Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Met de Kids naar Florida
Met de Kids naar Florida
Wij gaan ong 4 weken voor het eerst naar Amerika. Ruim 2 weken een villa nabij Orlando en dan nog 1 of 2 weken aan de kust. Natuurlijk gaan wij dagen besteden aan Disney en consorten zwemmen met de dolfijnen enfin alles wat alle anderen ook doen. Maar paps en vooral mams willen iet alleen maar pretpark zien. Wat is absoluut ook niet te missen in Florida, goed te rijden en niet te toeristisch?
Overige tips voor onze eerste vlucht naar verre landen zijn van harte welkom overigens
Gr Monique
Overige tips voor onze eerste vlucht naar verre landen zijn van harte welkom overigens
Gr Monique
Florida juli/aug. 2005
Ik zie dat dit bericht redelijk oud is. Zijn jullie al geweest, zo ja, hoe is het bevallen, zo nee, wanneer gaan jullie? Wij zijn namelijk van plan hetzelfde te gaan doen in zomer 2005. Kinderen 14 en 12. Ik tracht vast een reisplanning en vooral kostenplanning te maken. Hoe je zo'n reis/voorbereiding aanpakt, lees ik op het forum veel verschillende meningen over. Zelf ben ik nogal een "georganiseerd type".
Wij hebben ook een planning gemaakt vorig jaar, maar er ons helemaal niet aan gehouden.
Dit jaar zullen we wel zien wat we doen. We hebben enkele zaken die we vorig jaar niet gezien hebben, maar veel hangt af van het weer. Regent het, dan gaan we misschien eens shoppen. Tropische hitte, naar iets met veel water.
Een financiele planning is nog moeilijker, daar niemand kan voorspellen wat de dollar zal doen. Vorig jaar en dit jaar profiteren we van de goedkope dollar, maar in 97 hadden we geboekt voor de westkust, en op enkele maanden was toen de dollar met bijna 15 % gestegen.
Dit jaar zullen we wel zien wat we doen. We hebben enkele zaken die we vorig jaar niet gezien hebben, maar veel hangt af van het weer. Regent het, dan gaan we misschien eens shoppen. Tropische hitte, naar iets met veel water.
Een financiele planning is nog moeilijker, daar niemand kan voorspellen wat de dollar zal doen. Vorig jaar en dit jaar profiteren we van de goedkope dollar, maar in 97 hadden we geboekt voor de westkust, en op enkele maanden was toen de dollar met bijna 15 % gestegen.
Re: Met de Kids naar Florida
Hallo Monique!
Hoe gaat het met je vakantieplanning?
Ons eerder contact is even op een zijspoor gezet...
Wil je nog wat websites, alhoewel ik denk dat de meeste je wel bekend zullen zijn?
Ik ben er net achter gekomen dat een hele goede vriendin van mij van vroeger tegenwoordig in Naples woont. Als ik contact met haar heb, hoop ik natuurlijk van haar ook heel veel tips te ontvangen.
Al bekend wanneer jullie gaan?
Hoe gaat het met je vakantieplanning?
Ons eerder contact is even op een zijspoor gezet...
Wil je nog wat websites, alhoewel ik denk dat de meeste je wel bekend zullen zijn?
Ik ben er net achter gekomen dat een hele goede vriendin van mij van vroeger tegenwoordig in Naples woont. Als ik contact met haar heb, hoop ik natuurlijk van haar ook heel veel tips te ontvangen.
Al bekend wanneer jullie gaan?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht