Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Werk vinden in Miami
Werk vinden in Miami
Is het mogelijk om als Belg werk in de horeca te vinden in Miami? Ik ben er heel lang geleden op reis geweest en heb mijn hart verloren aan dit land. Ik had een zaak in België en ben er mee opgehouden ook is het gedaan met mijn vriendin dus lijkt me het ideale moment om men dromen na te jagen. Iemand tips voor mij om aan werk te geraken in miami.
Grtz Michael
Grtz Michael
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Werk vinden in Miami
Hoi Michael,
In het kort, nee dat gaat niet lukken want je krijgt geen werkvergunning.
Snelste manier is een amerikaanse aan de haak slaan en er mee trouwen.
Gebruik de zoek functie maar eens
In het kort, nee dat gaat niet lukken want je krijgt geen werkvergunning.
Snelste manier is een amerikaanse aan de haak slaan en er mee trouwen.
Gebruik de zoek functie maar eens
-
- Amerikakenner
WEGGEHAALD BY MYSELF WANT DIT MAG BLIJKBAAR NIET ! 

Laatst gewijzigd door Speakingtongues op 20 nov 2012, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je bent hier veel te lang weg geweest, Peter. Misschien de forumregels nog eens nalezen...
(want straks zal iemand nog gaan voorstellen om maar bij jou in te komen breken en die spullen op de zwarte markt te verkopen. Dat gebeurt immers ook genoeg. Maar of je dat nou moet gaan promoten?...)
(want straks zal iemand nog gaan voorstellen om maar bij jou in te komen breken en die spullen op de zwarte markt te verkopen. Dat gebeurt immers ook genoeg. Maar of je dat nou moet gaan promoten?...)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerikakenner
Sorry hoor !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3155 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 4 Reacties