Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Florida 2009

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
MichaelB
Amerika-ontdekker

Re: Florida 2009

Bericht door MichaelB »

Anja en renee schreef:Wat een onnozele reakties weer.
Vind ik niets onnozels aan. Ik denk heus wel aan de natuur, maar zolang airboats niet verboden zijn, zal ik m'n kans grijpen een keer mee te varen.

Maar zoals bekend zijn de meningen daarover nu eenmaal over verdeeld ;) Vraag aan honderd mensen hoe ze met het milieu bezig zijn en je zal versteld staan van de antwoorden die je krijgt.

Jij in ieder geval ook alvast fijne dagen.
MichaelB
Amerika-ontdekker

Bericht door MichaelB »

Is Clearwater een beetje een mooie verblijfsplaats?
Weet wel dat er aardig wat in de omgeving te doen is.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Bandido schreef:Ik ben regelmatig in Florida geweest en als je van uitgaan houdt, moet je ZEKER naar Miami Beach gaan. Het is hip en heeft stijl, maar is niet idioot duur gek genoeg. Het is wel kijken en bekeken worden, overal mooie mensen, maar je moet het gezien hebben. Aan de boulevard ook een hoop restaurants waar je lekker tot 's avonds laat zit te eten terwijl Miami aan je voorbij flaneert. Sowieso is "Ocean Drive" natuurlijk erg beroemd met de art deco panden in allerlei felle kleuren. Vooral de zonsopgangen (als je na al dat stappen daar tenminste zin in hebt) zijn echt de moeite waard.

De rest van Miami is niet bijster boeiend, maar "Little Havana" is wel leuk om even te zien. Veel restaurantjes en cafe's voor en door Cubaanse immigranten.

En inderdaad moet je zeker naar de Keys! Neem de tijd voor de rit, want hoewel het te doen is in ongeveer 3,5 uur, is het het leukste om het om je gemak te doen en af en toe even uit te stappen. De stranden zijn werkelijk prachtig. En op Key West is gewoon alles een versnellingen lager. Leuke kroegjes, en ontzettend "laid back". Oh ja, en er lopen op Key West overal kippen rond. Raar maar waar. :wink:

Zelf ben ik in Disney geweest (Magic Kingdom en Epcot), maar vond het nogal duur. Was wel leuk, maar als je niet ontzettend fan bent van pretparken dan is dat misschien iets om op te besparen. Tis maar een idee. Cape Canaveral is dan wel weer erg cool.

Enjoy!

Ik ben me ook aan het orienteren maar ik dacht juist gelezen te hebben dat er op de keys bijna geen stranden zijn, en nu lees ik dat de de stranden prachtig zijn of zijn er een paar plekken waar strand is?? Hoe lang is het ongeveer rijden van Miami airport naar Key largo en zijn er veel(ook betaalbare) hotels?
Bluefinger
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Bluefinger »

Als je toch naar de Key's gaat zou ik zeker naar Key West gaan. Bezoek daar ook eens het kerkhof. Hele vreemde teksten op de zerken. Het cafe waar Hemmingway "stamgast" was kun je mijden (Sloppy Joe's), er zijn leukere tenten.
Bluefinger
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Bluefinger »

MichaelB schreef:
Anja en renee schreef:Wat een onnozele reakties weer.
Vind ik niets onnozels aan. Ik denk heus wel aan de natuur, maar zolang airboats niet verboden zijn, zal ik m'n kans grijpen een keer mee te varen.

Ritje met een airboat is te gek! Doe wel ff de watten in je oren die op voorhand worden uitgedeeld, want het maakt een enorme herrie.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer