Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Discovery Cove + Seaworld volgorde

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Debbie1977
Amerika-ontdekker

Discovery Cove + Seaworld volgorde

Bericht door Debbie1977 »

Hallo,

Eind april vetrekken wij naar Florida voor 2 weken. In de eerste week willen we naar Orlando om daar Discovery Cove, Seaworld, Aquatica, Universal en Islands of Adventure te bezoeken.
Wj zijn met 2 volwassenen en een zoon van 8 jaar.
Over Discovery Cove heb ik wat vragen:

- Als je kaarten koopt voor Discovery Cove zit er automatisch Seaworld en Aquatica bij.
Is het dan wel mogelijk om bijvoorbeeld eerst naar Aquatica te gaan of moet je eerst bij Discovery Cove zijn geweest?

- Onze zoon wil niet met dolfijnen zwemmen. Dus voor hem zou ik een non-swim ticket kopen.
Mocht hij van gedachten veranderen.... zou je dan daar nog om kunnen boeken?

- Als hij niet met dolfijnen zwemt en wij wel, kunnen we dan tegelijkertijd en kan hij dan (met zicht op ons) kijken en wachten?
Of zouden we om de beurt moeten gaan, zodat er 1 van ons bij hem blijft?

- Ik zie heel veel sites met kaarten. Ik neig ernaar om gewoon rechtstreeks te boeken bij Discovery Cove.
Maar ik kom ook andere sites tegen zoals https://www.attractionticketsdirect.ie/cart.
Worden de tickets altijd opgestuurd of haal je ze dan daar op?

Bedankt alvast!
flex123
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Discovery Cove + Seaworld volgorde

Bericht door flex123 »

Ik heb toevallig vorige week tickets besteld voor discovery cove met seaworld en bush gardens via de site van discovery cove. Je krijgt voor discovery cove een apart e ticket. En voor seaworld/ bush gardens ook.dus je kan ook eerst naar seaworld, wat ik overigens oook doe:)
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Je kunt vanaf het strand de mensen bekijken die met de dolfijnen zwemmen dus als je zoon oud genoeg is om alleen op het strand te blijven is dat geen probleem. Van wat ik heb gezien bleven ze redelijk dicht bij de kant.
Maar ik zou ze gewoon even mailen want misschien dat sommige groepen verder weg gaan dan kunnen ze er met de indeling rekening mee houden.
Debbie1977
Amerika-ontdekker

Bedankt voor jullie reactie!

Hij zou wel alleen op het strand kunnen blijven als hij ons kan zien.
Ik heb inmiddels mijn vragen ook naar Discovery Cove gemaild.
stoffelke
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door stoffelke »

Je zoon kan gerust meekijken vanop het strand, veel verder dan 20 meter zullen jullie niet staan. Hij kan ondertussen zelfs foto's nemen want de foto's van seaworld zijn best wel prijzig. Bijboeken kan op een zeer rustige dag maar de dolphin swims zijn meestal op voorhand volgeboekt. Probeer trouwens zo vroeg mogelijk bij de dolfijnen te zwemmen, dan zijn ze iets actiever naar het schijnt. Zo is ook de verrassing wat groter, anders zie je alle tricks al op voorhand.
Moest het slecht weer zijn op de dag van je afspraak kun je ook even bellen om je afspraak te herzetten (als er plaats is).
Veel plezier!
Debbie1977
Amerika-ontdekker

Bedankt voor de tips!

Zijn jullie er al een keer geweest?
En hoe zijn jullie ervaringen? Is het "de moeite waard"? (aangezien het redelijk prijzig is :oops: )
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik ben er geweest maar heb niet met de dolfijnen gezwommen. Dit had ik al twee keer eerder gedaan en ik had er het geld niet voor over om het nog een keer te doen.
Zonder dat vond ik het zeker de moeite waard en ook eigenlijk een hele goede prijs voor wat je krijgt. Ik ben er best lang geweest, heb zeer uitgebreid gegeten en gedronken en heb op het aanschaffen van een foto na de hele dag geen kosten gehad. Als je dan ook nog de entree voor Seaworld meetelt is het best een goede deal.
jessicaenfam
Amerika-ontdekker

Bericht door jessicaenfam »

Absoluut de moeite waard, heb erg getwijfeld voor we gingen maar heb er geen minuut spijt van gehad.
Het was gewoon een dag in het paradijs. Het zwemmen met dolfijnen is kort maar erg leuk, maar behalve het zwemmen met de dolfijnen heeft discovery cove nog zo veel meer. Zwemmen in het rif vonden we het leukst met enorme roggen en scholen vissen.
Het vogels voeren is ook erg leuk. En je mag de hele dag gratis eten en drinken. Als ik nog een keer die kant op ga zal ik er niet meer over twijfelen en het weer doen.
http://jessicasophiaabdelkader.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
JetteNL
Amerika-ontdekker

Bericht door JetteNL »

Volgens mij kan je niet kiezen toch op welk tijdstip je gaat zwemmen? Tenminste toen mijn vriend en ik vorig jaar aankwamen waren we al lekker vroeg er en zaten we ook gelijk in de eerste groep die ging zwemmen. Dat hadden wij zelf niet zo gekozen maar was achteraf wel heel fijn want dan hoef je de hele dag niet meer om de tijd te denken.
Opzich is het park niet eens zo heel erg groot en toch vloog de tijd echt voorbij! Voor we het wisten ging het park alweer dicht en hebben we er dus van 8 tot 5 zoiets rondgelopen. Denk dat jullie een hele leuke dag gaan beleven.

Het maakt niks uit welk park je eerst bezoekt. Als je Discovery Cove als eerste doet krijg je een pas met je foto, met deze heb je dan ook toegang tot Aquatica en Seaworld. Maar wij deden DC als laatste en dan neem je gewoon je 'normale' tickets mee naar de andere parken en kan je ook naar binnen.

Tip: Als je bang bent voor de grote stingrays (zoals ik) dan moet je ook gelijk sochtends dat bad doen want bij ons sliepen ze toen nog! Dan liggen ze gewoon stil op de bodem zeg maar. Smiddags wou ik nogmaals erin maar durfde ik niet omdat ze echt overal zwommen, dus dat was wel zonde. Voor mij dan, de rest van de mensen leken er totaal geen moeite mee te hebben :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer