Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis PF297856: Florida in april

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
PF297856
Amerikafan

Reis PF297856: Florida in april

Bericht door PF297856 »

We gaan met 6 personen in april naar florida; ziehier ons reisschema :

zondag 1 april : brussel-rome-miami (met alitalia) aankomst miami 14u00 TROPICS HOTEL collins ave miami beach
maandag 2 april : miami
dinsdag 3 april : miami ('s avonds nba miami heat - denver nuggets)
woensdag 4 april : miami (uitstap everglades)
donderdag 5 april : keys -marathon HOLIDAY INN - 's avonds uitstap key west
vrijdag 6 april : keys
zaterdag 7 april : transfert flagler beach - OASIS BEACHHOUSE
zondag 8 april : flagler beach
maandag 9 april : flagler beach
dinsdag 10 april : flagler beach
woensdag 11 april : flagler beach
donderdag 12 april : flagler beach
vrijdag 13 april : flagler beach
zaterdag 14 april : daytona beach HOLIDAY INN RESORT
zondag 15 april : vertrek Daytona beach airport (via atlanta-parijs naar brussel met delta airlines)
maandag 16 april : aankomst in brussel

Flagler beach bevindt zich aan de atlantische kust, 35 kms boven daytona beach, we hebben daar
een beachhouse gehuurd en deze locatie is onze uitvalsbasis voor bezoek aan cape canaveral, st augustine,
orlando met outlets en pretparken, luieren op het strand etc...) Die week zorgt mijn broer voor de maaltijden,
hij is een uitstekende hobbykok, het overige 5-tal wordt belast met eten halen in wallmart, groenten kuisen
en afwassen....

Grote SUV is reeds gehuurd, wordt in miami afgehaald 's morgens voor we uitstap doen naar everglades en wordt
in daytona beach teruggebracht; prijs voor 11 dagen 506 euro.

Graag tips over plaatsen (bezienswaardigheden, restaurants, cafés...) die we zeker moeten aandoen in miami, keys,
orlando, st augustine. Zijn er andere bezienswaardigheden die we vanuit flagler beach over het hoofd gezien hebben?

Kent iemand de premium outlet in st augustine, welke outlet is de beste in orlando ???

Weet iemand waar we tickets women wrestling kunnen verkrijgen ?

Figment, ben jij in april in de buurt ???
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Re: florida in april

Bericht door Figment »

Ziet er weer mooi uit, Peter! :thumbup:
Het is wel de bedoeling dat ik in april in Florida ben, maar het is nog niet helemaal zeker omdat ik begin september naar Argentinië ga en half oktober doorreis naar Miami/JAX om daar weer een paar maanden te blijven. Het is even kijken of het allemaal financieel haalbaar is... Maar als ik er in april naartoe ga dan laat ik het je weten, want ik vond het vorig jaar erg gezellig in New Orleans en ben erg benieuwd naar de kookkunsten van je broer! :wink:

Ik heb een heel lijstje van tips voor Flagler Beach en omgeving, maar ik moet nu weg, dus daar kom ik later vandaag op terug!
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
PF297856
Amerikafan

Re: florida in april

Bericht door PF297856 »

ok jenn, ik kijk uit naar jouw tips; grtz peter
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer