Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Villa Usafunvacations

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Patrick01
Amerika-newbie

Re: Villa Usafunvacations

Bericht door Patrick01 »

Nou ja de op 1 na enigste dan :o
JKG
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door JKG »

Nee hoor, heb er al 2x een townhome genomen dit jaar. Volgende keer zal ik wel een keertje een villa nemen denk ik.
Reden om townhome te nemen is omdat ik toch weinig het zwembad in duik en je i.t.t. villa's wel soms het townhome-park kan kiezen. Aan de andere kant, voor pool-heating betaal je extra en dan kan je net zo goed een duik nemen in het algemene zwembad wat de townhome-'parken' hebben.

In maart 2008 zat ik in Club Cortile, Seven Dwarfslane aan de 192.
Nu in september 2008 zat ik in Fiesta Key, ietsje onder de 192 (bij de bocht bij de Walmart) op S Poinciana Blvd vlak bij de bekende villawijken Indian Point en Eagle Pointe.

Niets mis mee, mij hoor je niet klagen en de volgende keer Florida boek ik weer bij USA Funvacations. Er zullen ook wel goede andere aanbieders zijn hoor, maar zo lang iets goed is, ga ik er niet bij weg. Never change a winning team.
Bovendien snelle reacties op vragen en daar houd ik wel van.
Nikkie1974
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nikkie1974 »

Afgelopen zomer hebben wij ook een Villa via USA fun vacations geboekt en het was een prima villa. Wel een beetje weinig handdoeken voor 6 personen, maar even gemeld bij Hotelbeds en binnen 2 uur lagen er extra handdoeken in de villa. Verder was de service van USA fun vac. uitstekend. Denken goed met je mee en als je een mail stuurt heb je heel snel mail terug of ze bellen je even. Volgende keer zou ik zeker weer bij hen boeken!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer