Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ticket naar Miami

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Natasja83
Amerika-ontdekker

Ticket naar Miami

Bericht door Natasja83 »

Ik had een vraagje samen met nog 4 vriendinnen hebben we een appartement in Miami geboekt, maar als je nu al een ticket zoekt via internet zie je dat het zelfs 500 euro kost.

Waar en wanneer kan je het beste boeken voor de beste prijs en dan zonder tussen stop.

Heeft iemand misschien nuttige adviezen voor me??
Marjolijn
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marjolijn »

Wanneer gaan jullie?

Meestal is het zo dat hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper het ticket is.

groeten, Marjolijn
Ebelix
Amerikakenner

Re: Ticket naar Miami

Bericht door Ebelix »

Natasja83 schreef:Ik had een vraagje samen met nog 4 vriendinnen hebben we een appartement in Miami geboekt, maar als je nu al een ticket zoekt via internet zie je dat het zelfs 500 euro kost.

Waar en wanneer kan je het beste boeken voor de beste prijs en dan zonder tussen stop.

Heeft iemand misschien nuttige adviezen voor me??
Met tussenstop is vaker goedkoper dan zonder tussenstop.

Het belangrijkste vergeet je te vermelden. Wanneer wil je gaan. Het is nu hoogseizoen en er zijn geen goedkope tickets te vinden.
Natasja83
Amerika-ontdekker

Bericht door Natasja83 »

Marjolijn schreef:Wanneer gaan jullie?

Meestal is het zo dat hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper het ticket is.

groeten, Marjolijn
Marjolijn wij gaan in Okotber appartement hebben we wel geboekt en 1 dag vooruitbetaald.
Jazzmijn
Amerika-newbie

Bericht door Jazzmijn »

Kijk eens op Kilroytravels.nl daar kan je een overzicht opvragen van de beschikbare vluchten. Ze geven je echt de laagste fares (bij mij scheelde het bijna 500 euro!) en geven bovendien ook studenten/jongeren tickets weer. Deze tickets zijn extra flexibel en extra goedkoop.
Ik zou zeggen: boek zo snel mogelijk, want hoe langer je wacht hoe duurder en moeilijker het wordt!
Natasja83
Amerika-ontdekker

Bericht door Natasja83 »

bedankt voor jullie adviezen alleen het is jammer dat ik nu al bij veel sites kijk en het kost voor oktober ongeveer 400 euro dat is best wel duur als je zo vroeg vantevoren boekt. :twisted:
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

als je zo vroeg vantevoren boekt
Sorry, je hebt het over oktober 2005?? En dat vind je vroeg van te voren boeken? Wij vliegen in september en hebben in januari al geboekt. Over het algemeen geldt naar Amerika hoe vroeger boeken hoe beter. Ik vind 400 euro nog een heel schappelijke prijs.
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Pascal »

Natasja83 schreef:bedankt voor jullie adviezen alleen het is jammer dat ik nu al bij veel sites kijk en het kost voor oktober ongeveer 400 euro dat is best wel duur als je zo vroeg vantevoren boekt. :twisted:
Mijn excuses maar ik vind dat boeken in augustus om te vertrekken in oktober LAAT is.
Boeken maart/april om in september/oktober te vertrekken is vroeg maar ook weer niet te vroeg, want je kan eigenlijk zowat 11 maanden van te voren tickets bestellen, maar ja wat kan er zoal niet gebeuren in 11 maanden.....

En 400 EUR vind ik persoonlijk spotgoedkoop, je vliegt niet enkel naar de oostkust maar ook naar het zuidelijkste puntje van Florida (zelfs van mainland USA - of sla ik de bal hier nu mis?)

Ben ik de enige die er zo over denkt of vinden jullie ook dat 400 EUR erover is?
Pascal
Amerikakenner

Bericht door Pascal »

Aïda schreef:
als je zo vroeg vantevoren boekt
Sorry, je hebt het over oktober 2005?? En dat vind je vroeg van te voren boeken? Wij vliegen in september en hebben in januari al geboekt. Over het algemeen geldt naar Amerika hoe vroeger boeken hoe beter. Ik vind 400 euro nog een heel schappelijke prijs.
Merci Aïda,
ik dacht al dat ik niet alleen ging staan hierin.

Pascal
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

En dan hadden we nog geen eens van te voren afgesproken Pascal! Ben het roerend met je eens.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Pascal schreef:Ben ik de enige die er zo over denkt of vinden jullie ook dat 400 EUR erover is?
Ik zou willen dat ik zo'n ticket kon krijgen. Voor mijn ticket naar Boston op 9 oktober betaal ik incl. TAX ruim EUR 500.

@ Natasja83: EUR 400 is echt niet teveel hoor. Als dit incl. de diverse toeslagen en belastingen is, al helemaal niet. Snel boeken dus!

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Pascal
Amerikakenner

Bericht door Pascal »

Coyote schreef:

Ik zou willen dat ik zo'n ticket kon krijgen. Voor mijn ticket naar Boston op 9 oktober betaal ik incl. TAX ruim EUR 500.

@ Natasja83: EUR 400 is echt niet teveel hoor. Als dit incl. de diverse toeslagen en belastingen is, al helemaal niet. Snel boeken dus!

Roland
Ik vlieg eind september van Brussel naar Newark en een kleine 3 weken later terug vanuit Orlando via Newark naar Brussel, dit ticket kost me net iets boven de 500 EUR.
Ik heb dit geboekt en betaald in april, dus nu nog iets vinden voor 400 EUR èn indien de taksen zijn inbegrepen lijkt mij spotgoedkoop.
Natasja83
Amerika-ontdekker

Bericht door Natasja83 »

ja deels hebben jullie ook wel gelijk, maar het is namelijk zo vorig jaar was ik naar Miami in Oktober en toen hebben we 850 euro betaald inclusief ticket+hotel en de toeslagen, vandaar dat ik zei dat 400 duur was en ik had in mei al gekeken en toen kostte het 600 euro, vandaar dat ik niet had geboekt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer