te dineren aan het water, geloof ik.
In het stadium zelf kan je volgens mij ook een aantal versnaperingen krijgen maar die zijn beperkt ( hot dogs, pop corn, pretzels, drank) en erg duur.
Ook interessant om doen is Ybor City, niet zo ver van het forum en je kan met een trolley op en af. Ybor City is het oudere stadsgedeelte van Tampa dat nu stilaan terug aan de opbouw is. Hier vind je veel kleinere (lees eenmanszaak) restaurantjes.
Groetjes
In de buurt van dit complex heb je "Channelside" waar je veel bars/restaurants/ IMAX theatre hebt. Er is ook een Hooters bvb.
Er is zelfs een mogelijkheid om te dineren aan het water, geloof ik.
In het stadium zelf kan je volgens mij ook een aantal versnaperingen krijgen maar die zijn beperkt ( hot dogs, pop corn, pretzels, drank) en erg duur.
Ook interessant om doen is Ybor City, niet zo ver van het forum en je kan met een trolley op en af. Ybor City is het oudere stadsgedeelte van Tampa dat nu stilaan terug aan de opbouw is. Hier vind je veel kleinere (lees eenmanszaak) restaurantjes.
Groetjes
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ok, dat Channelside complex biedt zo te zien wel voldoende eetgelegenheden. Bedankt voor de tip!
Weet je misschien ook hoe het zit met parkeren daar in die buurt? Bij het kopen van de kaartjes voor de ijshockey wedstrijd kon je er ook parking bij nemen voor $15 (wat overigens niet ging als international visitor). Is het daar overal betaald parkeren o.i.d. of kun je gewoon je auto ergens neer zetten in de buurt van het stadion/Channelside complex en zijn die $15 onzin?
Weet je misschien ook hoe het zit met parkeren daar in die buurt? Bij het kopen van de kaartjes voor de ijshockey wedstrijd kon je er ook parking bij nemen voor $15 (wat overigens niet ging als international visitor). Is het daar overal betaald parkeren o.i.d. of kun je gewoon je auto ergens neer zetten in de buurt van het stadion/Channelside complex en zijn die $15 onzin?
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Er is weinig onbetaalde parking. Het is volgens mij ook veiliger om je auto niet op een onbewaakte plaats te zetten. Nu herinner ik me wel niet dat zo'n parkingplaats 15$ kwam. Maar het zou me niet verbazen.
Hoe dan ook, er zijn een paar ondergrondse parkings in de buurt en rond het forum worden er parkings verhuurd voor de gelegenheid. Er staat dan aan de ingang een parkingwachter die 5,10 of 15$ vraagt en zo kan je de parking op rijden.
Hoe dan ook, er zijn een paar ondergrondse parkings in de buurt en rond het forum worden er parkings verhuurd voor de gelegenheid. Er staat dan aan de ingang een parkingwachter die 5,10 of 15$ vraagt en zo kan je de parking op rijden.
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht