Waarom jammer? Je kunt met Delta/KLM voor 485 uitwijken naar LAX. Vertrek bijna elke dag vanaf morgen, retour bijna elke dag in de aankomende drie weken. Kun je rustig nieuwe plannen maken met de zekerheid dat je je geld van TUI terugkrijgt.Wesfsd schreef:Net van Tui vernomen dat OR317 NIET vertrekt morgen naar sanford. Alles kan kosteloos geannuleerd worden. Oef... (Maar jammer)
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Orkaan Irma op weg naar Florida. Is er reden tot paniek?
Re: Orkaan Irma op weg naar Florida. Is er reden tot paniek?
Heeft TUI jullie persoonlijk gecontacteerd dan?Wesfsd schreef:Net van Tui vernomen dat OR317 NIET vertrekt morgen naar sanford. Alles kan kosteloos geannuleerd worden. Oef... (Maar jammer)
Iedereen krijgt bericht....
Ik vind het wel straf dat ze de vlucht naar Orlando annuleren, maar de vlucht naar Miami (vanuit België) niet, terwijl Irma daar eerst zou toekomen......
Wij zijn in Amsterdam een Tui shop binnengewandeld en tijdens de telefoontjes met het hoofdkantoor werd toen net de beslissing genomen dat OR317 geen reizigers meeneemt. OR318 zou ginds wel vertrekken.
Iedereen zou komende uren moeten gecontacteerd worden... Ik wacht ook nog op de 'officiele phone' van Tui, maar als mn dit al kon bevestigen vanuit een Tui shop...
Zodoende is omboeken voor ons niet nodig en kan de reis geannuleerd worden met restitutie. 25 dagen kunnen we niet zomaar verplaatsen.
Iedereen zou komende uren moeten gecontacteerd worden... Ik wacht ook nog op de 'officiele phone' van Tui, maar als mn dit al kon bevestigen vanuit een Tui shop...
Zodoende is omboeken voor ons niet nodig en kan de reis geannuleerd worden met restitutie. 25 dagen kunnen we niet zomaar verplaatsen.
Weet iemand als we vanuit Orlando 14.30 vertrekken, hoe laat we dan in Miami zouden landen en welke AirPort dat zou zijn? Hoor graag!!
Wel vreemd dat deze vlucht nog gewoon operational is en er inmiddels ook een gate en check-in desk aan is toegewezen:
https://www.schiphol.nl/en/departures/f ... 0908OR317/
https://www.schiphol.nl/en/departures/f ... 0908OR317/
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij zouden dus zaterdag ook met TUI gaan naar Miami, heb de auto net op tijd geannuleerd en de hotels dan ook maar. , nu lees ik dit. waar vind je de vluchten waar jij over spreekt ? dit is misschien nog een optie om toch nog vakantie te hebben ..roelb schreef:Heb je ook overwogen om voor een refund bij TUI te gaan en opnieuw te boeken? Voor EUR 485 vlieg je DUS-LAX heen op 12/9 en retour op 17-22/9 of 24-28/9 met Delta/KLM. Je kunt ook al op 8/9 (morgen dus) weg voor dit tarief. Maar ook zaterdag, zondag of maandag voor een paar euro meer.
Gr Jochen
misstiara schreef:Weet iemand als we vanuit Orlando 14.30 vertrekken, hoe laat we dan in Miami zouden landen en welke AirPort dat zou zijn? Hoor graag!!
Welke dag?
Geduld... Is officieel. Hebben telefoon gehad van Tui en bevestigingsemail met de restitutie bedragen. Waarom de vlucht nog aangekondigd staat is mij ook een raadsel. Digitale vooruitgang wss
Anders bellen naar de helpdesk kan ook helpen.

-
- Amerika-newbie
Vlucht orlando Miami duurt ca. 1 uur.eoms schreef:misstiara schreef:Weet iemand als we vanuit Orlando 14.30 vertrekken, hoe laat we dan in Miami zouden landen en welke AirPort dat zou zijn? Hoor graag!!
Welke dag?
Helpdesk gebeld die van niets weten...Wesfsd schreef:Geduld... Is officieel. Hebben telefoon gehad van Tui en bevestigingsemail met de restitutie bedragen. Waarom de vlucht nog aangekondigd staat is mij ook een raadsel. Digitale vooruitgang wssAnders bellen naar de helpdesk kan ook helpen.
Hun hebben nog de info dat annuleren niet kan.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Ik hoorde op de radio dat de vlucht naar Orlando wel
vliegt om passagiers op te halen. Vandaar dus dat je hem nog wel ziet staan.
staat gewoon op site. helpdesk bij tui zijn wel lampies als ze het niet weten.De passagiers van onze TUI fly vlucht op vrijdag 8 september naar Florida (OR317) kunnen kosteloos annuleren. Wij raden deze reizigers af om naar Florida te reizen. Deze vlucht vertrekt wel naar Miami en Orlando om reizigers op te halen en terug te vervoeren naar Amsterdam.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Net gebeld door tui. Bij hoge uitzondering etc. Was geen algemeen bericht maar...
Geannuleerd en geld komt retour.
Geannuleerd en geld komt retour.

En nu maar hopen dat ze de Belgische vlucht van zaterdag ook annuleren...
Miami beach is inmiddels under evacuation order. Dus ik kan me niet voorstellen dat TUI nog mensen naar MIA gaat brengen op zaterdag. Ik verwacht dat het vliegveld dan ook dicht zal zijn.
Ga daar nu maar van uit, ok?DeborahVH schreef:En nu maar hopen dat ze de Belgische vlucht van zaterdag ook annuleren...
Hopelijk hoeft het niet op deze manier: Delta flight beats Hurricane Irma (mooi staaltje vliegwerk overigens, maar daar heb je wel héel wat expertise en samenwerking voor nodig).babarage schreef:Ik hoorde op de radio dat de vlucht naar Orlando wel
staat gewoon op site. helpdesk bij tui zijn wel lampies als ze het niet weten.De passagiers van onze TUI fly vlucht op vrijdag 8 september naar Florida (OR317) kunnen kosteloos annuleren. Wij raden deze reizigers af om naar Florida te reizen. Deze vlucht vertrekt wel naar Miami en Orlando om reizigers op te halen en terug te vervoeren naar Amsterdam.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij vliegen de 16e naar Miami. Ik heb vanmiddag AA gebeld en wat nu kan is gratis omboeken naar een andere datum. Wij wachten nog even af tot na het weekend, fingers crossed!
2012 New York
2012 West Coast
2013 Deep South
2014 New York
2017 Florida
2012 West Coast
2013 Deep South
2014 New York
2017 Florida
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Miami-Dade County has issued a mandatory evacuation for Miami Beach. The City of Miami Beach is now under Hurricane Watch and Storm Surge Watch.
Every resident and visitor should be making plans to leave immediately. For those unable to make necessary accommodations, a list of open shelters can be found here. .
Het vliegveld staat daar niet bij. Misschien zijn ze toch open op zaterdag? 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3182 Weergaves
-
Laatste bericht door amersfow
-
- 0 Reacties