Zondag waren de honden compleet uitgeteld.......Sandy schreef:[(Ik hoop dat Tommy & Rexy de zoete inval hebben overleefd)

Tortilla wraps belegd met smoked Turkey en Provolone cheese, pickles en Four Cheese Ranche saus.wendyjol schreef:Foto's? recepten? Merk van de sausjes?Sandy schreef: Ik heb de four cheeses en die ander sausjes waarmee je de broodjes had belegd allemaal gekocht, vond het heerlijk. Net zoals alle andere hapjes die je voor ons had klaargemaakt.
Wat een verstandige man heb jij......Sandy schreef:Zo .. ben bruut gewekt door Stefan
We zijn inderdaad maar 9 dagen geweest, maar voor mijn gevoel waren we er veel langer.
Klinkt goed, hoe laat kunnen we aanschuivenwiepster schreef:Tortilla wraps belegd met smoked Turkey en Provolone cheese, pickles en Four Cheese Ranche saus.wendyjol schreef: Foto's? recepten? Merk van de sausjes?
Italiaans stokbrood van Albertsons belegd met Honey ham, Mozzarella Cheese en Four Cheese ranche saus.
Gehaktballetjes uit de vriezer van Albertsons in de crock pot met Grape Jelly en Barbeque Saus.
We hebben geen foto's gemaakt...ben heel slecht daarin....
Volgens mij waren we voorbij Canada en vlogen we nog voor IJsland. Ze waren aan het overleggen dat ze niet te lang moesten wachten, omdat ze anders 2 uur van het dichtstbijzijnde ziekenhuis vandaan waren. Ik vroeg later nog aan de arts en de steward of we gingen landen, en zij zeiden dat het nog bekeken werd. Er werd ook gebeld met een ziekenhuis, vermoed ik. Er werd steeds op en neer gelopen van de telefoon naar die man met medische vragen.hekkie schreef:Wat vervelend om zo iets mee te maken in het vliegtuig. Lijkt me vreselijk als iemand hartproblemen krijgt in de lucht. Vraag me trouwens af waar ze hadden willen landen. Toch niet op de Atlantische Oceaan dacht ik.....![]()
Uiteraard kun je het niet met elkaar vergelijken, maar Washington DC en omgeving staat voor mij nog steeds met stip op 1 .. Ik heb iets met die stad, kan het niet uitleggenPetra/VS schreef:Leuk te lezen, dat jullie Florida ook zo leuk vonden! En er gaat echt niets boven Disney kwa pretparken, vind ik. Succes met weer in het gareel komen!
Het is goedSandy schreef:Foto's staan online op onze eigen server. Ik kan ze lokaal bekijken, maar geen idee of jullie het kunnen zien. Ze zijn hier te bekijken, als het goed is.
Ah mooi ... de kwaliteit van o.a. de lancering is nogal korrelig, dat komt omdat ik wat aan het experimenteren was met Iso 1600 en ben deze instelling vergeten terug te zetten. Erg jammer is dat ...Rob schreef:Het is goedSandy schreef:Foto's staan online op onze eigen server. Ik kan ze lokaal bekijken, maar geen idee of jullie het kunnen zien. Ze zijn hier te bekijken, als het goed is.
Als ik op jouw link klik is het JAlbum-overzicht direct aanwezig, klik ik op een map, dan zijn de thumbnails ook direct aanwezig, klik ik op een thumbnail om deze te vergroten, dan duurt het 3 tot 4 seconden voor de vergrote foto op het scherm staat. Wil ik een volgende foto op het scherm, dan duurt dat ook 3 tot 4 seconden, voordat deze er staat.Sandy schreef:Laden ze een beetje snel?