Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Miami

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
PamelaS
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Miami

Bericht door PamelaS »

Na een tijd wikken en wegen hebben we beslist om na ons huwelijk richting Miami te trekken!
We zijn beide nog nooit in Amerika geweest maar aan enthousiasme geen gebrek.

We vertrekken maandag 15/06 en vertrekken naar huis op 23/06.
Een hotel hebben we reeds en we zijn van plan om nog apart een auto te huren.
Welke sites zijn aan te raden en voordelig? Er zijn zoveel opties!
Mijn vriend zou graag rondrijden met een cabrio :thumbup:

Verder zouden we graag een combinatie hebben van rondrijden en dingen bezichtigen en relaxen.

Momenteel hebben we in gedachte:

15/06: vertrek naar Miami
16/06: Sawgrass Mills
17/06: Fort Lauderdale?
18/06: strand / wandelen
19/06: Everglades
20/06: Seaquarium
21/06: strand / wandelen
22/06: vertrek naar The Keys + overnachting?
23/06: vertrek naar Amsterdam
24/06: aankomst Amsterdam

We zijn er nog niet overal 100% uit.
Dus alle tips ivm wat we zeker moeten zien mag je gerust doorgeven :wink:
kendor
Amerikakenner

Re: Miami

Bericht door kendor »

22-06 naar de Keys en de andere dag terug naar Miami....om dan terug te vliegen?
Dan zou ik de Keys eruit laten. Kost je veel te veel tijd.
Autohuur via http://www.usareisen.de zeer scherpe prijzen.
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

Laat de Keys er maar uit daar moet je een paar dagen voor uittrekken. Dus dat heeft geen zin.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Sawgrass Mills zou ik geen dag voor uittrekken. Vond er eerlijk gezegd niet veel aan. Aventura Mall (in Aventura tussen Fort Lauderdale en Miami in) vonden we wel leuk. Maar is natuurlijk afhankelijk van je interesses. Maar in Sawgrass Mills geen high end merken en ook geen A&F om maar iets te noemen. In Aventura Mall vind je echt alle bekende winkels en ketens. Je zou beide malls ook kunnen combineren op 1 dag eventueel.
Key West met 1 overnachting en dan weer terug naar Miami is wel degelijk te doen ondanks dat mensen het af raden. Om een globale impressie te krijgen, de zonsondergang celebration mee te maken en wat rond te hangen is het voldoende om in 2 dagen heen en weer te rijden, Zorg wel dat je 's ochtends vroeg vertrekt vanuit Miami, dan kun je voor de middag nog in Key West zijn. Op de terugreis heb je dan nog tijd om onderweg wat stops te maken of bv nog de Anhinga Trail te doen. Wij hebben dit een paar weken geleden ook gedaan en ging prima. Ook een cabrio gehuurd (via alamo.co.uk/brits, 350 euro voor 10 dagen incl meerdere bestuurders) en lekker genoten !
le-nnart
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door le-nnart »

Avventure mall is zeker een aanrader, SawGras is echt een stuk minder.

Keys kan zeker in 1 dag, uiteraard zie je dan weinig maar je hebt wel een impressie.
Seaquarium is een afrader, geen idee of je in Seaworld bent geweest of het daarmee vergelijkt maar het is echt vergane glorie.
2009: NYC
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Grappig hoe meningen verschillen, wij hebben wel 2 dagen in totaal doorgebracht in de Sawgrass Mills. Heerlijk shoppen :thumbup:

Ik zou in jullie schema eerder op 21-6 vroeg wegrijden richting Key West. Dan de 22e weer terug maar dan wat later en onderweg misschien nog stoppen op andere Keys.
Dan heb je de 23e nog om op het strand door te brengen voordat je weer naar huis vliegt.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Ik ga elke maand toch wel een keer naar Sawgrass en vind het een leuk winkelcentrum. Gisteren nog 2 uur met m'n dochters door de Burlington gewandeld.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat strand/wandelen...dat kun je ook op de dagen dat je naar de everglades/Ft Lauderdale en Sawgrass gaat. Alleen zal het dan een dagdeel strand worden.
Als je naar de Keys gaat zou ik daar toch 1 dag meer voor uittrekken of idd de 21e al die kant op rijden. Ik weet niet hoelaat je terugvlucht gaat, maar ik zou die dag geen risico nemen om nog van de keys naar MIA te rijden.
PamelaS
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door PamelaS »

We zouden echt wel gaan winkelen omdat het daar dikwijls goedkoper is dan hier.

Met strand/wandelen bedoel ik niet echt heel de dag gewoon liggen maar bv ook nog gaan snorkelen, jetskiën, ...
Na een uur ben ik het stilliggen wrsl al beu.
PSVwally schreef:Dat strand/wandelen...dat kun je ook op de dagen dat je naar de everglades/Ft Lauderdale en Sawgrass gaat. Alleen zal het dan een dagdeel strand worden.
Als je naar de Keys gaat zou ik daar toch 1 dag meer voor uittrekken of idd de 21e al die kant op rijden. Ik weet niet hoelaat je terugvlucht gaat, maar ik zou die dag geen risico nemen om nog van de keys naar MIA te rijden.

Ik reken voor Everglades een hele dag, is dat te veel?
Onze vlucht naar huis is om 16u20.
Vito schreef:Grappig hoe meningen verschillen, wij hebben wel 2 dagen in totaal doorgebracht in de Sawgrass Mills. Heerlijk shoppen :thumbup:
Maakt het niet gemakkelijk :wink:
le-nnart schreef: Seaquarium is een afrader, geen idee of je in Seaworld bent geweest of het daarmee vergelijkt maar het is echt vergane glorie.
Nog nooit naar Seaworld geweest, het is net iets te ver om alleen daarvoor naar Orlando te rijden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer