Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
coupons
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
coupons
ik weet dat het in Amerika een rage is om coupons te gebruiken waar kan ik die
verkrijgen.
op welke sites kan ik die zoeken.
alvast bedankt
verkrijgen.
op welke sites kan ik die zoeken.
alvast bedankt
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: coupons
Visitorcenters, benzinestations, supermarkten etc.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
- Amerika-expert
Wat voor coupons zoek je? Voor boodschappen kan je coupons in de zondag krant vinden. En op websites zoals coupons.com enz. Google op printable coupons en je krijgt een gigantische lijst met mogelijkheden.
Als je je weet welke restaurants, attracties ed je wilt doen, loont het ook de moeite de desbetreffende website te bekijken, hier zijn vaak ook coupons van te downloaden (hebben wij bijv afgelopen maart in Florida gedaan voor een airboat trip)
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
-
- Amerika-expert
Of te Googlen op dat bedrijf en coupon code. Kijk ook eens welke Nederlandse lidmaatschappen je hier kan gebruiken. ANWB weet iedereen denk ik wel, maar er zijn ook andere dingen die ze hier accepteren. Armed forces, politie, brandweer enzo krijgen vaak korting of een extra'tje.
Voor coupons inderdaad gewoon even Google.
Bijvoorbeeld Staples Coupons: http://www.staples.com/coupons
sommige bedrijven hebben een dedicated pagina voor coupons.
Supermarkten op de achterkant van het bonnetje en ga zo maar door.
Bijvoorbeeld Staples Coupons: http://www.staples.com/coupons
sommige bedrijven hebben een dedicated pagina voor coupons.
Supermarkten op de achterkant van het bonnetje en ga zo maar door.
HotelCoupons.com + de naam van de staat. Je kunt dus evt. thuis al zoeken en printen of ze op je tablet laten zien. Verder liggen de couponboekjes op de hierboven genoemde plaatsen als Denny"s en benzinestattions.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Zelf maak ik altijd vlak voor ik op vakantie ga een e-mailadres aan waarmee ik me vervolgens online registreer bij de verschillende restaurants die op de planning staan.
Vervolgens krijg je coupons in je mail die je tot 1 a 2 weken na registratie kunt gebruiken. Je kunt de coupons echter niet overal gebruiken, het kan voorkomen dat ze bij een foodcourt en op het vliegveld niet geldig zijn.
Vervolgens krijg je coupons in je mail die je tot 1 a 2 weken na registratie kunt gebruiken. Je kunt de coupons echter niet overal gebruiken, het kan voorkomen dat ze bij een foodcourt en op het vliegveld niet geldig zijn.
Groupon en Livingsocial.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Je kunt via eBay ook een couponboek kopen voor een paar dollar van Entertainment Card.
Dit heb ik al 2 keer gedaan en heeft me ook erg veel geld bespaard
Dit heb ik al 2 keer gedaan en heeft me ook erg veel geld bespaard