Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over Miami (hotel, verblijfsduur).

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
lise30
Amerikafan

Vragen over Miami (hotel, verblijfsduur).

Bericht door lise30 »

14 december vliegen we richting Miami. We komen aan om 14.00 uur en halen direct de auto op. In veel reisgidsen zie ik dat er meestal een hotel aangeboden wordt op Miami beach.
Vanuit Miami gaan we door richting Key's. Dan met de klok mee richting Everglades, napels etc etc
Na onze rondreis eindigen we in Fort lauderdale.

We denken aan 2 nachten te boeken, maar ik twijfel of je in 1 volle dag een goede indruk kunt krijgen van Miami? De highlights?
wat is jullie ervaring? Miami als start van de vakantie?
Waar kunnen we 't beste een hotel zoeken? Miami is zo groot. Ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Miami beach lijkt wel mooi, maar het is denk ik de hele vakantie al veel beaches :)
Hoop dat het weer in december wel strandweer is.....
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: Miami

Bericht door LittlePhoenix »

Miami is groot, en dan heb je nog alle buitenwijken. 1 dag om alles te ontdekken is zeker niet genoeg, maar het ligt eraan wat je wilt zien. Om te shoppen is Fort Lauderdale leuker omdat je naar de Sawgrass Mills mall kan. Voor het strand zou ik Miami niet zo belangrijk vinden als je ook naar de Keys en Naples enz. gaat.
Denk dat je het beste kan Googlen naar things to do in Miami ofzoiets. Of Google specifiek op dingen die je wilt doen. Wil je museums zien, dierentuin, aquarium, glasblazers, golf spelen, realistische miniatuurtreintjes kopen...wat je wil je graag doen?

En in December is het meestal prima strandweer. Niet altijd warm genoeg om te zwemmen of in bikini rond te lopen, maar persoonlijk vind ik het strand fijner in de winter dan in de zomer.
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Miami Beach is wel 'the place to be' in Miami. Ik zou persoonlijk niet in downtown Miami of zo willen zitten. Ik zou gaan voor een hotel aan of bij South Beach. Wij zaten in Dorchester Suites, een redelijk goed en betaalbaar hotel.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik moet zeggen dat ik de hotels aan de Miami kant van de Venetian Causeway echt niet verkeerd vond. 's Avonds de metromover naar Bayside. Maar als je echt 's avonds Miami wilt zien zoals je het op tv ziet kan je idd beter in Miami Beach zitten. Ik zou nu zeggen dat 1.5 dag puur voor de stad Miami en Miami Beach, dus zonder echt alle musea, shoppen(en dan bedoel ik de echt grote malls) en strand zou voor mij genoeg zijn?
lise30
Amerikafan

Bericht door lise30 »

Oke bedankt. Dan laat ik t bij twee nachten.
We hoeven geen musea. Gewoon de stad bekijken. Little havana, art deco route en miami beach bekijken.
Strand zelf komt later wel aan de golfkust.
Dus hotel bij de metromover is denk ik wel ideaal. Nog meer hotelnamen?
Shoppen doen we de laatste dag saw grass.

Is downtown en little havana ook makkelijk te bereiken vanaf miami beach?
Ik wil de hotelovernachtingem al vast gaan leggen omdat t in december duur wordt. Volgens mij kan ik dan beter nu alvast boeken.
Via booking.com ofzo? Of hebben jullie betere ervaringen met een andere boekingssite?
En in Key west trouwens? Aan welke kant kan ik daar t beste een hotel kiezen?
Lees er zoveel wisselende dingen over, maar heb nog niet scherp of je nu aan de golfkant moet verblijven of ?
Tips voor hotels daar?
Dank jullie wel alvast
Jann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Jann »

Hoi
wij zijn nu een 3tal weken terug van onze Floridareis.
Wij verbleven in het hotel Intercontinental Miami, niet downtown en niet op Miami Beach maar juist tussenin.
Uitstekende lokatie en prima hotel.
Wij boekten een twee-dagen ticket op de Hop on Hop off Bus om Miami te zien.
Een uitstekend idee bleek achteraf. Geen auto of openbaar vervoer nodig en je kan gewoon overal naartoe.
We zouden het meteen terugdoen.
Grtz
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Vragen over Miami (hotel, verblijfsduur).

Bericht door asv60 »

Je zou je voor de hotels eens kunnen verdiepen in Hotwire en/of Priceline.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Jerre »

lise30 schreef: En in Key west trouwens? Aan welke kant kan ik daar t beste een hotel kiezen?
Lees er zoveel wisselende dingen over, maar heb nog niet scherp of je nu aan de golfkant moet verblijven of ?
Tips voor hotels daar?
Dank jullie wel alvast
Key west zou ik sowieso op of vlakbij duval street aan raden als je in het levendige deel wilt zitten. des te dichter je bij mallory square gaat, des te drukker wordt het. wij hadden daar the orchid key inn suites. prachtig motel, aanradertje maar koste wel wat.
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Wij hebben half juni in hotel La Flora gelogeerd. Heel propere ruime kamers op de Collins Avenue, is zo'n 200 m van Miami Beach, dus gemakkelijk te voet. Heel dicht bij een overdekte parking, niet onbelangrijk in Miami. Hotel krijgt op Tripadvisor heel goede commentaar en heeft voor Miami toch een heel schappelijke prijs. Wij zouden er direct terug logeren. Geboekt via booking.com

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Jann schreef: Wij verbleven in het hotel Intercontinental Miami, niet downtown en niet op Miami Beach maar juist tussenin.
Grtz
Jann
Is dat tegenover Brickel? Zo ja, daar zat je ook goed ja. Paadje langs de baai door en je zit ook bij het hardrock café (al viel dat me dan wel tegen eigenlijk).

Ik had een beetje dit uitzicht, maar dan vanuit het hotel, al kan ik nu zo 1.2.3 de foto's even niet vinden :oops:
image.jpg
Petticoat
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door Petticoat »

Voor Key West in de buurt van Duval street, zodat je lopend de belangrijkste punten kunt verkennen. Het leukst is een B&B, ze hebben veel mooie oude pandjes hier. Als je niet zo duur wilt zitten kan ik je http://www.angelinaguesthouse.com/ aanraden.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
lise30
Amerikafan

Bericht door lise30 »

Dank allemaal voor jullie reacties!
Ik heb op booking.com gekeken. Goede opties hotels! Miami beach lijkt me voor het uitzicht het mooiste, maar ik vermoed dat een hotel op bayfront park (bijv intercontinental) dan toch praktischer is?
Ik lees dat het altijd druk is om met de auto ergens te komen.
Ocean drive lijkt ons wel leuk met de auto. Om dat voor een groot deel te lopen lijkt me wat ambitieus na een lange vliegreis.
Ligt bayfront park dan voor 's avonds ook gunstig?
little havana en 5th street is dat ook gemakkelijk bereikbaar?
Rondje art deco lijkt me ook nog wel leuk?
Voor wat we dan willen is dan bayfront de meest gunstige locatie denken jullie?
De metro zie ik namer op de kaart alleen in miami dowtown. Ik weet niet of je gemakkelijk met de auto kan als je toch een hotel miami beach zou kiezen namelijk.
Hartelijk dank weer voor jullie reacties.
Ik ben al hotels aan het vastleggen :)
Mads2010
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Mads2010 »

Even voor allen ter informatie: we hebben voor komende zomer Intercontinental Miami geboekt voor drie nachten in weekend. Aangezien we met drie reizen hebben we bewust gekozen voorboeking via Hotwire en niet via Priceline. We wilden niet het risico lopen dat we bij Priceline een bed bij moesten boeken voor onze zoon.Bij Hotwire kun je dit aangeven. We hebben voor drie nachten €312 betaald. We zijn er content mee!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer