Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Orlando villa huren

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
de_fristi
Amerika-newbie

Orlando villa huren

Bericht door de_fristi »

Hey! :-)

Een groepje vrienden en ik zijn van plan om deze tijd volgend jaar een villa te huren in Orlando, Florida voor een periode van 2 weken.
We zijn al enkele keren naar Amerika geweest, maar hebben enkel in hotels gelogeerd.

Ik vroeg me af wat de meest betrouwbare websites zijn, ik heb hier wat rondgekeken en wat websites gevonden maar het zou gemakkelijk zijn moesten er mensen replyen die er al geweest zijn :-)
Zelf hadden we via orlandovillas.com al 1 deftige villa gevonden, ik weet echter niet of die website betrouwbaar is of niet...

Dus alle tips & tricks zijn welkom.

We zoeken een villa voor met 6 slaapkamers, want we zouden toch met een 10-tal mensen gaan.
Qua ligging maakt het ons niet echt superveel uit, we zijn niet echt veel van plan om ginder te gaan rondtrekken. Eerder naar disney en wat naar de stad gaan clubben of shoppen!
Ook tips voor het ter plaatse huren van een wagen zijn welkom, we zouden er minstens 2 nodig hebben vermoed ik dus paketten zijn ook altijd welkom (hiermee bedoel ik vlucht, villa en transport)

Bedankt op voorhand voor de mensen die me hiermee van dienst willen zijn! :-)
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Orlando villa huren

Bericht door Nati »

Wij hebben vorig jaar deze villa gehuurd http://www.holidaylettings.co.uk/rentals/davenport/9516

De websites zijn maar een middel waar de eigenaar de villa te huur op kan aanbieden. De aanvraag, reservering, betaling enz. gebeurt allemaal rechtstreeks met de (in ons geval Engelse)eigenaar. Wij waren erg tevreden over deze villa maar we hadden evengoed pech kunnen hebben. Mochten er ter plekke toch problemen zijn heeft de eigenaar nog een plaatselijke contactpersoon die je eventueel zou kunnen helpen. Wij hadden bijvoorbeeld problemen op onze eerste dag met het alarm dat plots afging. Na een paar telefoontjes met deze contactpersoon (en het bezoekje van de sherrif :D ) is dat allemaal opgelost geraakt.
Het huren van een villa is dus erg persoonlijk qua smaak van uitrusting van de villa ,ligging ,mogelijkheden enzovoort en achteraf kan je maar zeggen of het meegevallen is of niet.

Dit zijn alvast 2 websites waar erg veel villa's te huur aangeboden worden :

http://www.holidaylettings.co.uk/florida/

http://www.holiday-rentals.co.uk/

Veel plezier met het kiezen van jullie vakantievilla.
Flowertjes
Amerika-ontdekker

Bericht door Flowertjes »

Wij hebben een aantal jaren geleden geboekt via www.americanvac.nl Hebben hele gave huizen in Orlando voor mooie prijzen!
Inmiddels zijn er ook al een aantal collega's geweest die zaken geboekt hebben bij dit kleine reisbureautje, erg persoonlijk, vriendelijk en behulpzaam!
daydreamy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door daydreamy »

Wij hebben onze villa afgelopen maand gehuurd via American Estates, en dit is ons erg goed bevallen, de villa was mooi en netjes en de ligging was max. 20 minuten van alle parken :)
2006 = Zuidwesten (CA-NV-AZ)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
kendor
Amerikakenner

Bericht door kendor »

Volgend jaar twee villa's via Homeaway!
sasbok
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door sasbok »

Wij hebben wel eens een villa gehuurd bij http://www.americanhomesavh.com/
En dat was naar volle tevredenheid. Ik zou er zo weer een huren.
2theUSA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door 2theUSA »

Wij hebben afgelopen zomer een heerlijke villa gehuurd viahttp://www.orlandovillas-florida.com.
Wij hebben daar een toptijd gehad. Wij hebben tijdens ons verblijf 1 x een mijltje gestuurd ivm de ijsblokjes machine.
Binnen een dag was het opgelost.

Wij gaan deze villa als we weer gaan, opnieuw proberen te boeken.
Succes, groet Christa
Frank1969
Amerika-ontdekker

Bericht door Frank1969 »

Beslist via AmericanEstates en dan lekker in Southern Dunes een villa nemen. Om de hoek de WallMart, golf course voor je deur en je eigen zwembad. Man dat is heerlijk genieten en binnen een half uur zit je in het hart van Orlando. De website van AmericanEstates ziet er niet uit, maar de mensen zijn betrouwbaar en ze reageren adequaat op al je vragen.
Hairs4u2
Amerika-newbie

Bericht door Hairs4u2 »

Wij huren altijd een villa als we in Florida zijn en het merendeel van de tijd doen we dat via de site van Dreizen. Particulieren mogen daar hun villa's op zetten en wij hebben nog nooit eerder problemen gehad dat we een crappy villa hadden.
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Voor een villa met 6 slaapkamers zou je eerst eens rond kunnen kijken op VRBO.com (of villas2000.com-homeaway.com/.nl-orlandovillas.com etc.)
Daar huur je rechtstreeks van particulieren, met wie je ook rechtstreeks contact hebt. Dat bevalt ons al jaren goed.
Zulke grote villa's zijn niet zo dik gezaaid als die met 3 en 4 slk.

Ik weet dat forummer Mattrob eens een keer zo'n grote heeft gehuurd, hier vlak achter Lindfields, in Acadia Estates.
Misschien dat hij je (nog)verder kan helpen.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
PatrickG
Amerika-newbie

Bericht door PatrickG »

Wij hebben deze week een pakket geboekt voor:

2 weken Bronze Villa op WDW-terrein, inclusief vlucht per United / Continental Amsterdam - Washington - Orlando v.v. en 2 weken Ford Escape SUV.
Dit alles voor een totaalbedrag van nog geen €4000,- (twee volwassenen en twee kinderen)
Reisperiode: 21-04-2012 - 05-05-2012

Het hele verhaal is geboekt bij US-Travel.nl (onderdeel van Nova Tours).

Ik heb gezocht, of ik een vergelijkbare reis zelf los bij elkaar kon boeken voor dat geld, maar het is me niet gelukt....
FleurineUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door FleurineUSA »

Heb je al gekeken naar AirBnB? Veel keus in verschillende categorieën! :thumbup: Zelf goede ervaringen mee, maar dan een kleiner appartement.
Amerika fan! laatste bezoek: Florida, februari-april 2011
kaap koraal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door kaap koraal »

Wij boeken vaak via traumvillen florida. veel keuze en leuke extra's.
Ohh nee is alleen in Cape Coral ! :oops:
usjunkie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door usjunkie »

Als je met zo een groep gaat zou je ook op www.partyvilla.nl kunnen kijken .. maar weet niet of je zoiets will...nabij orlando maar krijgt veel extras... :roll:
I love cruise vacations !!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer