Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels/Motels
Hotels/Motels
Heeft iemand tips omtrent het zoeken naar een Hotel/Motel?
Word namelijk helemaal gek.
Ik zoek een goedkope overnachting voor 3 dagen in Fort Myers, Florida.
Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is 80 dollar per nacht.
Is dit een laag bedrag? (heb namelijk geen idee)
Alvast bedankt!
Websites zijn van hartelijk welkom!
Alvast bedankt!
Websites zijn van hartelijk welkom!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Hotels/Motels
Je geeft geen data op, zodat ik niet precies voor je kan kijken, maar probeer dit eens.Daanje schreef:Heeft iemand tips omtrent het zoeken naar een Hotel/Motel?
http://www.motel6.com/reservations/mote ... &TA=&redi=
Motel 6 behoort tot de vrij goedkope ketens.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Re: Hotels/Motels
Misschien een domme vraag, maar je weet dat die 80 dollar per kamer is? Het ligt er ook aan in welke periode, maar ik denk maart als ik je signature bekijk en wat voor hotel/motel het is. Locatie, faciliteiten e.d. Ik val er nog niet echt van op m'n rug, laat ik het zo stellenDaanje schreef: Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is 80 dollar per nacht.

Motel 6 is altijd een goede keus, maar vaak langs de snelweg en veel lawaai en niet al te betrouwbare gasten. Voor Fort Meyers gewoon naar Fort Meyers Beach en één van de kleinere hotels pakken langs de kust, vaak kan je ook afdingen! Bij de tankstation liggen couponboekjes, ook handig en 80 dollar (excl Tax) is duur voor een hotel, ook in Fort Meyers.
Hoop voor je dat je niet in een vakantiedrukte terecht komt, was in Fort Meyers vorig jaar rond de kerst, echt veel te druk. Florida wordt trouwens toch het Turkije van Amerika, goedkope hotels en veel te veel Engelsen, maar gelukkig nog genoeg mooie plekjes, have Fun
Hoop voor je dat je niet in een vakantiedrukte terecht komt, was in Fort Meyers vorig jaar rond de kerst, echt veel te druk. Florida wordt trouwens toch het Turkije van Amerika, goedkope hotels en veel te veel Engelsen, maar gelukkig nog genoeg mooie plekjes, have Fun
-
- Amerikakenner
80 dollar
is duur ? EIgenlijk vrij normale prijs in Florida . Orlando is dikwijls goedkoper, rond 40 of zo. Maar in Zuid Florida is bijvoorbeeld 100 tot 200 per nacht heel normaal. Dus gewoon zoeken inderdaad. En ter plaatse is het soms goedkoper, maar het kan ook juist goedkoper te zijn om vooraf in NL te boeken.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2174 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB
-
- 4 Reacties