Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Florida in hartje zomer..
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Sorry, maar ik vind de stranden aan de Pacific dus niets vergeleken met de Floridiaanse stranden. Er is gigantisch veel moois aan de westkust te zien, maar voor een strandvakantie moet je IMO toch echt aan de Golfkust of de oostkust van Florida zijn.
Daar is het zand wit en het water turquoise en diepblauw, zoals je het in de Cariben ziet en de temperatuur van het water is heerlijk, vooral voor kinderen. De Pacific is zelfs midden in de zomer relatief koud en de stranden vind ik toch echt minder mooi.
Daar is het zand wit en het water turquoise en diepblauw, zoals je het in de Cariben ziet en de temperatuur van het water is heerlijk, vooral voor kinderen. De Pacific is zelfs midden in de zomer relatief koud en de stranden vind ik toch echt minder mooi.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Petra, FOEI!!!
Ik hou ook van de stranden van Florida (it's carribean!!), aan de westkust zijn de mooie stranden vooral in Orange County en San Diego en Malibu (san diego heeft mooie stranden, maar petra heeft wel gelijk, het kan soms koud zijn, terwijl Florida, het heerlijk water is. Ik vind de humidity (luchtvochtigheid) juist heerlijk (daarom hou ik van New Orleans en NYC in de zomer, heerlijk in korte broek en slippers rondlopen...

Ik hou ook van de stranden van Florida (it's carribean!!), aan de westkust zijn de mooie stranden vooral in Orange County en San Diego en Malibu (san diego heeft mooie stranden, maar petra heeft wel gelijk, het kan soms koud zijn, terwijl Florida, het heerlijk water is. Ik vind de humidity (luchtvochtigheid) juist heerlijk (daarom hou ik van New Orleans en NYC in de zomer, heerlijk in korte broek en slippers rondlopen...

Live and let live is what I aspire to
American
Californian
American
Californian
Nu Petra het toch aanhaalt.. dat had ik ook begrepen dat de stranden aan de Westkust niet echt 'bijzonder' te noemen zijn, vergeleken met de stranden in Florida.. Ik wilde alleen niemand voor het hoofd stoten LOLPetra/VS schreef:Sorry, maar ik vind de stranden aan de Pacific dus niets vergeleken met de Floridiaanse stranden. Er is gigantisch veel moois aan de westkust te zien, maar voor een strandvakantie moet je IMO toch echt aan de Golfkust of de oostkust van Florida zijn.
Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2153 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-