Die tekst moet ik je schuldig blijven, vandaar dat bijna niemand het ook weet. Ik heb de tip gekregen op het forum van cruisecritic.com en heb er dankbaar gebruik van gemaakt.
Kan je wel iets laten zien van het best price guarantee programme, maar dat is slechts geldig 48 uur na boeking, dus vraag me af of dit hetzelfde is.
(
http://www.royalcaribbean.com/customers ... =389&pnav=)
Overigens ben ik het niet met je eens dat het een unicum is dat de hutprijzen lager uitvallen naarmate de vertrekdatum dichterbij komt, dit komt namelijk vaker voor dan je denkt. Denk aan cruises die een week voor vertrek nog niet aan het vereiste start percentage voldoen, cruises die nog niet vol zitten etc. zorgen ervoor dat de hutprijzen kunnen dalen. Ik heb dit meegemaakt met mijn cruise (afgelopen Mei, RCI) die ruim 50 euro in prijs daalde, 10 dagen voor vertrek. Nadat ik contact heb opgenomen met RCI heb ik het verschil in OBC gekregen!!
Je moet zelf contact opnemen met de maatschappij, voorwaarde is dat de cruise ook geboekt is via de maatschappij en niet via een reisagent.
Het kan ook anders, lees regelmatig op cruisecritic dat mensen een complimentary upgrade krijgen. Stel dat de binnenhutten verschrikkelijk goed lopen en ruim voor de cruise zijn volgeboekt. De hutten met raam lopen zeer slecht en zijn nog grotendeels onbezet. Op dat moment kan de maatschappij besluiten om (last minute) een aantal binnenhutten te upgraden naar buitenhut, en zo de 'lege' binnenhutten alsnog te verkopen!
Net als airlines is het een aparte wereld, met zo hun eigen regels!!
Maarre... dit is niet echt het juiste onderwerp om dit te bespreken

. Als je er op in wil gaan, stuur me dan een PB!!

WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan