Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

rondreis Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
robin
Amerika-newbie

rondreis Florida

Bericht door robin »

We willen in juli een rondreis doen door Florida. Kan iemand me helpen betreffende aankoop van tickets en autoverhuur, alles in één of daar auto huren (welke verhuurfirma is het beste??). Zijn er misschien nog anderen die deze streek al eerder hebben bezocht en zijn er suggesties die we zeker moeten zien, uitgezonderd van de parken van Disney, want die heb ik reeds bezocht.

Waar kunnen wij het best overnachten tegen een gunstige prijs??

Ons budget is ongeveer 1500euro per persoon, denk dat dit voldoende moet zijn.

Alvast bedankt voor diegene die reageren.
TAZ8000
Amerika-newbie

Re: rondreis Florida

Bericht door TAZ8000 »

robin schreef:We willen in juli een rondreis doen door Florida. Kan iemand me helpen betreffende aankoop van tickets en autoverhuur, alles in één of daar auto huren (welke verhuurfirma is het beste??). Zijn er misschien nog anderen die deze streek al eerder hebben bezocht en zijn er suggesties die we zeker moeten zien, uitgezonderd van de parken van Disney, want die heb ik reeds bezocht.

Waar kunnen wij het best overnachten tegen een gunstige prijs??

Ons budget is ongeveer 1500euro per persoon, denk dat dit voldoende moet zijn.

Alvast bedankt voor diegene die reageren.
Wij vertrekken eind deze maand voor 11 dagen en hebben na lang wikken en wegen besloten om met jet air een volledig pakket te nemen.
Als je uitrekend hoeveel je aan hotelkosten ligt komt het goedkoper uit met jet air en je bent altijd zeker dat je plaats is gereserveerd.
Wat een huurwagen betreft boek je best rechtstreeks via internet, dan krijg je de beste prijs. Ik heb een Dodge intrepid gehuurd voor $227 voor 9 dagen alles inbegrepen.
gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

Ik regel het liefste alles zelf en los van elkaar: het we-zien-wel-gevoel. Maar daar moet je van houden, Auto regel ik in Nederland, maar ook wel eens ter plekke gedaan. En dat was ook prima.
Genoeg te zien en doen als je de parken niet meer wilt zien: Daytona Beach, St. Augustine, basketball wedstijd gaan zien ofzo......

Kijk anders eens op het forum van florida.startpagina.nl. Heel actief forum waar je vast wat aan hebt.
Made in Holland
Amerikafan

Bericht door Made in Holland »

Voor tickets zou ik de online ticket shop van Jan Doets Reizen eens proberen. Deze geven zeer concurrende prijzen af en je boekt via een NL agent, wat ook weer een stukje vertrouwen geeft.
Voor de autohuur ben zelf ook nog niet uit (Ga week 20 t/m 23 naar New York en West Coast).
Wat mij opvalt, is dat het zeker intressant is om de prijzen van de diverse verhuurbedrijven en aanbieders met elkaar te vergelijken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer