Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar overnachten na aankomst op Miami Int?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Waar overnachten na aankomst op Miami Int?
Hallo allemaal,
Februari 2012 gaan we voor het eerst naar Florida.
We huren voor 21 dagen een villa in Kissimmee of omgeving (via USAfunvacations is dus nog niet bekend waar!)
We vliegen rechtstreeks van Amsterdam naar Miami en willen daar dan een nacht in een hotel om vervolgens de volgende dag naar Kissimmee te rijden. (We kunnen met een overstap in Atlanta naar Orlando vliegen maar op een of andere manier spreekt het hele overstapgebeuren ons niet zo aan, we vliegen eigenlijk altijd rechtstreeks)
Nu is het zo dat ons vlucht pas om 19:35 in Miami aankomt. Dan nog door de douane, bagage en de auto ophalen en je bent zeker zomaar een goed uur verder. Het is dan donker en na een vlucht van ruim 10 uur hebben we dan geen zin meer om erg ver te gaan rijden..
Nu heb ik in de omgeving van Miami int airport gekeken voor een hotel. Ik kom er niet zo goed uit; veel bedbugsproblemen of gewoon erg duur...(en erg rare beoordelingen op tripadvisor waar je niet vrolijk van wordt, volgens mij een "slechte" buurt?)
Ook heb ik gekeken voor een hotel op Miami Beach(hier willen we de volgende dag toch langsrijden om te bekijken) en hier kom ik via USAfunvacations ook bij een paar leuke (en toch nog betaalbare) hotels uit. Maar hoe zit het met parkeren? Ik heb al flink rondgesnuffeld op internet maar kom er niet zo goed uit. Veel valet (wat kost dat?) of aan de kant van de weg parkeren (hoe zit dat op een zondagavond op Collins AV?)
Kortom: wie kan mij adviseren over waar we moeten verblijven na aankomst op MIA? (zoals gezegd willen de volgende dag via Miami Beach op HW 1 naar het noorden rijden om bij Stuart het binnenland in te gaan richting Kissimmee om onze sleutel voor de villa op te halen)
Ik hoor het graag!
Bernie
Februari 2012 gaan we voor het eerst naar Florida.
We huren voor 21 dagen een villa in Kissimmee of omgeving (via USAfunvacations is dus nog niet bekend waar!)
We vliegen rechtstreeks van Amsterdam naar Miami en willen daar dan een nacht in een hotel om vervolgens de volgende dag naar Kissimmee te rijden. (We kunnen met een overstap in Atlanta naar Orlando vliegen maar op een of andere manier spreekt het hele overstapgebeuren ons niet zo aan, we vliegen eigenlijk altijd rechtstreeks)
Nu is het zo dat ons vlucht pas om 19:35 in Miami aankomt. Dan nog door de douane, bagage en de auto ophalen en je bent zeker zomaar een goed uur verder. Het is dan donker en na een vlucht van ruim 10 uur hebben we dan geen zin meer om erg ver te gaan rijden..
Nu heb ik in de omgeving van Miami int airport gekeken voor een hotel. Ik kom er niet zo goed uit; veel bedbugsproblemen of gewoon erg duur...(en erg rare beoordelingen op tripadvisor waar je niet vrolijk van wordt, volgens mij een "slechte" buurt?)
Ook heb ik gekeken voor een hotel op Miami Beach(hier willen we de volgende dag toch langsrijden om te bekijken) en hier kom ik via USAfunvacations ook bij een paar leuke (en toch nog betaalbare) hotels uit. Maar hoe zit het met parkeren? Ik heb al flink rondgesnuffeld op internet maar kom er niet zo goed uit. Veel valet (wat kost dat?) of aan de kant van de weg parkeren (hoe zit dat op een zondagavond op Collins AV?)
Kortom: wie kan mij adviseren over waar we moeten verblijven na aankomst op MIA? (zoals gezegd willen de volgende dag via Miami Beach op HW 1 naar het noorden rijden om bij Stuart het binnenland in te gaan richting Kissimmee om onze sleutel voor de villa op te halen)
Ik hoor het graag!
Bernie
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Waar overnachten na aankomst op Miami Int?
Hi Bernie,
Ik heb het BEST WESTERN Premier Miami International Airport Hotel & Suites geboekt voor onze eerste nacht in december. Staat hoog op tripadvisor en is niet extreem duur.
Groet, Lauren
Ik heb het BEST WESTERN Premier Miami International Airport Hotel & Suites geboekt voor onze eerste nacht in december. Staat hoog op tripadvisor en is niet extreem duur.
Groet, Lauren
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Lauren!
Die had ik ook al bekeken maar daar kwamen dus bedbugs voor...
http://bedbugregistry.com/location/FL/3 ... agler%20St
http://databases.sun-sentinel.com/news/ ... s_list.php
Het is niet gezegd dat ze in jouw kamer zitten maar ik vind het wel verontrustend...
Bernie
Die had ik ook al bekeken maar daar kwamen dus bedbugs voor...
http://bedbugregistry.com/location/FL/3 ... agler%20St
http://databases.sun-sentinel.com/news/ ... s_list.php
Het is niet gezegd dat ze in jouw kamer zitten maar ik vind het wel verontrustend...
Bernie
-
- Amerikakenner
Bernie, die review had ik ook al gelezen op tripadvisor.
Tsja, ik neem het risico. Het hotel heeft overwegend zeer goede scores op TA en bv op Expedia. Je loopt volgens mij altijd wel een bepaald risico dat er bugs zijn. Ik zal de kamer goed checken en als ik iets vermoed om een andere kamer vragen.
Groet, Lauren
Tsja, ik neem het risico. Het hotel heeft overwegend zeer goede scores op TA en bv op Expedia. Je loopt volgens mij altijd wel een bepaald risico dat er bugs zijn. Ik zal de kamer goed checken en als ik iets vermoed om een andere kamer vragen.
Groet, Lauren
Kijk eens voor een kamer bij het Sofiel of Marriott. Is wel iets duurder maar ruime kamers en van alle luxe voorzien na een lange vermoeiende reis. De volgende dag heerlijk ontbijten buiten op het terras om heerlijk in het vakantieritme te komen. De meeste airport hotels hebben een gratis shuttle service waardoor er niet direct noodzaak is om de auto op te halen. Dit kan ook de volgende dag. Je gaat weer met de gratis shuttle naar de luchthaven om daar de shuttle naar het car rental center te nemen.
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Alhoewel wij voor onze reis vorig jaar een kamer voor 4 personen hadden geboekt bij Best Western Miami Airport hadden we toch een gokje gewaagd bij Priceline. Daar scoorden we voor hetzelfde bedrag 2 double kamers in het Marriott Miami airport hotel en daarmee was onze boeking bij Best western dus snel geannuleerd.
Het Marriott hotel is vlakbij de luchthaven gelegen met erg mooie kamers .Wij verbleven hier 3 nachten en van hieruit hebben wij Miami en omgeving goed kunnen bereiken.

Het Marriott hotel is vlakbij de luchthaven gelegen met erg mooie kamers .Wij verbleven hier 3 nachten en van hieruit hebben wij Miami en omgeving goed kunnen bereiken.
-
- Amerikakenner
Bernie,
ik ben toch even verder gaan zoeken. Heb je Hampton Inn & Suites Miami Airport al bekeken? Lijkt mij ook wel wat.
Of zijn daar ook bugs aangetroffen?
Groet, lauren
ik ben toch even verder gaan zoeken. Heb je Hampton Inn & Suites Miami Airport al bekeken? Lijkt mij ook wel wat.
Of zijn daar ook bugs aangetroffen?

Groet, lauren
Ik heb geen hoteltip voor je, maar ik vind het heel verstandig wat je doet. De eerste keer dat ik ging, vond ik het erg vervelend om in het pikkedonker van Miami Airport naar Miami Beach te rijden. Met name rond het vliegveld vond ik het erg onprettig. Binnen een uur ben je echt niet bij je huurauto is mijn ervaring. Als je op Miami Beach wat rustiger wilt zitten, ga dan naar Sunny Isles, dat ligt iets ten noorden van Miami Beach en is eigenlijk gewoon het verlengde van Collins Avenue. Ga je via de oost- of westkust naar Kissimmee? Ik zou via de oostkust rijden want dat ik beslist mooier. Verder veel plezier, er is genoeg te doen daar.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb geen hoteltips, maar ik zou ook bij het vliegveld gaan zitten. Ik ben na de vlucht altijd erg vermoeid en wil ik eigenlijk meteen slapen (zelfs als we midden op de dag aankomen
). En over dat het een slechte buurt zou zijn: in je hotel zit je m.i. veilig en waarschijnlijk heb je toch de puf niet om nog wat te ondernemen. Dus hapje eten en lekker op één oor! 

