Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vragen over Disneyworld
-
- Amerika-newbie
vragen over Disneyworld
Goedemorgen Alles Amerika users ,
Mijn naam is Erwin v.d Hurk en ga voor de eerste keer (samen met 2 kids) naar Disney World
Ik zou graag willen weten waar ik allemaal tegen aan zou kunnen lopen en waar ik zeker rekening moet houden !
met vriendelijke groet E vd hurk
ps ik laat het aan de moderator over of deze in dit topic thuishoort
Mijn naam is Erwin v.d Hurk en ga voor de eerste keer (samen met 2 kids) naar Disney World
Ik zou graag willen weten waar ik allemaal tegen aan zou kunnen lopen en waar ik zeker rekening moet houden !
met vriendelijke groet E vd hurk
ps ik laat het aan de moderator over of deze in dit topic thuishoort
-
- Amerika-ontdekker
Re: Nieuw hier !
Tja waar kan je allemaal tegen aan lopen. Dan is de vraag, wat wil je ? Wij hebben vorig jaar voor het eerst Florida en Disneyworld bezocht.
We hebben de makkelijke weg gekozen en een pakketreis genomen bij Arke. Rechtstreekse vlucht. Vervoer naar het hotel inbegrepen. Shuttlebus vanaf het hotel om het half uur naar de parken. Kaartjes vooruit besteld bij http://www.attractionticketsdirect.ie" onclick="window.open(this.href);return false; Dit alles in Mei om de hele hoge temperaturen te ontlopen. We hebben genoten.
Maar natuurlijk kun je ook alles zelf uitzoeken en boeken op internet. En kun je ook een villa huren.
Ik zou zeggen ,geef even aan wat je wil stel je concrete vragen hier.
We hebben de makkelijke weg gekozen en een pakketreis genomen bij Arke. Rechtstreekse vlucht. Vervoer naar het hotel inbegrepen. Shuttlebus vanaf het hotel om het half uur naar de parken. Kaartjes vooruit besteld bij http://www.attractionticketsdirect.ie" onclick="window.open(this.href);return false; Dit alles in Mei om de hele hoge temperaturen te ontlopen. We hebben genoten.
Maar natuurlijk kun je ook alles zelf uitzoeken en boeken op internet. En kun je ook een villa huren.
Ik zou zeggen ,geef even aan wat je wil stel je concrete vragen hier.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Nieuw hier !
Ik denk ook dat je topic nog wel verplaatst wordt, maar goed. Welkom op dit forum. Er staat al een schat aan info op dit forum. Lees je eerst eens in en stel dan gericht je vragen in het juiste topic, dan krijg je vast antwoord op al je vragen!
Veel leesplezier!
Veel leesplezier!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: vragen over Disneyworld
(nogmaals) Hallo en welkom op het AA-forum!
leuke trip in het vooruitzicht. Het is, zoals Ruud ook al aangeeft, wel makkelijker als je iets meer info geeft.
Ga je alleen naar Disney World of maak je een reisje Florida?
Wanneer ga je bijvoorbeeld? Er zit qua dingen doen wel een verschil tussen de 'koelere' winter, lente of herft en de enorm broeierige zomertemperaturen. En hoeveel dagen ga je, als dat al vaststaat? Hoe oud zijn je kids? Met erg jonge kinderen is het misschien namelijk makkelijker om wat meer dagen te nemen om het allemaal wat rustiger aan te kunnen doen.
Ik heb gewoon een kaartje aan de kassa gekocht daar. Er zijn (maar ik neem aan dat je wel al de officiële site hebt bekeken) allerlei soorten kaartjes. Ik had (helaas) maar 2 dagen de tijd en heb een hopperkaart voor de 4 pretparken genomen. Nou, ik heb best veel gezien, maar veel te weinig tijd om er echt van te genieten. De 2 waterparken heb ik al helemaal niet gezien.
Verder moet je even goed kijken waar je wilt overnachten. In een parkhotel? In Orlando? Maar kijk zeker ook naar Kissimmee. Daar heb je ook megaveel hotels. En zoals de post hierboven ook al schrijft, je kan ook nog gewoon een huisje huren natuurlijk.
leuke trip in het vooruitzicht. Het is, zoals Ruud ook al aangeeft, wel makkelijker als je iets meer info geeft.
Ga je alleen naar Disney World of maak je een reisje Florida?
Wanneer ga je bijvoorbeeld? Er zit qua dingen doen wel een verschil tussen de 'koelere' winter, lente of herft en de enorm broeierige zomertemperaturen. En hoeveel dagen ga je, als dat al vaststaat? Hoe oud zijn je kids? Met erg jonge kinderen is het misschien namelijk makkelijker om wat meer dagen te nemen om het allemaal wat rustiger aan te kunnen doen.
Ik heb gewoon een kaartje aan de kassa gekocht daar. Er zijn (maar ik neem aan dat je wel al de officiële site hebt bekeken) allerlei soorten kaartjes. Ik had (helaas) maar 2 dagen de tijd en heb een hopperkaart voor de 4 pretparken genomen. Nou, ik heb best veel gezien, maar veel te weinig tijd om er echt van te genieten. De 2 waterparken heb ik al helemaal niet gezien.
Verder moet je even goed kijken waar je wilt overnachten. In een parkhotel? In Orlando? Maar kijk zeker ook naar Kissimmee. Daar heb je ook megaveel hotels. En zoals de post hierboven ook al schrijft, je kan ook nog gewoon een huisje huren natuurlijk.
Als je voor tickets wilt kijken dan is https://www.undercovertourist.com/ ook een goede site en net iets goedkoper dan de ierse site die eerder is genoemd.
Heb je genoeg tijd ga dan altijd ook even naar de golf van mexico, echt een prachtig gebied.
Daarnaast als je echt een pretparkfan b ent vergeet dan ook zeker universal (harry potter!) en SeaWorld niet!
Heb je genoeg tijd ga dan altijd ook even naar de golf van mexico, echt een prachtig gebied.
Daarnaast als je echt een pretparkfan b ent vergeet dan ook zeker universal (harry potter!) en SeaWorld niet!
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Tja, we hebben toch echt wat meer info nodig voor de beste tips.
Dus:
wanneer ga je?
hoe oud zijn de kinderen?
heb je al kaartjes?
hoe vaak wil je?
budget?
heb je voorkeuren voor bepaalde zaken?
Kijk zeker eens in blogs, daar vind je een schat aan info. (wij zijn er in 2011 en 2012 geweest)
Dus:
wanneer ga je?
hoe oud zijn de kinderen?
heb je al kaartjes?
hoe vaak wil je?
budget?
heb je voorkeuren voor bepaalde zaken?
Kijk zeker eens in blogs, daar vind je een schat aan info. (wij zijn er in 2011 en 2012 geweest)
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
http://chippie777.wordpress.com
- explorer87
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Waar je misschien kan tegen aan lopen en dit is dan ook meteen mijn vraag:
Ik heb 2 single day tickets gekocht middels de officiële Disney site.
Ik ga pas 23 juni daarheen maar nu zie ik staan:
Tickets and any options purchased must be used within 14 days of first use
Betekent 'first use' het poortje doorlopen met het ticket?
Lijkt me sterk dat ik de tickets binnen nu en 14 dagen moet gebruiken maar begin te twijfelen!
Lijkt me sterk dat ik de tickets binnen nu en 14 dagen moet gebruiken maar begin te twijfelen!
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Explorer87,explorer87 schreef:Waar je misschien kan tegen aan lopen en dit is dan ook meteen mijn vraag:
Je heb een ticket voor 2 dagen,de 14 dagen gaat in als je de kaartje voor het eerst gebruik.
Gr
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Twee dagen Disney is wel wat weinig gezien er zoveel te doen is. Met kleine kids zou ik Magic Kingdom en Animal Kingdom bezoeken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht