Na twee verblijven in Orlando willen we graag terug ( waarschijnlijk pas volgend jaar mei) maar nu niet alleen Orlando, we willen ook graag naast een week Villa/auto een week lekker gaan relaxen op een eiland. Daarbij de wens om voor Orlando drie dagen NY te doen. De vorige keer heb ik alles zelf geregeld van auto tot Tickets maar dit is me een te grote onderneming. Bovendien let ik nogal op mijn budget ( 5 pers) ik zie door de bomen het bos niet meer op internet. Heeft iemand dit al eens gedaan en kan zijn ervaringen en tips geven ( Mag ook per PB) We willen geen road trip.
Niet helemaal hetzelfde, maar wij hebben in 2012 onze rondreis afgesloten met een weekje Mexico. We hadden een retourticket (multicity ticket) "binnen" onze Amerika reis en hebben destijds via ebookers een retour Miami - Cancun + hotel bijgeboekt.
Wij zijn een paar jaar geleden eerst een dag of 6 in NY en daarna zijn we doorgevlogen voor nog een goede week Orlando. Voor vliegtickets met meer bestemmingen kan je eens kijken op expedia. Die vind ik altijd goedkoper uit de bus komen dan andere sites. Wij gaan bijvoorbeeld straks in april eerst 7 dagen naar NY, dan vliegen we door naar Toronto en vanaf Toronto naar huis. Dat scheelde via Expedia behoorlijk. Je kan dan ook nog aangeven dat je voor een deel van je reis een hotel (in NY bijvoorbeeld als je de reis daar wil starten) nodig hebt.
Denk alleen wel dat je er niet aan ontkomt dat het een dure trip wordt. Met name NY is toch echt een dure stad. Ik zou er wel altijd voor kiezen om alles zelf te doen en te regelen. Je hebt er nog tijd zat voor zo te lezen en ik vind dat toch altijd een leuk onderdeel van de reis. Gewoon stapje voor stapje organiseren en goed vergelijken.
Wij zijn ook een keer wezen cruisen na 10 dagen Orlando. Dat is ook erg relaxed, je kan zelf kijken welke richting je op wilt, leuk voor kinderen aan boord en je komt zo op de eilanden die je wil zien. En is ook een stuk minder regelen. Je kan aan boor bij Port Canaveral. Uurtje rijden vanaf Orlando.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.