-
- Amerika-ontdekker
Goedemorgen allemaal,
Bedankt voor alle reacties!
Sofitel en Marriot moeten we maar eens serieus overwegen..
Heb het idee dat we gewoon voor die eerste nacht toch wat meer uit moeten gaan geven!
Het is zoals Ebelix schrijft; je vakantie begint dan gelijk wel goed..
Groetjes,
Bernie
Bedankt voor alle reacties!

Sofitel en Marriot moeten we maar eens serieus overwegen..
Heb het idee dat we gewoon voor die eerste nacht toch wat meer uit moeten gaan geven!
Het is zoals Ebelix schrijft; je vakantie begint dan gelijk wel goed..

Groetjes,
Bernie
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Persoonlijk had ik weinig moeite om na de vlucht toch nog even naar een hotel in de stad ipv bij het vliegveld te rijden. Dan als je aankomt nog even een stukje je benen strekken, lekker eten en dan gelijk naar bed. Ik zat in het doubletree biscayne bay. Ik landde ook zo rond 19u en was zo door customs heen. Ik reed tegen 20.15 al weg uit de parkeergarage van het autoverhuurbedrijf. Ik had alleen wel wat moeite om gelijk vanaf daar de juiste weg te vinden (tomtom kreeg de sateliet maar niet te pakken) en zonder navigatie vind ik de binnenwegen van Miami gewoon hell. De dagen voor vertrek terug naar Nederland zat ik trouwens nog in Miami Beach in het clinton hotel.
Zoals al aangegeven bij luchthavenhotels zijn er meestal shuttles en dan zou ik je auto pas een dag later huren. Je kunt voor een kleine $50 (en dan moet je ook nog terug de volgende dag) een taxi pakken naar downtown. Valet parking voor 1 nacht valt nog wel mee (zal ook wel $20/$30 zijn hoor), ik had er in 1e instantie ook geen rekening mee gehouden en was voor 7 dagen miami en miami beach gewoon een kleine $200 aan parkeren kwijt. Zet je je auto in een parkeergarage ben je trouwens ook zo rond dat bedrag kwijt
Zoals al aangegeven bij luchthavenhotels zijn er meestal shuttles en dan zou ik je auto pas een dag later huren. Je kunt voor een kleine $50 (en dan moet je ook nog terug de volgende dag) een taxi pakken naar downtown. Valet parking voor 1 nacht valt nog wel mee (zal ook wel $20/$30 zijn hoor), ik had er in 1e instantie ook geen rekening mee gehouden en was voor 7 dagen miami en miami beach gewoon een kleine $200 aan parkeren kwijt. Zet je je auto in een parkeergarage ben je trouwens ook zo rond dat bedrag kwijt
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Je moet de bedbug site niet te letterlijk nemen. Ik zou een hotel zeker niet afschrijven omdat er één melding is gedaan. Heb zelf de site met angst zitten bekijken voor onze laatste reis toen een aantal hotels erop voorkwamen allen met een enkele melding en wij hebben er niets gezien en er zijn ook geen meldingen bij gekomen. Als een site op TA er zo goed vanaf komt dan is de kans dat die ene klacht ongegrond is groter dan dat alle positieve reviews niet kloppen.
Als je de volgende dag verder wilt reizen zou ik inderdaad voor een hotel op het vliegveld gaan met een shuttle en dan de volgende ochtend je huurauto ophalen.
Als je de volgende dag verder wilt reizen zou ik inderdaad voor een hotel op het vliegveld gaan met een shuttle en dan de volgende ochtend je huurauto ophalen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zijn in 2008 's avond om 20:30 aangekomen. We hadden hotel Clarion las palmas geboekt. Dit was nog geen 10 minuten rijden vanaf waar wij de auto ophaalden. Het hotel was erg goed voor elkaar en bij het hotel zaten een aantal fast food restaurants.
Dit jaar gaan we weer die kant op en komen ook weer om de zelfde tijd aan. We zullen dus waarschijnlijk het zelfde hotel weer nemen. Enige nadeel is wel dat het niet heel erg goedkoop was. We betaalden toen 110 dollar incl. ontbijt.
Wat ook erg prettig is is dat de weg naar de Everglades en de Keys, bijna naast het hotel was. Wij zijn dus gelijk de volgende dag daar naar toe gereden ( Miami zelf dus niet gezien toen)
Rene
Dit jaar gaan we weer die kant op en komen ook weer om de zelfde tijd aan. We zullen dus waarschijnlijk het zelfde hotel weer nemen. Enige nadeel is wel dat het niet heel erg goedkoop was. We betaalden toen 110 dollar incl. ontbijt.
Wat ook erg prettig is is dat de weg naar de Everglades en de Keys, bijna naast het hotel was. Wij zijn dus gelijk de volgende dag daar naar toe gereden ( Miami zelf dus niet gezien toen)
Rene
1995: Ontario-Quebec-New York
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
Voor mijn vlucht naar Barbados heb ik de avond voor vertrek geboekt bij het Mariott op de luchthaven, helemaal prima, 10 minuutjes rijden en dan zit je er!
Heerlijk, alleen neem wel je kostbaarheden mee omdat het een gedeelde parking is en meer ook niet! Wij hadden onze bagage in de auto achter gelaten omdat we geen zin hadden om met de bagage te slepen voor 1 nachtje en de waardevolle spullen er uit gehaald.
We hebben betaald €100,- voor 1 nachtje, maar was het meer dan waard!
Heerlijk, alleen neem wel je kostbaarheden mee omdat het een gedeelde parking is en meer ook niet! Wij hadden onze bagage in de auto achter gelaten omdat we geen zin hadden om met de bagage te slepen voor 1 nachtje en de waardevolle spullen er uit gehaald.
We hebben betaald €100,- voor 1 nachtje, maar was het meer dan waard!
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Deze zomer een paar dagen in Miami geweest en geslapen in Best Western On the Bay inn & and Suites. prima hotel, dicht bij Collins Av. Heeft eigen parkeerplaats, dus geen gezeur langs de weg. Veelvuldig in de avonduren in Miami op stap geweest en geen problemen gehad met slechte wijken. Vanaf de luchthaven is het goed te doen om in het donker naar Miami Beach te rijden.
http://www.bestwesternonthebay.com/
http://www.bestwesternonthebay.com/
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Wij kunnen het Embassy Suites aanraden bij Miami airport. Dicht bij het vliegveld, een paar minuten met de gratis pendelbus.
Laatst gewijzigd door ludwig op 09 okt 2011, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikakenner
Da's altijd goed om te horen omdat wij morgen naar Miami vliegen en dan 3 nachten in dit hotel verblijf.Ruud2004 schreef:Deze zomer een paar dagen in Miami geweest en geslapen in Best Western On the Bay inn & and Suites. prima hotel, dicht bij Collins Av
Hoe is het ontbijt? Is er wat te keizen?
Els
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Het ontbijt is in een behoorlijke ruimte naast de receptie en bestaat uit koffie, melk, thee, yoghurtjes, zelf te bakken wafels, twee soorten sap, jam, gekookte eieren en cereals.
Fijne vakantie/vlucht
(als je dit nog leest)
Fijne vakantie/vlucht

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
-
- Amerikakenner
Bedankt Ruud, ik ga zo een wafel bakken. Lekker!

-
- Amerikakenner
Gewoon iets naar t noorden wat boeken.
Er zijn genoeg hotels te vinden in Fort lauderdale en omgeving voor minder geld en beter ik kwaliteit dikwijls. En dag erna ben je Miami en uit !!
Er zijn genoeg hotels te vinden in Fort lauderdale en omgeving voor minder geld en beter ik kwaliteit dikwijls. En dag erna ben je Miami en uit !!

MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1215 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties