Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
weersverwachting 1 Augustus 2005 Florida
weersverwachting 1 Augustus 2005 Florida
Morgen (1 augustus) stappen we op het vliegtuig naar Miami. 18 augustus vliegen we weer terug. We hebben een auto voor alle dagen en de eerste 2 nachten hebben we een hotel in Miami. Heb er zin in!! Maar op al die weersberichten zie je wolken en onweer enzo. Maar van mensen hoor ik dat het alleen af en toe een kort maar hevig buitje is en voor de rest zon?? Hebben we kans op een hele dag regen of valt dit wel mee.
Ook willen we naar naar Sawgrass gaan, iemand daar ervaringen mee?
http://www.sawgrassmills.com/static/nod ... -7i5uLvCXf
Ook willen we naar naar Sawgrass gaan, iemand daar ervaringen mee?
http://www.sawgrassmills.com/static/nod ... -7i5uLvCXf
Volgens mijn partner die 5 uur rijden van Miami zit, Cape Canaveral area...is het bloedheet en zonnig met af en toe een fikse bui.
Miami is vaak iets warmer en droger
.
Ik zelf was niet zo kapot van Sawgrass Mills, mijn dochter van 12 wel, veel merkartikelen voor jongeren tegen redelijke prijzen.
Ik vond het er erg rommelig en druk.
Wel hebben we heerlijk gegeten bij Ruby Tuesdays.
Ben ook niet zo'n Miami fan, erg druk en Spaans, net of ik in Torremolinos zit, dat gevoel heb ik er.....
Voorbij West Palm Beach wordt het rustiger.
Miami is vaak iets warmer en droger

Ik zelf was niet zo kapot van Sawgrass Mills, mijn dochter van 12 wel, veel merkartikelen voor jongeren tegen redelijke prijzen.
Ik vond het er erg rommelig en druk.
Wel hebben we heerlijk gegeten bij Ruby Tuesdays.
Ben ook niet zo'n Miami fan, erg druk en Spaans, net of ik in Torremolinos zit, dat gevoel heb ik er.....
Voorbij West Palm Beach wordt het rustiger.
Wij zijn vorig jaar in die Sawgrass Mills geweest.
Het is een grandioos outlet center. Grote merken tegen lage prijzen.
Als je toch in Miami bent belist de moeite om eens langs te gaan.
Vorig jaar was het idd wel wat rommelig omdat ze alles aan het verbouwen waren. Maar "fall 2004" moest alles klaar zijn, dus nu zou het er in alle pracht en praal moeten bijliggen.
Het is een grandioos outlet center. Grote merken tegen lage prijzen.
Als je toch in Miami bent belist de moeite om eens langs te gaan.
Vorig jaar was het idd wel wat rommelig omdat ze alles aan het verbouwen waren. Maar "fall 2004" moest alles klaar zijn, dus nu zou het er in alle pracht en praal moeten bijliggen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1752 Weergaves
-
Laatste bericht door biancaatje73
-
- 0 Reacties