Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Clearwater Beach of Sanibel Island?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
stokje83
Amerika-ontdekker

Clearwater Beach of Sanibel Island?

Bericht door stokje83 »

Wat zou na 5 dagen drukte in Disney meer relaxen zijn met twee kids;
Aantal dagen strand in Clearwater Beach of doortuffen naar Sanibel Island? 8)

Thanx anyone!
Greetz Ramona
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Clearwater Beach of Sanibel Island?

Bericht door Arends1989 »

Sanibel Island! :thumbup:

Paar jaar geleden verbleven in het La Quinta Inn Sanibel Gateway, heerlijk zwembad, mooie kamers.. een aanradertje! 8)
stokje83
Amerika-ontdekker

Bericht door stokje83 »

Dank je wel!

Ga er mee aan de slag.... Ben je wel in Clearwater geweest en wat is het verschil met Sanibel?
We wonen op Aruba duzzz mooie stranden hebben we hier ook, het gaat me voornamelijk om de sfeer en de rust :wink:

Thanx Arends1989
Arends1989
Amerikakenner

Yes, ik heb beide stranden gezien. Clearwater was naar mijn mening vrij massaal. Restaurants en winkeltjes aan de boulevard.

Sanibel vond ik wat rustiger en leuker. Nog mooier was Captiva Island. Het is even wat zoeken naar een parkeerplaats, maar het is er heel rustig en de stranden zijn er prachtig!
stokje83
Amerika-ontdekker

Bericht door stokje83 »

Thanx!

We gaan vanuit Orlando naar Tampa en vandaaar uit dan richting Sanibel Island of Captiva Island. Even overleggen... Clearwater slaan we dan maar over.

Enig idee hoe lang dat rijden is? Tampa-Sanibel/Captiva?

Super bedankt voor je reactie. Keuzes maken word een stuk makkelijker met wat hulp..
Arends1989
Amerikakenner

Volgens Google Maps 2,5 uur, maar dat is berekend naar Sanibel Island. Voor zover ik heb begrepen zijn de hotels daar prijzig. Vandaar mijn verblijf vlak buiten het eiland.

Graag gedaan, succes! :thumbup:
vick
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door vick »

Cape Coral, het zgn. Venetië van de USA is zeker ook de moeite waard als je toch die richting uit gaat. En een pàk goedkoper dan bvb Clearwater...
Je zou bvb ook een huis met privé zwembad kunnen huren, great voor de kids toch?

(kleine kanttekening: veel verhuurders eisen minimum een 7-dagen verblijf, maar je hebt er ook die dat niét doen. Het is even zoeken (bvb op vrbo.com) maar je vindt zeker wel wat! (en vermits het daar goedkoper is, kan je evengoed 7 dagen huren en 5 dagen verblijven...) :wink:
stokje83
Amerika-ontdekker

Bericht door stokje83 »

Bedankt allemaal!
We hebben nu de accommodatie Oceans Reach genomen op Sanibel , 5 nachten dus volop tijd om de bezienswaardigheden in de buurt te bezoeken.
Nu het volgende puntje om ons hoofd over te breken ...
We hebben hierna nog 8 dagen over waarvan de laatste dagen in Miami. Daartussen moet dus nog iets komen?
Vanuit Sanibel lijkt het mij het meest voor de handliggend om richting de everglades te gaan maar kan daar moeilijk een geschikte accommodatie vinden met kleine kinderen... Iemand een idee? En ik hoorde ook al dat je hier met twee dagen ook wel uitgekeken bent, wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Key. Largo leek me ook wel wat als tussenstop.
Wat is wijsheid ;) ?

Thanx!!
Arends1989
Amerikakenner

Hoeveel dagen verblijf je in Miami?

Je zou enkele dagen in zuid Miami (bijvoorbeeld Homestead) kunnen verblijven voor de Everglades en daarna richting Key Largo kunnen rijden. Kun je vanuit daar een dag naar Key West of snorkelen in het John Pennekamp NP.
stokje83
Amerika-ontdekker

Bericht door stokje83 »

We hebben een optie in miami voor 5 nachten dus vandaaruit hebben we dan tijd genoeg om ook naar de keys te gaan (dachten we) We hebben een huisje in north miami.
De accommodatie prijzen in de keys zijn vrij hoog dus zit nu naar Naples te kijken als 3 dagen overbrugging. Vanuit hier zijn we ook binnen een uur in de everglades toch?

Bedankt weer Arends1989 :)
Arends1989
Amerikakenner

Ja, dat is prima te doen. Ik verblijf over een paar weken zelf een week lang in North Miami/Ft. Lauderdale en ga vanuit daar naar de Everglades.

Fijn dat je planning nu vorm heeft gekregen Stokje!
stokje83
Amerika-ontdekker

Bericht door stokje83 »

Ja super blij mee! Heeft even wat voeten in aarde maar na weken is de route nu dan bekend en grotendeels geboekt.

Het word:

orlando 5 nachten
Tampa 3 nachten
Sanibel 5 nachten
Napels 3 nachten
Miami 5 nachten

Excited!!!

Thanx iedereen voor het meedenken!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves