Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goedkope tickets Seaworld alleen voor Amerikanen.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
GabyK
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Goedkope tickets Seaworld alleen voor Amerikanen.

Bericht door GabyK »

Hoi Allemaal,

Op zoek naar goedkope tickets voor seaworld kwam ik de doordeweekse dagkaart tegen van seaworld zelf voor maar 65 dollar. Enorm goedkoop vergeleken met de rest. Nu staat in de kleine letters er alleen bij dat deze ticket alleen voor Amerikanen/ Canadezen en puertoricanen geldig zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Controleren ze daadwerkelijk bij de entree? Ik wil natuurlijk niet iets kopen om het daarna opnieuw te kopen.

Keuze: maak de gok of doe veilig en koop een duurdere kaart :)

Gr
Gaby
2004 Los Angeles, Grand Canyon, Las Vegas
2013 Oregon en Mnt St Helens
2014 Florida
2016 GT, Yellowstone, Oregon en Washington State
2019 Alaska & Yukon
Rachel.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Goedkope tickets Seaworld alleen voor Amerikanen.

Bericht door Rachel. »

Helaas wel, er zijn ook altijd aanbiedingen voor Floridianen die veel goedkoper uitvallen dan voor buitenlanders. Maar heb even aan m'n vriend gevraagd die Floridiaan is en regelmatig de kortingstickets koopt en hij zegt dat zijn Amerikaanse ID normaalgesproken wordt gecontroleerd.

Optie als je niet verlegen bent aangelegd is op de dag zelf bij een pretpark een Floridiaan vragen om voor jou een paar tickets te kopen en hem/haar het geld te geven, maar als je van tevoren tickets besteld kun je het beter op safe spelen.
GabyK
Amerikafan

Bericht door GabyK »

Bedankt Rachel,

Hier kunnen we wel wat mee. Het is iig duidelijk dat we die cheaptickets niet zelf moeten gaan bestellen. Nu nog beslissen of we online of bij de parkingang de kaartjes kopen.

Bedankt :D
2014 Florida
2019 Alaska & Yukon
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Wij hebben een aanbieding voor tickets ad 85 dollar geboekt via http://commerce.4adventure.com/EStore/S ... itors.aspx en het e-ticket is voor 14 dagen parkbezoek SeaWorld en Busch Gardens.

Bij product information staat dat het voor 7 dagen is maar de e-tickets zijn echt voor 14 dagen.
Unconnected
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Unconnected »

ik kom net terug uit florida en wij hadden tickets voor busch gardens (ook van seaworld) online gekocht voor ook de prijs van 65dollar. dit was ook de 'florida residents only' prijs. we hebben gewoon de gok gewaagd (scheelde toch 3x 30dollar ;)) en we werden verder niet gecontroleerd. ik kon ze verder ook gewoon afrekenen met mijn nederlandse creditcard.

zelf had ik in mijn hoofd dat als we eruit gepikt zouden worden ik zou zeggen dat ik het niet wist en de 30dollar wel erbij wilde betalen, dat hadden ze dan vast ook wel geaccepteerd toch? :P
Unconnected
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Unconnected »

overigens wel opletten: die van busch gardens waren 'weekday-only' tickets, dus golden niet in het weekend. ik weet niet hoe dat bij die seaworld tickets is?
GabyK
Amerikafan

Bericht door GabyK »

Haha, zoveel verschillende geluiden. Het wordt dus eigenlijk gewoon een gok. @ Unconnected; je hebt ws wel gelijk. Als je eruit gepikt wordt is het gewoon een kwestie van bijbetalen.
2014 Florida
2019 Alaska & Yukon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer