Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
3 maanden Miami
3 maanden Miami
Ik heb wat zitten zoeken voor een huis of appartement te huren voor 1 oktober tot 31 december. Maar de meeste zijn maar voor korte duur, iemand die wat meer suggesties heeft?
- Bushmaster
- Amerika-expert
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: 3 maanden Miami

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
1-oktober tót 31 december is 91 dagen. Tot en mét 31 december is 92 dagen. Dus ik denk dat de Topic Starter niet helemaal op de hoogte is van de 90 dagen regel.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Wie zegt dat hij 92 dagen verblijft? Je kan ook voor 3 maanden huren maar er 89 of 90 dagen verblijven. Volgens mij worden appartementen per maand verhuurd en niet per dag. Maar het kan ook zijn dat topicstarter een toeristenvisum heeft.Njit schreef:1-oktober tót 31 december is 91 dagen. Tot en mét 31 december is 92 dagen. Dus ik denk dat de Topic Starter niet helemaal op de hoogte is van de 90 dagen regel.
Over visum niet gesproken... Toch bedankt om het even te melden maar ben ervan op de hoogte en dit is geen probleem. Ik ben nu enkel op zoek naar een verblijfplaats. Op airbnb heb ik ook al zitten kijken en ook in de topics van Florida kwam ik verschillende zaken tegen maar de prijzen zijn daar zo hoog omdat het allemaal voor kortere verblijven is, ipv voor 3 maand. Vandaar dat ik dacht dat jullie iets meer zouden weten. 

- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
VRBO inderdaad wel een aanrader.
Goed zoeken, ook op marktplaats!! Staat ook redelijk wat en er valt vast te onderhandelen als je voor 3 maanden er in gaat zitten.
Succes!
Goed zoeken, ook op marktplaats!! Staat ook redelijk wat en er valt vast te onderhandelen als je voor 3 maanden er in gaat zitten.
Succes!
AirBnB vraagt vaak minder voor een maand dan voor een paar nachten, teken dat er inderdaad nog wel onderhandelingsruimte is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2819 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 29 Reacties