Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Robbie1983: planning Florida reis

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Robbie1983
Amerika-ontdekker

Reis Robbie1983: planning Florida reis

Bericht door Robbie1983 »

Zijn bijgaand mijn eerste opzet voor onze reis naar florida welke zal beginnen op 18-5.
Bijgaand is een eerste opzet waarbij de eerste 3 nachten in Miami reeds vastliggen.

Graag zie ik jullie deskundige reactie over de haalbaarheid, welke dingen mogen zeker niet ontbreken en natuurlijk andere handige reistips.

Ik ben benieuwd..

Vertrek 18/5
18-5.   Miami
19-5.   Miami
20-5. Miami
21-5.  Miami --> key west
22-5. Key west --> key largo
23-5. Key largo --> everglades
24-5. Everglades
25-5. Everglades --> sarasota
26-5  sarasota --> tampa
27-5 tampa --> Orlando 
28-5 Orlando
29-5 Orlando 
30-5 Orlando --> daytona
31-5 daytona --> cape caneveral
1-6. Cape caneveral --> fort lauderdale
2-6. Fort lauderdale --> Miami 
3-6. Miami huurauto inleveren en retourvlucht
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Re: Reis Robbie1983: planning Florida reis

Bericht door Lilo »

Hoi,

Ik zou van Miami eerst naar Key Largo rijden en daar een bezoek aan John F. Pennekamp SP brengen. Dan verder naar Key West met een stop in Bahia Honda SP.
Je komt dan 's avonds aan in Key West en hier zou ik 2 nachten blijven. Dan terug rijden, eerst naar de Everglades. Wat je zeker moet doen is met een airboat gaan varen, ook leuk is met de fiets door Shark valley, of een wandeling maken op de houten boardwalks. Dan doorrijden via Naples naar Sanibel en Captiva island (schitterende stranden).
Dan naar Sint Petersburg en Clearwater. Van daaruit naar Orlando, dan Daytona Beach, dan naar Cape Canaveral en dan doorrijden en zien tot waar je komt.
Fort Lauderdale is dicht bij Miami, je hoeft daar niet te overnachten. Dan naar Miami.

Dus zoiets:
18: Mia
19: Mia
20: Mia
21: Mia naar Key West (onderweg J.F.Pennekamp en Bahia Honda SP), 's avonds aankomst Key West
22:Key West
23: Everglades
24: Via Naples naar Sanibel en Captiva inland
25: Sanibel
26: Clearwater Beach
27: Clearwater Beach
28: Orlando
29: Orlando
30: Orlando
31: Daytona Beach
1/6: naar Cape Canaveral en dan doorrijden tot?
2/6: ? tot Miami
3/6 vertrek naar huis

In Orlando zijn heel veel pretparkmogelijkheden.
Heel leuk zijn Seaworld en 1 van de disneypretparken of Islands of adventure. Orlando is ook een echt shoppingparadijs.

Veel voorbereidingsplezier,

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer