Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis Florida juni 2009
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Rondreis Florida juni 2009
Wij hebben een rondreis geboekt door Florida. De route hebben wij zelf samen gesteld.
01 juni 2009 vlucht van Amsterdam naar Miami
02 juni 2009 Miami naar Key West
03 juni 2009 Key West naar Key Largo
04 juni 2009 Key Largo naar Naples
05 juni 2009 Naples naar Fort Myers
06 juni 2009 Fort Myers naar Clearwater
07 juni 2009 Clearwater naar Orlando
08 juni 2009 Orlando
09 juni 2009 Orlando
10 juni 2009 Orlando naar Daytona
11 juni 2009 Daytona naar Cocoa Beach
12 juni 2009 Cocoa Beach naar Fort Lauderdale
13 juni 2009 Fort Lauderdale naar Miami
14 juni 2009 Miami
15 juni 2009 vlucht van Miami naar Amsterdam
De volgende plaatsen/parken willen wij gaan bezoeken:
- Universal Studio's
- Kennedy Space Center
- Daytona Speedway
- Everglades
- En nog veel meer.
Heeft er iemand nog tijds voor plaatsen of dingen die we echt moeten zien of doen?
Alles is welkom.
01 juni 2009 vlucht van Amsterdam naar Miami
02 juni 2009 Miami naar Key West
03 juni 2009 Key West naar Key Largo
04 juni 2009 Key Largo naar Naples
05 juni 2009 Naples naar Fort Myers
06 juni 2009 Fort Myers naar Clearwater
07 juni 2009 Clearwater naar Orlando
08 juni 2009 Orlando
09 juni 2009 Orlando
10 juni 2009 Orlando naar Daytona
11 juni 2009 Daytona naar Cocoa Beach
12 juni 2009 Cocoa Beach naar Fort Lauderdale
13 juni 2009 Fort Lauderdale naar Miami
14 juni 2009 Miami
15 juni 2009 vlucht van Miami naar Amsterdam
De volgende plaatsen/parken willen wij gaan bezoeken:
- Universal Studio's
- Kennedy Space Center
- Daytona Speedway
- Everglades
- En nog veel meer.
Heeft er iemand nog tijds voor plaatsen of dingen die we echt moeten zien of doen?
Alles is welkom.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Re: Rondreis Florida juni 2009
Geen Disney? En wil je enkel het Studios park bezoeken of ook het Island of Adventures gedeelte?
Persoonlijk vind ik het erg weinig Orlando. Maar ja, als je zo kort gaat dan blijft het ook keuzes maken.
Rondreis gedeelte is prima zo!
Persoonlijk vind ik het erg weinig Orlando. Maar ja, als je zo kort gaat dan blijft het ook keuzes maken.
Rondreis gedeelte is prima zo!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
We hebben er dit jaar voor gekozen om niet naar Disney te gaan.
We zijn vorig jaar 9 dagen lang alleen naar disney geweest. En willen dit jaar iets meer zien.
In Orlando willen we 1 of 2 dagen naar Universal zijn we nog niet over uit.
En natuurlijk ook nog winkelen in de outlet malls.
En we willen nog naar Busch Garden weten alleen nog niet ofdat we dit vanuit Clearwater gaan doen of vanuit Orlando.
We zijn vorig jaar 9 dagen lang alleen naar disney geweest. En willen dit jaar iets meer zien.
In Orlando willen we 1 of 2 dagen naar Universal zijn we nog niet over uit.
En natuurlijk ook nog winkelen in de outlet malls.
En we willen nog naar Busch Garden weten alleen nog niet ofdat we dit vanuit Clearwater gaan doen of vanuit Orlando.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Als je al 9 dagen in Disney bent geweest dan hoeft dat deze keer niet nee 
Wij hebben Busch Gardens vanuit Tampa bezocht. Hadden een hotel om de hoek van het park. Vond ik zelf wel zo relaxed

Wij hebben Busch Gardens vanuit Tampa bezocht. Hadden een hotel om de hoek van het park. Vond ik zelf wel zo relaxed

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Natasja L.
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Op drie dagen na, ben je elke dag van het één naar het ander aan het rijden. Ik zou daar zelf nooit voor kiezen. Ik kies liever voor wat meer 'rustdagen'. De eerste 6 dagen ben je al elke dag aan het pakken en rijden. Na twee dagen 'rust' in Orlando ben je weer 4 dagen van hotel naar hotel aan het rijden. Ik zou in het begin van jouw planning een dag rust pakken.Aangezien dat je op het einde van je vakantie al een dag in Miami bent, zou je Key West kunnen overwegen. Ik vind het heerlijk om er dagen bij te hebben dat je niet aan een 'strakke' planning zit. Niet constant op je horloge hoeven te kijken, omdat je weer door moet naar een andere plaats/hotel. Genieten van de dag en de typische 'laid back' sfeer van Florida. Voor mij zou deze planning om die redenen niet werken, maar voor jullie misschien wel.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Zelf zijn wij niet van die mensen die stil kunnen zitten.
Zien in onze vakantie het liefst zo veel mogelijk van de omgeving.
We weten dat het soms erg vervelend kan zijn om elke dag te moeten verkassen, maar daar kiezen wij wel voor.
Als we een dag geen zin hebben om iets te zien dan doen we dat niet.
Wel hebben wij er voor gekozen om de afstanden zo veel mogelijk kort te houden op enkele dagen na dan.
Alleen van Miami naar Key West en van Cocoa Beach naar Fort Lauderdale is een lange route.
We weten dat het soms erg vervelend kan zijn om elke dag te moeten verkassen, maar daar kiezen wij wel voor.
Als we een dag geen zin hebben om iets te zien dan doen we dat niet.
Wel hebben wij er voor gekozen om de afstanden zo veel mogelijk kort te houden op enkele dagen na dan.
Alleen van Miami naar Key West en van Cocoa Beach naar Fort Lauderdale is een lange route.
- Natasja L.
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij zien ook graag veel van de omgeving, dat doen wij op een 'rustdag'. Wij nemen daar dan ook echt de tijd voor. Met rustdag bedoel ik ook eigenlijk het niet hoeven in/uitchecken en van het ene hotel naar het andere hotel rijden. In Key West is er best veel te zien op één dag. Bijvoorbeeld Fort Zachary Taylor, een wandeling (of fietstocht) door de straten van Key West, Hemingway House etc. Ook onderweg zou ik wel een paar leuke stops weten, maar daar moet je wel de tijd voor hebben... Zie link hieronder:MarijkeFL schreef:Zelf zijn wij niet van die mensen die stil kunnen zitten.
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 11&t=19930
Even naar beneden scrollen tot je de foto's tegenkomt. Bijv. Bahia Honda State Park, Anne's Beach, Florida Wild Bird Center in Islamorada etc.
In Miami zou je een bezoekje kunnen brengen aan het Holocaust Monument. Erg indrukwekkend!
In Naples naar de Pier, zeker ook aan te raden met de zonsondergang! Ik vond de Edison & Ford Winter Estates in Fort Meyers erg leuk. Vooral het laboratorium van Edison. Hier ga je echt terug in de tijd. Zeker de moeite waard! Clearwater en Fort Lauderdale vond ik niet zo veel aan. Aan de westkust geef ik de voorkeur aan Sarasota. Jullie gaan in ieder geval een leuke tijd tegemoet!
Hey Marijke,
Zijn vorig jaar 14 dagen naar florida geweest.
Zeer mooie streek , en wensen u zeer veel reis genot.
Het enige wat ik nog kan aanraden is het Kennedy space center , is zeker de moeite .
Het bezoeken van internationale drive in orlando op een warme avond en een lekker restaurantje.
Wijzelf verkiezen dit jaar tereug voor de stad New york.
Veel plezier .
Gr Marc
Zijn vorig jaar 14 dagen naar florida geweest.
Zeer mooie streek , en wensen u zeer veel reis genot.
Het enige wat ik nog kan aanraden is het Kennedy space center , is zeker de moeite .
Het bezoeken van internationale drive in orlando op een warme avond en een lekker restaurantje.
Wijzelf verkiezen dit jaar tereug voor de stad New york.
Veel plezier .
Gr Marc
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 5237 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa