Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Budget vakantie Orlando

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
gert & peggy
Amerika-ontdekker

Re: Budget vakantie Orlando

Bericht door gert & peggy »

Disney-Golf,

ik weet het. Enkel jaren geleden hebben we dat spel al eens gespeeld. Na 1 1/2u waren we er van af, geen mails, geen telefoons, en alle tickets aan -50%.
Het risico durven we wel nog eens te nemen. 250 euro of 500 euro betalen, het blijft toch een verschil hé :?
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

Dan heb je geluk gehad, ik heb weet van andere verhalen.
Succes !!!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Wij zijn een keer in Europa, maar ook een keer in Amerika bij Lake Tahoe benaderd voor Timesharing. Men probeerde ons over te halen via allerlei lokkertjes en mooie kadootjes, maar wij zijn er niet op ingegaan. Ervaringen van vrienden van ons hebben ons hier zeer huiverig voor gemaakt.

Of er speciale lokaties (hotel e.d.) zijn waar deze mensen zich ophouden, weet ik niet. Het lijkt mij dat ze zich steeds naar andere lokaties verplaatsen.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
gert & peggy
Amerika-ontdekker

Bericht door gert & peggy »

Hekkie,

we zijn helemaal niet op zoek naar zo'n timesharing hoor, het is ons gewoon te doen om de korting op de tickets voor de pretparken.
Ik heb een goei lief die wel heel duidelijk kan maken (nadien) dat we helemaal niet gediend zijn met opdringerig gedrag om toch maar iets aan ons verkocht te krijgen...
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Nergens om, maar ik zou toch niet graag mijn (kostbare) vakantietijd willen besteden aan het aanhoren van Timesharing wat wellicht enkele uren tot een halve dag duurt. En dat alleen maar omdat je een 'goedkoop' toegangsbewijs wilt hebben. :?

Maar goed, ieder zijn ding zal ik maar zeggen. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
chari swinnen
Amerikafan

Bericht door chari swinnen »

gert & peggy schreef:
chari swinnen schreef: Of je doet 1 dag of halve dag mee met zo'n timesharing ding en dan krijg je (bijna) gratis tickets voor disneyparken!
Chari,

even een vraag: wij gaan in het najaar, maar gratis naar pretparken gaan kan toch niemand afslaan. Heb je ergens adresjes waar ze zo'n timesharing voorstellen en waar we dan aan (bijna) gratis tickets voor de parken kunnen geraken ? (moeten we een bepaald hotel boeken, ...)
Alvast bedankt !
Hoi Gert en Peggy,

Wij logeren vaak op de East Irlo bronson hwy in de motel 6 (tegenover Old Town). Wij gaan dan 's morgens te voet ontbijten in de Ponderosa of Sizzler (200 M van hotel) en op de parking van die restaurants word je dan aangesproken voor time sharing. Er is daar ook een loketje voor informatie rond de gratis tickets en wat je er moet voor doen.

Chari
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

Wij hebben vorig jaar timesharing tickets via ebay gekocht. Dit was een gok , maar die pakte goed uit voor ons.
We moesten 15 € betalen voor 3 dagen disney world, timesharing gebeuren duurde 2 uur.
Konden toen met zijn tweeen drie dagen naar drie verschillende parken :dance: .
Wij hadden geluk , we hadden een europeese verkoper en die had het meer over het voetballen dan over het timesharing.

gr Kyra
druppel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door druppel »

volgens mij moet dat te doen zijn hoor. Ik ben echt een "frugal "person zoals een vriend van mij het noemt, in amerika leven we zo ongeveer op coupons ( we gaan dan ook tussen de 6 en 8 weken )

hotel ; Rodeway Inn >>
4559 W.Irlo Bronson Mem.Hwy
Kissimmee, FL, US, 34746
met ontbijt, zwembad, eigen fridge,microwave, schoon maar simpel *( erg gezellige balie )
was twee jaar geleden 23 dollar per kamer ( geen idee wat het nu is maar ik neem aan nog steeds goedkoop )

eten ; walmarkt zit ertegenover, ze hebben hier kip uit de rotari...lekker warm ! Ook gebakken aardappels enz.enz. ...
ons favoriete restaurant ; golden coral , met coupon 1% korting op iets van 10 dollar per persoon ...

leuk en redelijk kosteloos om te doen ;
merrits island om te zwemmen, met een beetje mazzel ben je er alleen , je kunt de vogelroute rijden ( even vragen aan ranger ) of gewoon wat rondrijden ( we zagen alligators van heeeeeeeeel dichtbij, schildpaden maat leunstoel en diverse gieren en andere vogels ) Je kunt vanaf het strand de installaties van cape canaveral duidelijk zien

ik hoop je een beetje verder te hebben geholpen
(P.s trap niet in de homesuitesome hotels...supergoedkoop en prima als je van huisdieren als kakkerlakken, bedbugs enz houd...je buurman in het hotel zal ze met een rondje hasj of wat welgemikte pistoolschoten waarschijnlijk wel om het leven weten te brengen ....)
gymnastics; just do it !
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

druppel schreef: leuk en redelijk kosteloos om te doen ;
merrits island om te zwemmen, met een beetje mazzel ben je er alleen , je kunt de vogelroute rijden ( even vragen aan ranger ) of gewoon wat rondrijden ( we zagen alligators van heeeeeeeeel dichtbij, schildpaden maat leunstoel en diverse gieren en andere vogels ) Je kunt vanaf het strand de installaties van cape canaveral duidelijk zien
Dit ziet er wel goed uit, ga ik onthouden voor als we over twee weken in Florida zitten. :D , vooral die schildpadden trekken me wel, hopelijk zijn die er in maart ook.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Merritt Island ijkt mij ook wel wat. Bedankt voor de tip!

En gister kreeg ik van Jerbia de tip om naar Kelly Park te gaan. Lijkt me ook erg leuk! :D
Ik lees net dat je in het park kunt bbq-en, dus wij gaan vantevoren even langs de Walmart :P
A3
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door A3 »

Kelly Park is inderdaad helemaal het einde!

Wij waren er inmiddels als vier of vijf keer; lees maar:

viewtopic.php?f=9&t=15800&start=20 (kijk bij woensdag 7 mei)

of

viewtopic.php?f=11&t=11053 (kijk bij vrijdag 21 juli)

MVG

A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
Tuasela
Amerika-newbie

Bericht door Tuasela »

Bericht verwijderd, wekte verkeerde suggesties en dat was niet de bedoeling.

Sorry en mijn excussen voor dit handelen.

Daniel Tuasela

**Aanvulling (en tevens waarschuwing): zie viewtopic.php?t=21008
Elke, moderator**
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer