Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pickup
Pickup
Beste mensen,
As 26 september gaan we weer heerlijk naar Florida, nou wil mijn vrouw zo graag een dagje met mij in een pick up rond rijden.
Wie kent er iemand in Florida die voor een dagje of een paar uurtjes zijn pick up wil uitlenen, zodat mijn vrouw haar wens in vervulling kan gaan. Ik ben de bestuurder en zij rijdt gezellig mee. Ik hoop echt dat ik haar wens kan laten uitkomen.
Bedankt alvast voor de genomen moeite om dit bericht te lezen.
Carlo
As 26 september gaan we weer heerlijk naar Florida, nou wil mijn vrouw zo graag een dagje met mij in een pick up rond rijden.
Wie kent er iemand in Florida die voor een dagje of een paar uurtjes zijn pick up wil uitlenen, zodat mijn vrouw haar wens in vervulling kan gaan. Ik ben de bestuurder en zij rijdt gezellig mee. Ik hoop echt dat ik haar wens kan laten uitkomen.
Bedankt alvast voor de genomen moeite om dit bericht te lezen.
Carlo
Re: Pickup
Waarom huur je er gewoon geen? Ik kan mij niet inbeelden dat iemand zijn voertuig zomaar enkele uurtjes 'leent', met alle mogelijke verzekeringsperikelen van dien, en dit enkel om uw vrouw te plezieren. Stelt dat je een ongeval veroorzaakt?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
of gewoon een full size suv huren. Rijdt niet veel anders dan een pick up
Volgens mij heeft topicstarter deze vraag enkele maanden geleden ook al eens gesteld en wel onder de naam carcola...................
-
- Amerika-expert
Yep, deze vraag komt me wel heel bekend voor. Blijf bij het advies om gewoon een truck te huren. Is hartstikke simpel en geen gedonder met verzekering en andere dingen.
-
- Amerika-expert
En waarom mag zij niet rijden? Persoonlijk vind ik het super om in een pick up te rijden! Helemaal thuis over de dirt road, heerlijk!
Volgens mij wil Carlo graag zelf eens met een 'Pickup' rondrijden