Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mooie autotrajecten in Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
bat039
Amerika-ontdekker

Mooie autotrajecten in Florida

Bericht door bat039 »

Welke autotrajecten heb jij als leuk ervaren in Florida ?

Alvast bedankt !
Essepes
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Mooie autotrajecten in Florida

Bericht door Essepes »

Wij vonden het leuk om A1A te rijden, de weg langs de kust. Wij hebben dit gereden in de omgeving van St. Augustine. Je mag er geloof ik maar maximaal 50 mijl per uur, en dat alleen op sommige stukken, het meeste was geloof ik 40 of 45 mijl - dus je moet het niet rijden om op te schieten... Maar ik vond de strandgezichten, de huisjes en de surfshops erg leuk om te zien - het was voor mij Florida op en top!
Gr. Esther
deliboy
Amerika-ontdekker

Bericht door deliboy »

ik heb ook de a1a gedaan vorig week.
je moet wel erg veel geduld hebben ivm lage snelheden stoplichten en dergelijke.
het is een heel mooi stuk om te rijden maar op den duur ging het mij toch vervelen en ben ik ergens dicht bij daytona beach overgegaan naar de autosnelweg om toch lekker door te kunnen rijden naar key west.

Tip : begin je reis op de a1a en kijk even of het je bevalt, je kan dan altijd over op de snelweg.
jmvdc
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jmvdc »

US1 van Key Largo naar Key West en omgekeerd!

Al die eilandjes met hun eigen identiteit, mooi!
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

De Tamiami trail vanuit Miami richting Naples. Dwars door de everglades, soms reden we daar wel een kwartier zonder dat we iemand zijn tegengekomen. Genoeg plek om te stoppen en de krokodillen te bewonderen langs de weg. Een aantal keer een overreden krokodil tegengekomen, dat schijnt daar net zo normaal te zijn als wij hier een overreden kat tegenkomen.

Ook vond ik het gewoon een ervaring om de turnpike (I95) te berijden, in die paar uur dat we er reden zoveel mooie dingen gezien van geweldige auto's, gigantische vrachtwagens tot en met bizarre reclame en een mooie omgeving.
Ook bijzonder was het dat we binnen 20 minuten van een brandschone voorruit naar een verschrikkelijk vieze voorruit gingen door alle honderden vliegen, muggen en andere beesten die er tegen aan kwamen. Handig dat je bij elke stopplaats onderweg langs een waterstraal kan rijden om je voorruit schoon te laten spoelen :thumbup:.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer