Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geschokt door parkprijzen
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Geschokt door parkprijzen
Ik had maar 2 dagen een hopper ticket, maar ik verbaasde me erover dat 10 dagen puur entree bijna even duur was. Ga je puur voor Disney, dan horen die prijzen er tegenwoordig helaas gewoon bij. In Europa kost een dagje pretpark voor een doorsnee gezin ook een flinke smak geld.
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Vroegahhh (begin 2000) namen we altijd de Fun in the Sun pass. Kon je voor ong 325$ pp een maand lang in alle Disney (water)parken, Seaworld, Univerval, Busch Gardens, Kennedy Space Center, Miami seaquarium, Everglades airboat ride en nog veel meer.
Maar ja, toen was het parkeren ook nog 6$ en de benzine <1,50$ per gallon....
Maar ja, toen was het parkeren ook nog 6$ en de benzine <1,50$ per gallon....
Disney is wel bizar prijzig inderdaad. In Florida betaal je 99 dollar (82,50 euro) voor een dag pretpark?
En ook in Parijs kost het 65 euro voor een park waar je domweg altijd in de rij moet staan.
Dan geef ik toch echt de voorkeur aan de veel sfeervollere Efteling (32 euro) of voor de achtbanen Europapark (35/42,50 euro in het laag/hoogseizoen).

Dan geef ik toch echt de voorkeur aan de veel sfeervollere Efteling (32 euro) of voor de achtbanen Europapark (35/42,50 euro in het laag/hoogseizoen).
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Het is inderdaad een smak geld! Maar de sfeer en het gevoel is voor ons een boel waard! Vooraf hebben we flink getwijfeld of we het moesten doen, maar al na 10 minuten waren we dolblij dat we het geld uit voor de tickets opzij hadden gezet!
Wat betreft villa's, wij hebben nu twee keer geboekt via http://7heavenvacation.com/. Mooie huizen en prachtige zwembaden! De prijzen vonden we goed te doen, helemaal met een kortingscode, als je deze kan vinden! (vorig jaar 22 nachten voor iets minder dan 1000 euro:))
Wat betreft villa's, wij hebben nu twee keer geboekt via http://7heavenvacation.com/. Mooie huizen en prachtige zwembaden! De prijzen vonden we goed te doen, helemaal met een kortingscode, als je deze kan vinden! (vorig jaar 22 nachten voor iets minder dan 1000 euro:))
2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Plus taxbello schreef:Disney is wel bizar prijzig inderdaad. In Florida betaal je 99 dollar (82,50 euro) voor een dag pretpark? ).
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Ik vind de prijzen ook hoog maar ik vind Disney echt niet te vergelijken met de pretparken in Nederland. De belevingswereld die ze bij Disney creëren is echt heel goed gedaan. Het zijn ook geen pretparken maar thema parken. En werkelijk alles is aan het betreffende thema aangepast. Van schoonmaker tot horecamedewerker van achtbaan tot draaimolen alles maar dan ook alles past gewoon.
De eerste keer heb ik ook lang getwijfeld of ik het zou doen maar tot de dag van vandaag heb ik er geen moment spijt van gehad. Op het moment dat je binnen stapt ben je gewoon in een andere wereld.
En zoals ik al eerder heb aangegeven, wanneer je een combinatie kaart koopt zakt de prijs per persoon per park behoorlijk. Neemt niet weg dat het een fors bedrag is dat een behoorlijke hap uit je vakantie budget neemt.
De eerste keer heb ik ook lang getwijfeld of ik het zou doen maar tot de dag van vandaag heb ik er geen moment spijt van gehad. Op het moment dat je binnen stapt ben je gewoon in een andere wereld.
En zoals ik al eerder heb aangegeven, wanneer je een combinatie kaart koopt zakt de prijs per persoon per park behoorlijk. Neemt niet weg dat het een fors bedrag is dat een behoorlijke hap uit je vakantie budget neemt.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
wij nemen altijd een maximale dagen kaart met hoppen, opties en no expiratie.
Dit is in aanschaf ook een hoop geld (in ons geval x3) maar je hebt er jaren plezier van en je hebt niets te maken met de jaarlijkse verhoging.
Wij gaan maar 1 max 2 dagen naar een park, dus we doen er minimaal 5 jaar mee. Maar deze tip is alleen nuttig als je jaarlijks of zeker plant meerdere keren terug te gaan.
Dit is in aanschaf ook een hoop geld (in ons geval x3) maar je hebt er jaren plezier van en je hebt niets te maken met de jaarlijkse verhoging.
Wij gaan maar 1 max 2 dagen naar een park, dus we doen er minimaal 5 jaar mee. Maar deze tip is alleen nuttig als je jaarlijks of zeker plant meerdere keren terug te gaan.
Status plannen voor vakantie 2019 Oostkust USA/Canada
vakantie Mei/juni 2018; 4 weken relaxen in Florida
via face book: Van Bilsen goes USA
geef een like en je blijft op de hoogte van onze avonturen
vakantie Mei/juni 2018; 4 weken relaxen in Florida
via face book: Van Bilsen goes USA
geef een like en je blijft op de hoogte van onze avonturen
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben het hier grotendeels wel mee eens hoor. De Efteling komt wel een heel eind in de buurt, maar qua personeel bv zouden die nog heel veel van Disney kunnen leren. Nu denk ik ook dat er een ander volk op Disney afkomt dan bv wat in de Efteling rondloopt. Ik heb bv in Disneyworld geen enkele volgekalkte muur gezien of een wand volgeplakt met kauwgom. Maar ik vind de sfeer tussen wat ik in Florida en Parijs heb gezien ook al mijlenver uit elkaar liggen. Eurodisney ligt voor mij mijlenver onder wat ik in Disney World Florida hebt beleeft of gezien. De entreeprijzen vind ik eerlijk gezegd wel erg absurd, maar ik heb het idee dat het dagje pretpark wat wij in Nederland hebben in Florida heel anders gezien en gedaan wordt. Daar is het echt een vakantie ipv een dag uit.Ik vind de prijzen ook hoog maar ik vind Disney echt niet te vergelijken met de pretparken in Nederland. De belevingswereld die ze bij Disney creëren is echt heel goed gedaan. Het zijn ook geen pretparken maar thema parken.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Hallo gisteren kaarten besteld via attractionticket ticket direct Ierland. Hetzelfde als Duitsland en de Engelse site alleen is het daar nog iets goedkoper omdat ze de koers dollar euro nog niet hebben aangepast. De dollar gaat de komende tijd nog stijgen dus de prijzen worden hoger.
Ook is me opgevallen dat de Engelse en Ierse site andere combinaties aanbieden.
Aangezien onze zoon 6 jaar de attracties universal helemaal geweldig vind hebben we de volgende combinaties gemaakt
Combi legoland bushgarden seaworld en aquatica 14 dagen onbeperkt
Universal beide parken 14 dagen onbeperkt. Inclusief 25 euro buiten Ierland verzenden 890 euro.
Krijg je gratis kids eat free card, 10 dollar korting planet Hollywood en nog een cadeautje als je naar de mall gaat.
En je kunt gratis met de bus naar legoland en bushgardens vanaf orlando.
We gaan 25 april maar wilde niet wachten op een nog hogere prijs.
Ook is me opgevallen dat de Engelse en Ierse site andere combinaties aanbieden.
Aangezien onze zoon 6 jaar de attracties universal helemaal geweldig vind hebben we de volgende combinaties gemaakt
Combi legoland bushgarden seaworld en aquatica 14 dagen onbeperkt
Universal beide parken 14 dagen onbeperkt. Inclusief 25 euro buiten Ierland verzenden 890 euro.
Krijg je gratis kids eat free card, 10 dollar korting planet Hollywood en nog een cadeautje als je naar de mall gaat.
En je kunt gratis met de bus naar legoland en bushgardens vanaf orlando.
We gaan 25 april maar wilde niet wachten op een nog hogere prijs.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
zie dat je bij Seaworld voor 35 dollar een All-Day Dining deal kan kopen. Weer iemand of je dit er makkelijk uit haalt? en zitten de drankjes er ook bij in?
2024 Florida
2019 West-Amerika
2015 Florida
2012 West-Amerika
2019 West-Amerika
2015 Florida
2012 West-Amerika
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Hier staat het:Myloki schreef:zie dat je bij Seaworld voor 35 dollar een All-Day Dining deal kan kopen. Weer iemand of je dit er makkelijk uit haalt? en zitten de drankjes er ook bij in?
http://seaworldparks.com/en/seaworld-or ... ning-deal/
En dit staat er:
ADULT (Ages 10+) wristband valid for 1 entrée (excluding Baby Back Ribs), 1 side OR 1 dessert, 1 regular size non-alcoholic beverage (excluding Naked Juice) each time through the line until 30 minutes before the published restaurant closing time.
CHILD (ages 3-9) wristband valid for 1 Kids’ Meal (beverage excludes Naked Juice, bottled water and hot beverages) and 1 side OR dessert each time through the line until 30 minutes before the published restaurant closing time. Children under 3 may share with an adult. Wristbands must be secured tightly to wrist to be valid. — No front of line access —
Voor onze reisverslagen ga je naar:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1491 Weergaves
-