Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Prijsniveau Miami qua restaurants en ontbijt

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
JvD_USA
Amerika-newbie

Prijsniveau Miami qua restaurants en ontbijt

Bericht door JvD_USA »

HAllo iedereen,

We zijn van plan om in begin juni een weekje door te brengen in Miami Beach. We hebben naar hotels zitten kijken en vinden het moeilijk om een keuze te maken. We dachten ongeveer 500 euro uit te geven voor 5 nachten incl. ontbijt en dan 's avond uit eten te gaan. Nu lees ik verschillende ervaringen van mensen als het gaat om de prijsniveau's van restaurants en of je wel of niet ontbijt moet nemen bij je hotelreservering.

Zou iemand mij wat kunnen vertellen over deze dingen? Dus eigenlijk, wat is het gemiddelde prijsniveau voor het uit eten gaan in MIami Beach. Kun je daarnaast beter wel of niet ontbijt nemen bij je hotelreservering (wat kost eigenlijk een gemiddeld ontbijt op Miami Beach?) Alvast bedankt.

Groet,
Jeroen
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Prijsniveau Miami qua restaurants en ontbijt

Bericht door KW1984 »

Nogal een open deur: je kunt het zo goedkoop of duur maken als je wilt...

Je hebt in Miami (Beach) zo veeeeel keus. Van restaurants voor $ 10pp tot $ 100pp (of meer). De restaurants aan de boulevard van South Beach zijn over het algemeen natuurlijk duurder dan die in de achterliggende straten.
Je kunt dus naar eigen smaak en prijs wat uitzoeken. Voor ca. $ 50-60 kun je met ze 2en prima uit eten.

Ontbijt zou ik niet bij het hotel bijboeken als die niet al standaard in de prijs zit. Bijboeken is vaak relatief duur en voor minder geld kun je zelf buiten de deur ontbijten, waardoor je nog meer flexibiliteit hebt ook.
Laatst gewijzigd door KW1984 op 07 jan 2013, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Ik kan me van vorige winter herinneren dat je op South Beach op veel plekken voor $5 kon ontbijten, maar daar komt dan nog drank, tax en fooi bij. Maar goed, nog steeds vrij voordelig.
Terug in Texas!
JvD_USA
Amerika-newbie

Bericht door JvD_USA »

BEdankt voor jullie reacties! :thumbup:

Hier kan ik wel wat mee.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Ontbijt is altijd duur in het hotel tenzij het gratis is :lol:

Ontbijt bijboeken is dus altijd duur en alleen de moeite waard als er verder niets in de buurt is of als je erg haast hebt ofzo. Gratis ontbij is meestal heel beperkt maar wel te doen om de eerste honger te stillen.

Miami is redelijk duur maar er zijn inderdaad ook goedkopere tentjes te vinden. Wel je gezond verstand gebruiken want er zijn hier ook echt heel slechte buurten. En oppassen met sinaasappels bij het stoplicht kopen. Niet je portemonnee te voorschijn halen maar zorgen dat je wat geld op de console hebt liggen ofzo. Gebeurt nog wel eens dat zo'n verkoper naar binnen komt hangen om een portemonnee of mobieltje te jatten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer