Het klopt dat je samen met je koffer door de douane gaat en dus de koffer in Atlanta van de band moet halen, het inchecken is niet meer dan afgeven of op een band zetten, het bagagelabel met je eindbestemming zit er al op.Tina schreef:klopt 't dat ik mijn koffers in atlanta moet ophalen en weer opnieuw moet inchecken?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
overstappen
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: overstappen
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Doorlabelen op de heenreis gebeurt helaas niet meer. Hoeveel overstaptijd heb je?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
? Wat bedoel je met doorlabelen?Doorlabelen op de heenreis gebeurt helaas niet meer. Hoeveel overstaptijd heb je?
Tina schreef:maar goed dat ik hier even lees! ik vlieg volgende week donderdag vanuit Brussel naar Santa Ana, CA via Atlanta.
klopt 't dat ik mijn koffers in atlanta moet ophalen en weer opnieuw moet inchecken?
dacht dat die overgelabeled zouden worden.......![]()
anyone?
Nee je moet in Atlanta eerst USA in. Dus eerst een visum bij Immigrations, dan koffer pakken en door douane. De douane kan controleren of je zaken invoert die niet mogen. Meestal kan je gewoon doorlopen.
Meteen achter de douane kan je je koffer weer inleveren. Label op de koffer is al meestal op de eindbestemming dus daar hoef je niets mee te doen.
Dus effectief moet je misschien 50meter lopen met de koffer (denk nog minder) en dan kan je hem weer inleveren.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat je niets hoeft te doen in de tussentijd. Op de terugweg is dat gelukkig wel zo.thebruins schreef:? Wat bedoel je met doorlabelen?Doorlabelen op de heenreis gebeurt helaas niet meer. Hoeveel overstaptijd heb je?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor jullie info!
@thebruins; met doorlabelen wordt bedoelt dat je koffer wordt overgeladen zonder dat je
hem eerst weer moet ophalen en opnieuw moet inchecken voor het tweede gedeelte van je reis.
Hubertine

@thebruins; met doorlabelen wordt bedoelt dat je koffer wordt overgeladen zonder dat je
hem eerst weer moet ophalen en opnieuw moet inchecken voor het tweede gedeelte van je reis.
Hubertine
@Katja; ik heb 'n kleine 2 uurtjes om over te stappen, zou dus geen probleem moeten zijn......
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat zou prima moeten lukken. Probeer een plekje een beetje voorin het vliegtuig te scoren dat scheelt vaak ontzettend veel tijd bij immigrations als je vooraan de rij staat.
tja, dan moet ik nog uitvinden waar/hoe ik m'n plaats reserveer.........you see.......haven't traveled for awhile 

Tina is meestal makkelijk te doen. Bij wie heb je geboekt, welke maatschappij. Je krijgt er altijd een boekingsnummer bij. Heb je die niet kan je die nog altijd opvragen.Tina schreef:tja, dan moet ik nog uitvinden waar/hoe ik m'n plaats reserveer.........you see.......haven't traveled for awhile
Met dit nummer kan je bij de meeste vliegtuigmaatschappijen je stoel vast zetten.
delta airlines. stoelnr stond al vast. volgende keer ben ik er sneller bij
bedankt voor de tip.

bedankt voor de tip.
Tina, wij vliegen ook met Delta en ik kan nog steeds stoel wisselen. Als je je conf. nummer hebt kan je inloggen op delta.com en wisselen. Dit ka tot op de laatste dag.Tina schreef:delta airlines. stoelnr stond al vast. volgende keer ben ik er sneller bij![]()
bedankt voor de tip.
Oeps, de vraag was al beantwoord..... 

-
- Amerikakenner
in VS moet je altijd op EERSTE Vliegveld van aankomst door Immigration en de Douane dus ook koffers moeten dan mee door de Customs. Na Customs kun je ze meestal ergens op een band gooien en gaan ze verder automatisch door naar je eindbestemming !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Wij zijn vorig jaar (half) december vanaf Brussel via Chicago naar Miami gevlogen - hadden 2,5 uur tussenstoptijd - maar doordat je je koffers weer op moet halen en jezelf met die koffers weer opnieuw moet inchecken dan heb je daar behoorlijk wat tijd voor nodig. ik weet niet of dat dit kwam omdat Chicago een heel groot vliegveld is waardoor we van hot naar haar moesten en giga lange rijen hadden bijde douane maar we hebben het maar net gered - we konden gelijk weer boarden. Dus als je zo je vlucht gaat boeken zou ik voor de zekerheid met zo'n minimaal 3 uur tussenstoptijd rekening houden anders zou je wel eens een probleem kunnen hebben met je volgende vlucht.
Ik vlieg in Januari naar Fort Lauderale (florida)
Heenweg> Schiphol - Detroit - Fort Lauderdale
Terugweg> Fort Lauderdale - New York JFK - Schiphol
Alle 4 de vluchten maak ik met DELTA en heb ik via KLM.nl geboekt,
Mijn vraag is nu moet ik ook als ik alle vluchten met dezelfde maatschappij maak, mijn koffers ophalen op mijn overstapplaats en opnieuw inchecken.
Want bij de terugvlucht zit er maar 51 minuten tussen in New York JFK
Of moet ik alleen mijn koffers ophalen als ik vanuit Nederland met KLM vlieg en in de VS met DELTA?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Heenweg> Schiphol - Detroit - Fort Lauderdale
Terugweg> Fort Lauderdale - New York JFK - Schiphol
Alle 4 de vluchten maak ik met DELTA en heb ik via KLM.nl geboekt,
Mijn vraag is nu moet ik ook als ik alle vluchten met dezelfde maatschappij maak, mijn koffers ophalen op mijn overstapplaats en opnieuw inchecken.
Want bij de terugvlucht zit er maar 51 minuten tussen in New York JFK
Of moet ik alleen mijn koffers ophalen als ik vanuit Nederland met KLM vlieg en in de VS met DELTA?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen

- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik neem aan dat je alle vluchten hebt geboekt op twee tickets; dus héénreis en terugreis = 2 tickets.
In dat geval haal je je koffer op in Detroit bij aankomst en check je hem daarna weer in. Op de terugreis hoef je ze in New York niet op te halen, ze worden doorgelabeled naar Amsterdam.
Derk
In dat geval haal je je koffer op in Detroit bij aankomst en check je hem daarna weer in. Op de terugreis hoef je ze in New York niet op te halen, ze worden doorgelabeled naar Amsterdam.
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Uit de beschrijving maak ik op dat het hier gewoon om één ticket gaat. Hoe dan ook, op de terugweg zijn je koffers inderdaad doorgelabeld tot Amsterdam. Op de heenweg moet je ze van de band pakken, en een paar meter verderop weer inleveren (omdat je hier het land binnenkomt).Grandu schreef:Ik neem aan dat je alle vluchten hebt geboekt op twee tickets; dus héénreis en terugreis = 2 tickets.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 990 Weergaves
-
Laatste bericht door Frasi