ik weet het. Enkel jaren geleden hebben we dat spel al eens gespeeld. Na 1 1/2u waren we er van af, geen mails, geen telefoons, en alle tickets aan -50%.
Het risico durven we wel nog eens te nemen. 250 euro of 500 euro betalen, het blijft toch een verschil hé
Wij zijn een keer in Europa, maar ook een keer in Amerika bij Lake Tahoe benaderd voor Timesharing. Men probeerde ons over te halen via allerlei lokkertjes en mooie kadootjes, maar wij zijn er niet op ingegaan. Ervaringen van vrienden van ons hebben ons hier zeer huiverig voor gemaakt.
Of er speciale lokaties (hotel e.d.) zijn waar deze mensen zich ophouden, weet ik niet. Het lijkt mij dat ze zich steeds naar andere lokaties verplaatsen.
we zijn helemaal niet op zoek naar zo'n timesharing hoor, het is ons gewoon te doen om de korting op de tickets voor de pretparken.
Ik heb een goei lief die wel heel duidelijk kan maken (nadien) dat we helemaal niet gediend zijn met opdringerig gedrag om toch maar iets aan ons verkocht te krijgen...
Nergens om, maar ik zou toch niet graag mijn (kostbare) vakantietijd willen besteden aan het aanhoren van Timesharing wat wellicht enkele uren tot een halve dag duurt. En dat alleen maar omdat je een 'goedkoop' toegangsbewijs wilt hebben.
chari swinnen schreef:
Of je doet 1 dag of halve dag mee met zo'n timesharing ding en dan krijg je (bijna) gratis tickets voor disneyparken!
Chari,
even een vraag: wij gaan in het najaar, maar gratis naar pretparken gaan kan toch niemand afslaan. Heb je ergens adresjes waar ze zo'n timesharing voorstellen en waar we dan aan (bijna) gratis tickets voor de parken kunnen geraken ? (moeten we een bepaald hotel boeken, ...)
Alvast bedankt !
Hoi Gert en Peggy,
Wij logeren vaak op de East Irlo bronson hwy in de motel 6 (tegenover Old Town). Wij gaan dan 's morgens te voet ontbijten in de Ponderosa of Sizzler (200 M van hotel) en op de parking van die restaurants word je dan aangesproken voor time sharing. Er is daar ook een loketje voor informatie rond de gratis tickets en wat je er moet voor doen.
Wij hebben vorig jaar timesharing tickets via ebay gekocht. Dit was een gok , maar die pakte goed uit voor ons.
We moesten 15 € betalen voor 3 dagen disney world, timesharing gebeuren duurde 2 uur.
Konden toen met zijn tweeen drie dagen naar drie verschillende parken :dance: .
Wij hadden geluk , we hadden een europeese verkoper en die had het meer over het voetballen dan over het timesharing.
volgens mij moet dat te doen zijn hoor. Ik ben echt een "frugal "person zoals een vriend van mij het noemt, in amerika leven we zo ongeveer op coupons ( we gaan dan ook tussen de 6 en 8 weken )
hotel ; Rodeway Inn >>
4559 W.Irlo Bronson Mem.Hwy
Kissimmee, FL, US, 34746
met ontbijt, zwembad, eigen fridge,microwave, schoon maar simpel *( erg gezellige balie )
was twee jaar geleden 23 dollar per kamer ( geen idee wat het nu is maar ik neem aan nog steeds goedkoop )
eten ; walmarkt zit ertegenover, ze hebben hier kip uit de rotari...lekker warm ! Ook gebakken aardappels enz.enz. ...
ons favoriete restaurant ; golden coral , met coupon 1% korting op iets van 10 dollar per persoon ...
leuk en redelijk kosteloos om te doen ;
merrits island om te zwemmen, met een beetje mazzel ben je er alleen , je kunt de vogelroute rijden ( even vragen aan ranger ) of gewoon wat rondrijden ( we zagen alligators van heeeeeeeeel dichtbij, schildpaden maat leunstoel en diverse gieren en andere vogels ) Je kunt vanaf het strand de installaties van cape canaveral duidelijk zien
ik hoop je een beetje verder te hebben geholpen
(P.s trap niet in de homesuitesome hotels...supergoedkoop en prima als je van huisdieren als kakkerlakken, bedbugs enz houd...je buurman in het hotel zal ze met een rondje hasj of wat welgemikte pistoolschoten waarschijnlijk wel om het leven weten te brengen ....)
druppel schreef:
leuk en redelijk kosteloos om te doen ;
merrits island om te zwemmen, met een beetje mazzel ben je er alleen , je kunt de vogelroute rijden ( even vragen aan ranger ) of gewoon wat rondrijden ( we zagen alligators van heeeeeeeeel dichtbij, schildpaden maat leunstoel en diverse gieren en andere vogels ) Je kunt vanaf het strand de installaties van cape canaveral duidelijk zien
Dit ziet er wel goed uit, ga ik onthouden voor als we over twee weken in Florida zitten. , vooral die schildpadden trekken me wel, hopelijk zijn die er in maart ook.
Merritt Island ijkt mij ook wel wat. Bedankt voor de tip!
En gister kreeg ik van Jerbia de tip om naar Kelly Park te gaan. Lijkt me ook erg leuk!
Ik lees net dat je in het park kunt bbq-en, dus wij gaan vantevoren even langs de Walmart
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.