Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

4th of july / douane Sanford

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
marcel1407
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

4th of july / douane Sanford

Bericht door marcel1407 »

Wij landen 4 juli 's middags in Miami, via Sanford (Orlando). Heeft iemand ervaring met de douane daar, want onze overstaptijd is een kleine 1.5 uur.
Ook ben ik benieuwd of iemand iets weet over de 4th of july viering in Miami. Bv. waar kunnen we het beste het vuurwerk bekijken of is er iets anders waar we rekening mee moeten houden.
We horen graag jullie ervaringen.

Groetjes Marianne
mtl
Amerika-expert

Re: 4th of july / douane Sanford

Bericht door mtl »

Even voor de duidelijkheid: US Immigrations controleert je paspoort en douane controleert je bagage. Anderhalf uur moet genoeg zijn als alles goed gaat. En anders zal er altijd wel een passende oplossing gevonden worden. Dus stressen en paniekeren is niet nodig. :wink:
Rudolfje
Amerikafan

Bericht door Rudolfje »

marcel1407 schreef:of is er iets anders waar we rekening mee moeten houden
Ik denk dat je met name rekening dient te houden met je jetlag, na 9 uur vliegen, overstappen, aansluitende vlucht en transfer naar hotel denk ik dat je blij bent om je bed te zien.
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Ook ben ik benieuwd of iemand iets weet over de 4th of july viering in Miami. Bv. waar kunnen we het beste het vuurwerk bekijken
Als je er nog puf voor hebt, is Bayside Marketplace the place to be! Het zal er retedruk zijn, maar toen ik vond het erg gezellig 3 jaar geleden. Ze schieten het vuurwerk van een vlot in het water. Je zou even op internet moeten zoeken hoelaat ze het afsteken.

Have fun! :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer