Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bayside Marketplace

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bayside Marketplace

Bericht door Iris_1982 »

Wie is hier wel eens geweest? en is het leuk?
En is het makkelijk te bereiken vanaf South Beach?

Het ziet er erg gezellig uit, maar ik heb al vaak meegemaakt dat dit soort dingen erg tegen kunnen vallen als je er dan uiteindelijk bent.
Dus vandaar de ervaringen gevraagd hier :-)
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Wij zijn er geweest en we vonden het wel leuk! Ik vond de winkels op zich niet veel voorstellen (was in 2001), maar om er op 't gemakje rond te lopen, hapje eten, lekker wat drinken, is best leuk.
Stel je je er niet al teveel van voor, dan is het best leuk.
Klinkt cryptisch he!

Het is ook goed te bereiken trouwens.

Veel plezier!
Anita
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Inderdaad goed bereikbaar, en ook erg leuk! Ga wel 's avonds!
Wij waren er in november vorig jaar, maar wel tijdens een avond dat een basketballwedstrijd werd gespeeld in de naastgelegen Arena. het was dus behoorlijk druk, maar ook erg gezellig. Overal muziek, overal werd gedanst, heel leuke sfeer. Ik weet niet hoe het op andere avonden is.

Groetjes
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Bayside Marketplace

Bericht door hekkie »

Iris_1982 schreef:Wie is hier wel eens geweest? en is het leuk?
En is het makkelijk te bereiken vanaf South Beach?
Ik ben er geweest in 1992, toen was het net gebouwd. Spiksplinternieuw dus en nog niet heel erg gezellig, maar dat zal nu ongetwijfeld veranderd zijn.

Het is wel goed bereikbaar vanaf Miami Beach.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Ik ga ieder jaar wel een keertje naar Bayside Marketplace, en vind het een van de leukere dingen in Miami.
het is niet supergroot, maar een paar uurtjes vermaak je je er wel.
In de zomer zijn vaak life optredens, en je kunt redelijk eten in het HardRock cafe.
De winkeltjes zijn erg toeristisch, maar tenslotten ben je ook een toerist.
Verder vertrekken hiervandaan de rondvaarten langs de huizen van de Rich & Famous, zowel de snelle raceversie, als de gewone trip.
Als je vanaf SoBe de laatste brug aan de zuidkant neemt, zie je op de brug Bayside al liggen. Je kunt de grote gitaar van het HR cafe niet missen.
Er is een grote parkeergarage, die niet overdreven duur is.
Succes, Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

En bekend van de serie Miami Vice, daar werden veel van de opnames gemaakt.
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Wij zijn er in oktober 2004 geweest. Ik vond het wel gezellig aandoen. Leuke toeristische winkeltjes en straatartiesten.
De discoverywinkel vlakbij Hardrock cafe was erg leuk om eens te bezoeken maar wel belachelijk duur.
Ik vind het een aanrader, wij hebben buiten gegeten bij zonsondergang op het terras van het hardrock cafe. Ultieme vakantie gevoel!!!!!!!
Speakingtongues
Amerikakenner

Tis er wel leuk

Bericht door Speakingtongues »

En je kunt er inderdaad winkelen. Zijn goede restaurants daar oa een van Gloria Estefan, maar wel prijzig. Je kunt daar vandaan ook rondvaarten maken door de havens en langs de Miljonairs Eilanden en huizen en dat is zeker fun bij mooi weer. Ik neem mijn meeste bezoekers wel een middagje mee daar naar toe en in fact it is very close to Miami Beach !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer