Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Orlando - Fort Lauderdale met kerst
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Orlando - Fort Lauderdale met kerst
We gaan in december voor de eerste keer naar Florida. Nu heb ik het volgende reisschema gemaakt en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
19/12 A'dam - Orlando
20/12 Orlando
21/12 Orlando
22/12 ?
23/12 ?
24/12 Key West, Hotel Southernmost on the Beach
25/12 Key West, Hotel Southernmost on the Beach
26/12 Key West, Hotel Southernmost on the Beach
27/12 Miami Beach
28/12 Miami Beach
29/12 Miami Beach
30/12 vertrek om 11.45 AM Fort Lauderdale
31/12 Amsterdam
We (met kids van 18 en 14) houden niet van pretparken. Willen in Orlando naar Cape Canaveral en shoppen.
Ik ben er nog niet uit waar de overnachting wordt aan de westkust en of het 1 stop wordt of twee. Wat zouden jullie aanraden? Kerst vieren we op Key West, daar heb ik het hotel al geboekt. Dat leek mij wel verstandig.
Is het aan te raden de laatste nacht in Fort Lauderdale te slapen?
Hebben jullie nog meer tips?
Alvast heel erg bedankt,
Groet, Lauren
19/12 A'dam - Orlando
20/12 Orlando
21/12 Orlando
22/12 ?
23/12 ?
24/12 Key West, Hotel Southernmost on the Beach
25/12 Key West, Hotel Southernmost on the Beach
26/12 Key West, Hotel Southernmost on the Beach
27/12 Miami Beach
28/12 Miami Beach
29/12 Miami Beach
30/12 vertrek om 11.45 AM Fort Lauderdale
31/12 Amsterdam
We (met kids van 18 en 14) houden niet van pretparken. Willen in Orlando naar Cape Canaveral en shoppen.
Ik ben er nog niet uit waar de overnachting wordt aan de westkust en of het 1 stop wordt of twee. Wat zouden jullie aanraden? Kerst vieren we op Key West, daar heb ik het hotel al geboekt. Dat leek mij wel verstandig.
Is het aan te raden de laatste nacht in Fort Lauderdale te slapen?
Hebben jullie nog meer tips?
Alvast heel erg bedankt,
Groet, Lauren
Re: Orlando - Fort Lauderdale met kerst
Wat wellicht een tip is is om gezien de mogelijke kerstdrukte misschien van te voren wat restaurants te bespreken op Key West.
- Bandido
- Amerika-expert
Re: Orlando - Fort Lauderdale met kerst
Je zou nog kunnen overwegen om de trip van Orlando naar Key West op te breken en bv in Naples een nacht of twee te verblijven. Je zou ook eventueel de Everglades kunnen bezoeken, daar kom je in principe ook langs. Neem vooral ook de tijd voor de reis over de Keys naar Key West. Het is echt leuk om af en toe even van de weg af te gaan en de eilandjes onderweg te bezoeken. Het is inderdaad wel de moeite waard om even naar restaurants te informeren en eventueel wat te reserveren. Al is het maar voor een avond, dan kun je altijd nog de overige avonden "rondshoppen" totdat je iets vindt. Het kan namelijk inderdaad druk zijn.
Wat Ft. Lauderdale betreft, je hoeft daar niet te overnachten als je dat liever niet wilt. Ik zou via het hotel in Miami (en dat hoeft pas als je daar bent) een transfer boeken naar het vliegveld als je zelf niet wilt of kunt rijden. Het duurt ongeveer 45-60 minuten om naar het vliegveld van Ft. Lauderdale te komen vanuit Miami en kost ongeveer $25 meen ik. Ik heb het vorig jaar gedaan en dat beviel prima. Er is geen OV tussen de twee steden, dus je bent wel op zo'n taxibusje aangewezen.
Leuke reis overigens!
Wat Ft. Lauderdale betreft, je hoeft daar niet te overnachten als je dat liever niet wilt. Ik zou via het hotel in Miami (en dat hoeft pas als je daar bent) een transfer boeken naar het vliegveld als je zelf niet wilt of kunt rijden. Het duurt ongeveer 45-60 minuten om naar het vliegveld van Ft. Lauderdale te komen vanuit Miami en kost ongeveer $25 meen ik. Ik heb het vorig jaar gedaan en dat beviel prima. Er is geen OV tussen de twee steden, dus je bent wel op zo'n taxibusje aangewezen.
Leuke reis overigens!
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht