Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eerste keer Florida zo goedkoop mogelijk

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
lise30
Amerikafan

Re: Eerste keer Florida zo goedkoop mogelijk

Bericht door lise30 »

Ik lees steeds dat een appartement voordelig kan zijn. Welke sites moet ik hiervoor raadplegen?
Priceline en hotwire? Waar moet ik rekening mee houden?
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

steps146 schreef:Wij gaan eind augustus ook naar Florida en proberen zo goedkoop mogelijk te boeken, wij slapen bijvoorbeeld de eerste nacht in een tentje bij iemand thuis :thumbup:
geboekt via airbnb.nl misschien ook iets voor jullie.
In een tent, eind augustus?!
Je kan hier de vraag eens stellen wie dit al ooit gedaan heeft?
En diegene die het al gedaan mochten hebben of ze het weer zouden doen?
Temperatuur van 26°minimum 's nachts, 80% vochtigheid en beestjes die 's nachts op zoek naar eten gaan.
Ik wil niemand bang maken maar Florida heeft nu eenmaal een tropisch klimaat met alle inwoners van dien...
chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door chippie777 »

loezzzje schreef:ben zelf op zoek naar een hotel in Miami, zag deze nu voor een redelijke prijs. iemand die dit hotel kent of er wel eens geweest is? Best Western Plus On the Bay Inn & Marina. Ik heb al bij de reviews gelezen dat je wel een auto nodig hebt als je daar verblijft maar die hebben we, dus dat is geen probleem.
Prima hotel, in 2011 hebben wij daar 2 nachten gezeten, was onze eerste Florida/Amerika reis. Vanuit het hotel rij je zo naar Miami Beach. Zorg wel dat je een kamer met balkon op hoogte hebt. s’ avonds treden er nl bandjes beneden op het terras op wat voor wat geluid kan zorgen.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Jokke & gerre
Amerika-ontdekker

Bericht door Jokke & gerre »

@ steps 146: Ik zoek ook altijd naar een goedkope overnachting bij air B&B. Een tent ben ik niet tegengekomen.
Was dit een mogelijkheid of heb je dat zelf voorgesteld? Zou je een link kunnen doorsturen? Kostprijs? Goeie ligging?
Alvast bedankt

Joris
b_talens
Amerikafan

Bericht door b_talens »

vorige zomer was ik 1 volw en 2 kinderen ong 1300 euro totaal kwijt aan uitgaven in 3,5 week . dat is dus ong 125 euro pp per week . dit was incl benzine , eten ( uit eten en soms koken/magnetron maaltijd) , kleding aankopen , enkele uitjes . en dan hebben we eigenlijk niet eens echt zuinig aan gedaan . het had zeker nog veel goedkoper gekund

ons gehuurde townhouse koste in juli voor 3 weken maar 600 euro . het had 3 slaapkamers , keuken woonkamer etc

het hoeft dus niet duur te zijn , het is maar net wat je belangrijk vind en welke keuzes je maakt . wel had ik van te voren groupons aangeschaft en entree kaartjes voor de parken en bv een honkbalwedstrijd
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
loezzzje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door loezzzje »

chippie777 schreef:
loezzzje schreef:ben zelf op zoek naar een hotel in Miami, zag deze nu voor een redelijke prijs. iemand die dit hotel kent of er wel eens geweest is? Best Western Plus On the Bay Inn & Marina. Ik heb al bij de reviews gelezen dat je wel een auto nodig hebt als je daar verblijft maar die hebben we, dus dat is geen probleem.
Prima hotel, in 2011 hebben wij daar 2 nachten gezeten, was onze eerste Florida/Amerika reis. Vanuit het hotel rij je zo naar Miami Beach. Zorg wel dat je een kamer met balkon op hoogte hebt. s’ avonds treden er nl bandjes beneden op het terras op wat voor wat geluid kan zorgen.

thanks voor de tip. zal eens kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen.
steps146
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door steps146 »

Jokke & gerre schreef:@ steps 146: Ik zoek ook altijd naar een goedkope overnachting bij air B&B. Een tent ben ik niet tegengekomen.
Was dit een mogelijkheid of heb je dat zelf voorgesteld? Zou je een link kunnen doorsturen? Kostprijs? Goeie ligging?
Alvast bedankt

Joris
Dit is die tent https://www.airbnb.nl/rooms/2398803
en een paar dagen later slapen we in een boomhut https://www.airbnb.nl/rooms/2630984

Ik heb er inderdaad niet echt over de hitte nagedacht.. :blink: maar we zullen zien, woensdag is het zo ver :) ik heb er in iedergeval wel zin in!
Westkust + oostkust 2011 reisverslag 2011
Westkust + new York 2013 reisverslag 2013
Florida reisverslag augustus 2014
Jokke & gerre
Amerika-ontdekker

Hoi Steps 146,

Ziet er goed uit, vooral de boomhut. Lijkt mij ook wel beter van locatie. Die ga ik zeker boeken.
Bedankt voor de tip. In de recensies lees ik toch niks van de hitte dus ...
Zal wel allemaal meevallen zeker. En zoniet, hebben we toch maar in miami in een boomhut geslapen :thumbup:
Veel plezier en nogmaals bedankt.

Groet,

Joris
pevadijk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door pevadijk »

Ik zit ook te denken aan Florida ergens in de zomer van 2015, is het dan nog 'mogelijk' om willekeurig wat hotels/motels te vinden? Of is het dan overal vol/druk/vreselijk duur?
Lijkt ons namelijk geweldig om gewoon een beetje door Florida te crossen en het van dag tot dag te bekijken..........
Disney-Golf
Amerikakenner

Jokke & gerre schreef: Ziet er goed uit, vooral de boomhut. Lijkt mij ook wel beter van locatie. Die ga ik zeker boeken.
Bedankt voor de tip. In de recensies lees ik toch niks van de hitte dus ...
Zal wel allemaal meevallen zeker.
Moet je wel ff goed lezen natuurlijk...

There are two fans in the room, but no air conditioning. Note: It gets hot in the summer in Miami, and while our farm is slightly cooler than the rest of the city due to our lovely, expansive tree canopy, the Trunk room will be warm. We help keep mosquitos at bay with netting over the bed, spray, citronella candle.

Sorry hé maar m.i. ben je voor 6€ per nacht meer toch beter af met dit hoor! https://www.airbnb.nl/rooms/504247
chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door chippie777 »

pevadijk schreef:Ik zit ook te denken aan Florida ergens in de zomer van 2015, is het dan nog 'mogelijk' om willekeurig wat hotels/motels te vinden? Of is het dan overal vol/druk/vreselijk duur?
Lijkt ons namelijk geweldig om gewoon een beetje door Florida te crossen en het van dag tot dag te bekijken..........
Onze zomer (dus ons hoogseizoen) is geen hoogseizoen in Florida. Uiteraard is het in de thema parken druk maar een hotelkamer vinden in Florida in de zomer lijkt mij geen enkel probleem.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Jokke & gerre
Amerika-ontdekker

@ Disney-golf: bedankt voor de tip maar we gaan toch voor de boomhut gaan. Zoals eerder al vermeld, ben ik in de recensies niets tegengekomen van de hitte. Als er dus gasten geweest zijn die er geen problemen mee hadden, gaat het voor ons zeker geen probleem zijn.
steps146
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door steps146 »

Net terug van onze florida reis, waarvan een nacht in Miami in een tent en een in een boomhut.
De tent was echt top! Aldo de eigenaar was super vriendelijk en haalt je eventueel op van het vliegveld (tegen een kleine vergoeding)
We hadden een luxe luchtbed en een ventilator in de tent, het was dus redelijk uit te houden daar. Zeker een aanrader als je van kamperen houd :)

De boomhut (Tree-Trunk Room in Urban Oasis) was een unieke ervaring, het was minder luxe dan de tent. We sliepen in een klein "bed", een houten plank met een dun matje erop.
Het bed was eigenlijk te klein voor 2 personen, ondanks dat hier een kleine ventilator was, was het hier heel erg warm. Ook ben ik ondanks het insectennet helemaal lek geprikt. Het lag in een achterstandswijk dus het was niet fijn om spullen in de auto achter te laten. Wij hebben in ieder geval niet echt geslapen, dus leuk voor 1 keer maar ik zou er niet snel naar terug gaan.

Hier het verslag http://travelingwithfox.wordpress.com/2 ... treehouse/
Westkust + oostkust 2011 reisverslag 2011
Westkust + new York 2013 reisverslag 2013
Florida reisverslag augustus 2014
Disney-Golf
Amerikakenner

Jokke & gerre schreef:Zoals eerder al vermeld, ben ik in de recensies niets tegengekomen van de hitte. Als er dus gasten geweest zijn die er geen problemen mee hadden, gaat het voor ons zeker geen probleem zijn.
steps146 schreef:De boomhut (Tree-Trunk Room in Urban Oasis) was een unieke ervaring, ondanks dat hier een kleine ventilator was, was het hier heel erg warm.
Succes Jokke & gerre... :mrgreen:
Jokke & gerre
Amerika-ontdekker

Bedankt Disney golf.
Het lijkt soms wel of jij er moet gaan slapen :wink:
Disney-Golf
Amerikakenner

hahaha! Neen, echt niet! Jullie liever dan ik!
ik ken Florida en het klimaat maar als jullie ervan overtuigd zijn dat het allemaal wel zal meevallen? Hey, wie ben ik om daarover te oordelen?
Club Med is ook zo begonnen met hutten in de tropen aan te bieden aan mensen die, in het dagelijkse leven, alles hadden aan ***** prijzen.
Het enige dat ik dan wil opmerken is dat jullie de topic "zo goedkoop mogelijk" moeten aanpassen gezien het betere alternatief aan goedkopere prijs.
Verder rest mij nog jullie een "onvergetelijke" reis toe te wensen en waarom weet ik dat jullie nog aan mij gaan denken... :lol: :thumbup:
kimberley_brons
Amerikafan

Bericht door kimberley_brons »

Hi,

ik kan altijd de website http://www.airbnb.com aanraden. Er zijn mensen op die hun huis voor tijdelijk verhuur adventeren. Ik heb er geode ervaringen mee en het is altijd goedkoper dan hotels.
I have no special talents, I am only passionately curious.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Hahaha, spuit 11! Topic niet gelezen? Gaat al heel veel posts lang over Airbnb :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer