Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

naar Florida op vakantie?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
flossie
Amerika-newbie

naar Florida op vakantie?

Bericht door flossie »

Misschien kan ik jullie om wat tips of hulp vragen...

Ik heb een vriendin wonen in Florida, New Port Richey... en ik zou haar graag willen bezoeken deze zomer..

Mijn verblijf kost me niks maar ik merk wel dat ieder ticket dat ik wil boeken met een tussenstop zal zijn, op zich is dat niet erg natuurlijk maar waar ik wel tegenop zie is het lange wachten op de luchthavens voor de connection flights... de meeste zijn tussen 6 en 8 u wachten en dat zie ik niet echt zitten...

Weet iemand een niet al te dure vlucht met minder wachttijden?
Ik had gedacht te combineren met eerst een paar dagen NY en dan doorvliegen naar Tampa maar dan komt het natuurlijk ook duurder uit voor mijn ticket...

Is het wachten op de luchthaven doenbaar of mag je eventueel de luchthaven verlaten?

Welke vliegmaatschappijen zijn de goede en welke vermijd ik best?

Heeft iemand leuke tips vanaf Port Richey om te doen... mijn vriendin heeft natuurlijk al plannetjes maar misschien zijn er waar zij niet aan gedacht heeft en die ik wel leuk zou vinden om te doen?

Ik zou een tiental dagen naar ginder willen gaan in juni of juli, augustus...

Belle
MC86
Amerika-ontdekker

Re: naar Florida op vakantie?

Bericht door MC86 »

Heey Belle,

allereerst wat vind je duur voor een vlucht en wat zou je uit willen geven?
Op sites als travelocity heb ik weleens mooie tickets gevonden en dit jaar vlieg ik van Dusseldorf naar Miami met Air Berlin en dat heb ik
via Vliegfabriek.nl geboekt..

Naar mijn weten mag je de luchthaven gewoon verlaten, maar dan moet je wel weer door de douane neem ik aan..

Aan de kant van Port Richey heb je sowieso erg mooie stranden en in Tampa zit rollercoasterpark Busch Gardens.

Op Travelocity heb ik nu bijvoorbeeld een vlucht gevonden:

15 juli: Brussel - New York City (nonstop)
19 juli: New York City - Tampa
25 juli: Tampa - Brussel (overstappen in Washington: 2,5 uur tussen )

voor in totaal 1020,- euro met de huidige dollarkoers ($1460,-)

groetjes,

Mark
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

Ik zou gewoon Düsseldorf-Fort Myers vliegen met Air Berlin.
Rechtstreekse vlucht en je zit gelijk aan de juiste kant van Florida. :mrgreen:
Heen tien uurtjes terug acht uurtjes.

De luchthavens zijn zo klein dat je er niet kunt verdwalen al zou je dat willen. :thumbup:

Ook even gespiekt op de site van AB en een retourtje in Juni komt op 700 t0t 800 Euro. De andere maanden zijn duurder.
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Arke fly vliegt sinds juni rechtstreeks van Amsterdam naar Sanford International, op de terugweg maak je een tussenstop in Miami.
Momenteel is er een aanbieding vertrek 17 juni retour 8 juli voor 399 euro!
Andere data zitten rond de 650 euro.
Veel succes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer